Je leert snel.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:49 schreef SecretxFantasy het volgende:
[..]
Dat ik geen spelfouten moet maken.
ja. 6.8quote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef freak1 het volgende:
oh en wendy, had je je herkansing dossier nog gehaald?
Wie?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef SecretxFantasy het volgende:
En ik heb deze topic gevonden, omdat een iemand die deze topic had gelezen, mij gewaarschuwd heeft.
cool.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef SecretxFantasy het volgende:
En ik heb deze dit topic gevonden, omdat een iemand die deze dit topic had gelezen, mij gewaarschuwd heeft.
Wie dan, wie dan, wie dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef SecretxFantasy het volgende:
En ik heb deze topic gevonden, omdat een iemand die deze topic had gelezen, mij gewaarschuwd heeft.
ik weet niet wat een hea is, maar ik ben blij voor je.quote:
Ik vind van wel. Een goede educatie vormt namelijk de basis waarop je moet verder leven. Ooit komt er een dag dat ook jij de grotemensenwereld zal betreden en dan is het maar beter om goede educatie genoten te hebben.quote:
ik kan der best even overheen krassen hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:52 schreef Devlinsect het volgende:
Wat een kraslot is die Wendy...
Boeiend? Heel boeiend! Het is belangrijk dat je je school afmaakt!quote:
'Deze topic' kan ook, vrind.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:52 schreef freak1 het volgende:
[..]
cool.
ik vind het wel leuk dat je er bent
wat denk je, blijf je op fok?
Wat is er, lief dreuzeltje van me?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:53 schreef SecretxFantasy het volgende:
*zucht*
arme schat.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:53 schreef SecretxFantasy het volgende:
*zucht*
Ik maak me school heus wel af hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Boeiend? Heel boeiend! Het is belangrijk dat je je school afmaakt!
Als je onder de zwarte verf zit is solliciteren al lastig genoeg, dus je zult dat diploma echt keihard nodig hebben
ik vind van niet.quote:
fijn om te horen.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef SecretxFantasy het volgende:
[..]
Ik maak me mijn school heus wel af hoor.
Ik hHoef toch nog maar 1 jaartje. Dan heb ik memijn diploma gehaald(hoop ik)
M'n. Of mijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:55 schreef SecretxFantasy het volgende:
[..]
Ik maak me school heus wel af hoor.
Hoef toch nog maar 1 jaartje. Dan heb ik me diploma (hoop ik)
Nou weten we het wel met die spelfoutenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
M'n. Of mijn.
Niet me. 'Me' is niet bezittelijk.
te laat ;')quote:Op maandag 23 juli 2007 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
M'n. Of mijn.
Niet me. 'Me' is niet bezittelijk.
idd.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nou weten we het wel met die spelfouten
altijd meteen weer dat racistische met joden aids!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:58 schreef Devlinsect het volgende:
Een 6.8? Ff een wicca ritueel uitvoeren. Dan veranderd het cijfer misschien in een 7.0 jewaids
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef SecretxFantasy het volgende:
Dan ga ik waarschijnlijk psychologie of iets met ontwerpen studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |