Een ramp!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
**Update**
De lijst telt inmiddels 237 personen.
Eindelijk nog eens een verstandig iemand.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:02 schreef paultjuhhh het volgende:
GEEN VROUWEN BIJ VOETBAL MAFKEZEN!!!
Die lijst klopt dus helemaal niet, want mijn naam staat erop.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:40 schreef TerroRobbie het volgende:
**Update**
De lijst telt inmiddels 268 personen.
Wakinyan was de 250e
Klopt jaquote:Op zondag 22 juli 2007 08:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die lijst klopt dus helemaal niet, want mijn naam staat erop.
Volgens mij zijn er maar 50 geïntresseerden, de rest van de lijst is verzonnen
Die past thuis op d'r kinderen.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:32 schreef Rhebus het volgende:
I concur
Daphe for Queen of Soccer !!!
ok, misschien gaat dat weer wat te ver.... eh...maar goed, laat 'r maar es presenteren. Hoe gaat het trouwens met Danielle Overgaag? ( <- ook erg lekler)
GRTZ
Rhebus
Mooi, we gaan als De_Brandweerquote:Op zondag 22 juli 2007 13:16 schreef De_Brandweer het volgende:
Voor.
Bedankt voor het meldenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:41 schreef Solstice het volgende:
Zijn d'r ook al acties op andere site's? Voetbalzone forum stond er in ieder geval ook al iets over op. Daar was het grootste deel ook voor.
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:56 schreef Syheriat het volgende:
Lelijk wijf. Gelukkig interesseert voetbal me geen ene reet, maargoed.
TEGEN
Dan is je stem ongeldig.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:56 schreef Syheriat het volgende:
TEGEN
Wat doe je dan hier ?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:56 schreef Syheriat het volgende:
TEGEN
Nou vanuit het hele forum wordt naar dit topic gelinkt en als je dus zo'n linkje aanklikt (en dat doe je want er staat Daphne Bunskoek inquote:
30.000quote:Op zondag 22 juli 2007 21:46 schreef Dieptriest het volgende:
Zet mijn naam er ook maar bij....Op naar de driehonderd!!!
Heb je niet van die online petities?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef Grulez het volgende:
Maar telt het wel met enkel usernamen, dat hoeven tenslotte geen unieke users te zijn. Straks zitten er 150 kloons van TerroRobbie tussen.
Staat erbijquote:Op zondag 22 juli 2007 22:35 schreef DutchGooner het volgende:
287. DutchGooner
Ben jij een FOK!-redacteur?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, het daar even een link naar hier neergezet.
Pas als de site er is wil ik het echt gaan verspreiden.
Dat zei je daar, op dat forum.quote:
Sorry, verkeerd gelezen. Je zegt juist van niet.quote:
Same here, geweldigquote:Op zondag 22 juli 2007 13:46 schreef rubbereend het volgende:ben je ff een paar dagen niet online staan we al zo ver
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zal ik op Tweakers.net de OP kopieren en bijhouden wie daar voor stemmen?
En hoe is het afgelopen met je persbericht?
Net of hun dat kunnen schelen, die geilen toch alleen op Lara Croft enzo?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zal ik op Tweakers.net de OP kopieren en bijhouden wie daar voor stemmen?
En hoe is het afgelopen met je persbericht?
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
!
!
!
Die weten niet eens wat een voetbal is
Ik hoop zo dat dit een slecht grapje isquote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je kent dat toch wel.
Ik weet raad
jij weet raadt
wij weten raden
Jij kunt dat vast weten als (oud) diehard tweakerquote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net of hun dat kunnen schelen, die geilen toch alleen op Lara Croft enzo?
Helaas, bedoel je.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef Wooldoor het volgende:
Gelukkig is het Humberto Tan geworden in plaats van die doos.
dan luister je 's-ochtends zeker nooit naar 538....daar is hij gewoon irriTANtquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Humberto Tan nieuwe voetbalpresentator op RTL 4
Nou, hier ben ik echt heel blij mee. Ze hebben toch iemand met veel verstand van voetbal en humor tegelijk.
juist nu moet de actie los gaan! We geven toch niet op?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit topic kan wel weer dicht
Het is allang vast dat Barbara Barend, Wilfred Genee, Humberto tan en Johan derksen o.a gaan presenteren
Kutjood.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo is dat, ben nu niet thuis dus heb wat minder tijd...
Kwam vandaag nog wel langs Daphne's huis in Oud-Zuid![]()
stalkerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo is dat, ben nu niet thuis dus heb wat minder tijd...
Kwam vandaag nog wel langs Daphne's huis in Oud-Zuid![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |