Das volgens mij de scene waarbij Ross opbiecht dat hij met Chandlers moeder gezoend heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:23 schreef Breuls het volgende:
Ja, Joey onderbreekt de ander meer om theatraal de deur dicht te doen, toch?
Wat heeft-ie aan? Hoe oud ziet hij eruit? Wat heeft-ie in zijn handen?
Ja!quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:59 schreef ruud_fr het volgende:
The One with Mrs. Bing, rond 13:30
Ross blijft alleen achter nadat eerst Chandler en toen Joey de deur dichtgooide
Ik heb deel 13 net gezien en daarmee het hele seizoen. Gastrol van Jennifer Anistonquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef Dos37 het volgende:
Die komt in oktober op Net5 volgens mij.
Ga het wel even kijken.
Ik heb er een stukje van gezien op Youtube. Dat sprak me wel aanquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb deel 13 net gezien en daarmee het hele seizoen. Gastrol van Jennifer Aniston.
Dat stukje =quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:45 schreef Dizer het volgende:
Weet je, elke keer... echt elke keer weer kippenvel bij het stukje in de laatste aflevering:
Ross: Oh my God did she get of the plane, dit she get of the plane....
Rachel: I got of the plane....
En natuurlijk: "IN LONDON!!??"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Gisteren weer die aflevering gezien waar Joey erachter dat Chandler en Monica wat hebben
Die ogen
Weet iemand welke dat precies was?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:11 schreef Hens het volgende:
Ik zit nu zelf weer in seizoen 3.
Gaat Ross met Rachel en haar vader, Dr. Green uiteten. Erg funny.
Ross vind ik nog het tofst.. "GET OFF MY SISTER!!!".quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat stukje =![]()
![]()
Gisteren weer die aflevering gezien waar Joey erachter dat Chandler en Monica wat hebben
Die ogen
ja, ik wel: The One With The Race Car Bed, #307 geloof ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Weet iemand welke dat precies was?
Dat is Joey's allerleukste momentquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En natuurlijk: "IN LONDON!!??".
Dat is toch ook dat ie net met z'n baas in gesprek is dat ie weer "normaal" isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:10 schreef cosmick het volgende:
Ross vind ik nog het tofst.. "GET OFF MY SISTER!!!".
Zeker, en een van de betere Friends momentenquote:
Joey: You... and YOU! When... Where.. How?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is toch ook dat ie net met z'n baas in gesprek is dat ie weer "normaal" is![]()
[..]
Zeker, en een van de betere Friends momenten
Jep, dank je.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
ja, ik wel: The One With The Race Car Bed, #307 geloof ik.
Mwah, ik vind "I'm Chandler, could I BE wearing anymore clothes?" toch beterquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is Joey's allerleukste moment![]()
.
Hmm, dat wordt moeilijk kiezenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah, ik vind "I'm Chandler, could I BE wearing anymore clothes?" toch beter.
Ik heb pas alles gekeken.. waarom heb ik die nog niet gezien...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
ja, ik wel: The One With The Race Car Bed, #307 geloof ik.
Hmm reden om even wat te downloadenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef cosmick het volgende:
Iemand trouwens al Dirt gezien? De nieuwe serie met Courtney Cox? Enigszins offtopic natuurlijk, maar ik vond het wel ff wennen. Monica Gellar met een vibrator in de weer zien.
Ja geniaalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ross vind ik nog het tofst.. "GET OFF MY SISTER!!!".
En wat dacht je van dezequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja geniaal
Ross wordt op een gegeven moment erg sterk vind ik, net op het moment dat Chandler's grappen wat inzakken
Ook die aflevering dat'ie doet of'ie stemmen in z'n hoofd heeft en ze dan wegslaat...Die kopGeniaal
Moet je dat nog vragenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
unagi?
Nee, Salmon skin rollquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
unagi?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:44 schreef Liquidootje het volgende:
Tja 10 seizoenen en pas 1 maandje geleden friends ontdekt. You do the math!
'Sup with the whack Playstation, 'sup?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah, ik vind "I'm Chandler, could I BE wearing anymore clothes?" toch beter.
Oja, die is ook goedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:00 schreef Dizer het volgende:
OMG, ik heb net tranen in mijn ogen gekregen van het lachen
Joey die als Vhandler gekleed binnenkomt en dan Chandler nadoet!
!
!
"Chandler is doing his sex-face"quote:
Lang, http://nl.youtube.com/watch?v=qiqnAkJzNdoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
"Chandler is doing his sex-face"
Hoelang dat wel niet geduurd heeft voor het er goed op stond
Ik kan niet meequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:08 schreef Piles het volgende:
Wat ik me trouwens net bedacht: hoe zit het met die Friends-meet
The one with Monica's Thunder.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
'Sup with the whack Playstation, 'sup?![]()
welke episode is dat ook alweer?![]()
quote:Joey: 'Sup? 'Sup, dude?
Chandler: Take whatever you want, just please don't hurt me.
Joey: So, you're playing a little Playstation, huh? That's whack. Playstation is whack. 'Sup with the whack Playstation, 'sup? Huh? Come on, am I nineteen or what?
Chandler: Yes, on a scale from one to ten, ten being the dumbest a person can look, you are definitely nineteen
Die scene was briljant iddquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
The one with Monica's Thunder.
[..]
![]()
thanksquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
The one with Monica's Thunder.
[..]
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat dacht je van deze