En dan ook alleen nog maar als zijn hele elftal erbij is, anders durft hij de Armani Mania nog niet te bestellen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Appendnix komt echt nog wel los. Genadeloos zal hij toeslaan, in de parfumerie.![]()
Wat nog triester is dat, ondanks alle oefeningen, hij uiteindelijk met z'n mond vol tanden staat als de situatie zich echt voordoet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis moet alles eerst voorbereiden wat hij tegen iemand wil gaan zeggen. Jaap doet zich voor als Brian en dan gaan ze oefenen wat Brian eventueel kan gaan zeggen.
Triester moet het niet worden met Dennis![]()
Dat zou ik ook vinden als ik Dennis was.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Brian is een vieze, vuile teringleier volgens Dennix.
Dat dus.. zelfs als Brian op hem afstapt en zegt: "Wat heb ik gehoord?? Jij had mij het een en ander te zeggen en je hebt al geoefend ook??"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:17 schreef Day het volgende:
[..]
Wat nog triester is dat, ondanks alle oefeningen, hij uiteindelijk met z'n mond vol tanden staat als de situatie zich echt voordoet.
Hij maakt nog een rondje maar dat is alleen om de spanning op te bouwen!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:19 schreef demins het volgende:
Spannend!
Toch maar niet, eerst maar even in gesprek met Natasja.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
Oh wat laf, nu Jaap naar de computer gaat wil Dennis 'toevallig' ook naar Brian toe.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch maar niet, eerst maar even in gesprek met Natasja.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |