Ik krijg wel bij meer momenten een brok in mijn keel......nog steeds, terwijl ik de complete serie al een keer of vier gezien heb!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
Die laatste aflevering blijft moeilijk...Kan ik niet kijken zonder een brok in m'n keel te krijgen![]()
![]()
....
Ja heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik krijg wel bij meer momenten een brok in mijn keel......nog steeds, terwijl ik de complete serie al een keer of vier gezien heb!
Bijvoorbeeld als Phoebe de drieling krijgt, en het moment dat Chandler en Monica trouwen en Rachel op de achtergrond in de verte staart (omdat ze weet dat ze zwanger is).......en helemaal in het begin van de serie: Ross en Rachel 's avonds na sluitingstijd in het koffiehuis net verliefd ...........
etc. etc.
Yes yesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:16 schreef MaxMark het volgende:
Ja, ik post em wel even dan: [afbeelding]
Creatie van Dizer, toch?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:45 schreef Dizer het volgende:
Weet je, elke keer... echt elke keer weer kippenvel bij het stukje in de laatste aflevering:
Ross: Oh my God did she get of the plane, dit she get of the plane....
Rachel: I got of the plane....
Ik moest lachenquote:Do you think there's a town in, uh, Missouri or some place, called Sample? And, ah, as you're driving into the town there's, like, a sign, and it says, "You're in Sample"?
"I got off the plane.." elke keer weer janken hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
Vandaag laatste aflevering gekeken na weer een rit van 10 seizoenen...
Die laatste aflevering blijft moeilijk...Kan ik niet kijken zonder een brok in m'n keel te krijgen![]()
![]()
Toch zitten er nog goeie grappen in (wel knap met zo'n serieuze aflevering):
Ross: This guy at work gave me a book called "Sex for dummies" as a joke...Guess who's laughing now!
En toch enorm goed hoe ze Chandler weer de allerlaatste tekst geven van de serie!:
Rachel: You guys wanna get some coffee or something?
Chandler: Sure..............................................Where?
Typisch Chandler
Wel mooi ook hoe je echt kan zien dat ze het er moeilijk mee hebben...Jennifer zit de hele tijd tegen David aan om niet te laten zien dat ze aan't huilen is (wat ik denk dat toch echte tranen zijn)...Chandler heeft een beetje een rood gezicht omdat'ie het toch ook lastig vindt...Monica huilt sowieso voor haar deel, maar ik denk niet meer dat't acteren is en Phoebe zie je ook aan dat ze't er
g zwaar heeft....Joey valt't niet zo op eigenlijk...
Elke weldenkende Amerikaan had toen al aan het woord "sex" en "ezel" (Ross kende dat woord inmiddels) kunnen raden wat het zou betekenen. Maar nee, hij zoekt het weer op in het woordenboekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:14 schreef sjarreltje het volgende:
ik keek net TOW The Stain (ofja..ben em nog aant kijken) uit seizoen 8 en in die aflevering wordt er hip nederlands gesproken.
Gunther tegen Ross: Ezel!
Ross na opzoeken in woordenboek: You're an ezel!
Gunther: Jij hebt sex met ezels!
goeie deal destijdsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
In Seinfeld zijn ook erg veel afleveringen waar Nederland in voorkomtKomt natuurlijk omdat wij die zooi daar gesticht hebben en het vervolgens voor Suriname hebben geruild
Wat een enorm verschil dan. Ross vind ik verreweg het leukste mannelijke karakter in de serie en Rachel verreweg het leukste vrouwelijke karakterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
De stukjes tussen hen doen me echt niksHeb niet echt sympathie voor hen als koppel (Rachel is gewoon stom en Ross is een beetje een loser), dus het boeide me echt geen reet of ze weer bij elkaar kwamen of niet
De babietjes van Chandler en Monica daarentegen
"Holland loves Chandler. Thank you, Amsterdam"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:25 schreef MaxMark het volgende:
Die Nederlandse vrouw in TOW All the football was pas belachelijk. Magggggg(rochel)da, no way dat zij Nederlands was
Zo, voorlopig weer genoeg geklaagd. Lucht op, zeg![]()
kijk je dan ook alle afleveringen van achter naar voren?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:27 schreef sjarreltje het volgende:
.. maar nu weer verder met seizoen 8 .. ik kijk het nu eens van seizoen 10 naar seizoen 1![]()
Luister het nummer The Joker van Steve Miller Band maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:28 schreef Roi het volgende:
Damn er vielen mij een paar dingen op toen ik Dr. Strangelove aan het kijken was! Zo heet een acteur in die film 'Slim Pickens' en zag ik bij de extra's dat de art designer van de film 'Ken Adams' heet![]()
!
whehe, nooit opgevallen (dat van Maurice danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:56 schreef DuranK het volgende:
[..]
Luister het nummer The Joker van Steve Miller Band maar.
"Some people call me the Space Cowboy,
Some call me the gangster of love,
Some people call me Maurice"
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:28 schreef Roi het volgende:
Damn er vielen mij een paar dingen op toen ik Dr. Strangelove aan het kijken was! Zo heet een acteur in die film 'Slim Pickens' en zag ik bij de extra's dat de art designer van de film 'Ken Adams' heet![]()
!
nee dat niet..dat ga ik ook nog wel een keer doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
"Holland loves Chandler. Thank you, Amsterdam"![]()
[..]
kijk je dan ook alle afleveringen van achter naar voren?
Dat vraag ik me ook af. Vond het best leuk, al begrijp ik wel waarom het niet werkte.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:09 schreef W2O het volgende:
Is seizoen 2 van Joey trouwens ooit op dvd verschenen?
Uit welke aflevering komt dat Slim Pickens ook alweer?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:28 schreef Roi het volgende:
!
Ik vind de mannen altijd een stuk grappiger dan de vrouwen (vooral joey en de chan-chan manquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een enorm verschil dan. Ross vind ik verreweg het leukste mannelijke karakter in de serie en Rachel verreweg het leukste vrouwelijke karakter
Als Chandler naar Tulsa gaat verhuizenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:35 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Uit welke aflevering komt dat Slim Pickens ook alweer?
Waarom niet gelijk alles?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:20 schreef Etcetera het volgende:Friends seizoen 3 & 4 gekocht voor slechts 15 euro per stuk
i looooove MusicStore
1 en 2 mis ik juist nog. De rest paar jaar geleden bij de FRS gekocht.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:49 schreef Etcetera het volgende:
ik had 1 en 2 al en verder ben ik een student met een beperkt budget
Als je een CC hebt:quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
1 en 2 mis ik juist nog. De rest paar jaar geleden bij de FRS gekocht.
3 t/m 10 heb ik in de 3-disc-1-karton-versie en daar wil ik 1 en 2 dan ook van natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:38 schreef Etcetera het volgende:
ze zijn goed te verkrijgen hoorik weet niet of je een bepaalde uitgave zoekt (wat altijd mooier lijkt natuurlijk, ik ben bezig met de 3-disc-1hoes-versie, maar ze hebben ook 3-disc-1-kartonnenhoes versie en ik hoop dat die niet standaard worden)
overigens, Bol.com3-6 werkdagen, maar ze hadden 'm niet op voorraad. geannuleerd en uit de winkel gehaald
Thanx. Bij FRS E 19,90..quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je een CC hebt:
http://www.play.com/DVD/D(...)Box-Set/Product.html
http://www.play.com/DVD/D(...)Box-Set/Product.html
(geen verzendkosten)
Dan is Play dus 5 euro goedkoper per seizoen. Staan ook NLse subs op trouwens.quote:
"This item can only be delivered to a UK address'" .quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is Play dus 5 euro goedkoper per seizoen. Staan ook NLse subs op trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |