Hij maakt nog een rondje maar dat is alleen om de spanning op te bouwen!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:19 schreef demins het volgende:
Spannend!
Toch maar niet, eerst maar even in gesprek met Natasja.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
Oh wat laf, nu Jaap naar de computer gaat wil Dennis 'toevallig' ook naar Brian toe.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch maar niet, eerst maar even in gesprek met Natasja.![]()
Verbaal hakken?? Daar is geen streamlock voor nodigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zat op het puntje van mijn stoel nu. Ja, ik vind dit wel zwak van Dennis. Gewoon hakken en een streamlock, dat willen we toch?
Hoeft niet hoor, dat gesprek met Brian stelt hij nog een paar uur uit, 100%quote:
Neuh, niet hakken maar hakkelen wil ik hem zien doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zat op het puntje van mijn stoel nu. Ja, ik vind dit wel zwak van Dennis. Gewoon hakken en een streamlock, dat willen we toch?
Zonder toestemming van Dennis durft Brian niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:23 schreef Day het volgende:
Ik dat gesprek tussen Brian en Dennis gehoord, maar kan me niet herinneren dat Brian aan Dennis gevraagd heeft wat hij van een trio met Nadia en Amanda zou vinden.
Ja, dat zit er idd dik in. Nou mocht ik het zien, wat altijd lachen is natuurlijk, zou dat fijn zijn. En anders houden jullie me vast en zeker op de hoogte.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, dat gesprek met Brian stelt hij nog een paar uur uit, 100%
Hij zit hier met Natasia een heel klein beetje in de Eric positie: Natasia neemt hem onder de arm.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:23 schreef Marrije het volgende:
Dennis: dus hij vraagt wat ik ervan vind dat hij een trio heeft met amanda en nadia, dus ik zeg wil je weten wat ik daarvan vind?
Natas: mja
Om dezelfde reden als jij??quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp uberhaupt het punt niet, waarom zou iemand een trio willen (behalve ik zelf)
Geweldig... dan heb je kans dat Brian zelf wel even verhaal komt halenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:26 schreef Marrije het volgende:
Jaap voert alvast ff het gesprek voor Dennis
Je bedoelt toen iedereen al wist dat Eric naar huis zou gaan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zit hier met Natasia een heel klein beetje in de Eric positie: Natasia neemt hem onder de arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |