vet cool! nooit geweten dat die bestond? heeft die ook gewoon alle afleveringen? zoja wat is het verschil met de zwarte/groene friends box?quote:
Dit was de eerste die kwam al na seizoen 8 volgens mij, verschillen zijn er niet echt alleen de disc's zitten in Snappers.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:03 schreef ryangozer het volgende:
[..]
vet cool! nooit geweten dat die bestond? heeft die ook gewoon alle afleveringen? zoja wat is het verschil met de zwarte/groene friends box?
hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef -Mo- het volgende:
De nieuwe box is mooier, maar de dvd's die er in zitten zijn irritanter.
Je bedoelt de mijne?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef -Mo- het volgende:
De nieuwe box is mooier, maar de dvd's die er in zitten zijn irritanter.
Die heb ik ook. Alleen die schijfjes zijn mateloos irritant. In het begin snapte ik er geen hol van. Nu moet ik om de zoveel tijd alles gaan reorganiseren omdat alles door elkaar zit.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:02 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vond 'm foeilelijk. De latere seizoen-boxen passen niet bij de eerdere witte boxen. Ik had al mijn losse boxen daarom ook verkocht en gewacht tot er een mooie uniforme box op de markt kwam. Die kwam; heb nu deze:
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat?
zit er ook over te denken om 'm aan te schaffen
Ikzelf heb de Central Perk box, deze dus:quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bedoelt de mijne?
Dat klopt trouwens wel. Op de schijfjes zelf is niet te zien om welke DVD het gaat, en de DVD's zitten half 'gestapeld' in het doosje. Wel wat gedoe, en als je ze per ongeluk door elkaar haalt heb je een probleem
welke v&d? alle filialen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:30 schreef ryangozer het volgende:
Wisten julie al dat je bij de V&D de complete friends box (alle afleveringen) voor MAAR ¤99,- euro kan kopen, niet duur toch??
Zou ik maar opschieten, ze zijn vrij snel uitverkocht heb ik gehoordquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:06 schreef Onbekendje het volgende:
[..]
welke v&d? alle filialen?
ik hoop het wel, zoek deze nog voor een goed prijsje
Ach, met dat soort foutjes zit elke serie/film vol. Glazen die vol dan weer leeg zijn, voorwerpen die van plaats veranderen of gewoon verdwijnen, etc etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een foutje ontdekt
In " The One With Princess Consuela", als Phoebe met Mike praat over dat Phoebe haar naam veranderd heeft in Princess Consuela, moet je eens kijken naar de sjaal van MikeDie zit de ene keer los, dan weer vast
Of had iemand dat al gezien
klik!
Oh dat valt me eigenlijk nooit zo opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ach, met dat soort foutjes zit elke serie/film vol. Glazen die vol dan weer leeg zijn, voorwerpen die van plaats veranderen of gewoon verdwijnen, etc etc.
grrquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef Onbekendje het volgende:
als het in amsterdam of amersfoort is ga ik vanmiddag nog, wel ff bellen van tevoren natuurlijk
Ik let er eigenlijk constant wel op, zeker als de film/serie saai begint te wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:31 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Oh dat valt me eigenlijk nooit zo op
Deze was me toevallig wel opgevallen
Friends is nooit saai!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik let er eigenlijk constant wel op, zeker als de film/serie saai begint te worden
In Seinfeld zie je ook heel vaak dat ie z'n lach eigenlijk niet kan inhoudenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
Bij Friends is't me zelden opgevallen (wel eens een mooie schaduw van een camera gezien)
Bij Seinfeld stikte het van de "lege-volle glazen" "verplaatste voorwerpen" etc... Komt ook omdat zij vaak dingen in zo fucking veel takes opnamen omdat seinfeld gewoon een belabberd acteur is
Desalniettemin de beste Sitcom ooit gemaakt
In die scene waarin Ross doedelzak speelt zie je Rachel ook gewoon zo proberen niet te lachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
(Zie je soms ook bij Phoebe)
Ja preciesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
In die scene waarin Ross doedelzak speelt zie je Rachel ook gewoon zo proberen niet te lachen
Ik had het ook niet over Friends!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:20 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Friends is nooit saai!
(Nouja, behalve het gedeelte met Emily, die vond ik niet zo leuk eigenlijk)
Ok dan is het goed, schrok alquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over Friends!
(die sjaal was nieuw voor me).
Angela Del Vecchio.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
Met wie dan?
Ja supergrappigquote:
Hahah inderdaad!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vond Phoebe wel goed..
"Lets make cookies!"
Hint: Ondertiteling uitdoenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja supergrappig
Ik moet alleen wel weer huilen (helaas niet van het lachen) van de ondertiteling
Ik denk dat ik die rand gewoon ga afplakken met gaffa-tape
The One with All the Resolutionsquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:02 schreef tessie het volgende:
Weet iemand toevallig in welke aflevering dat stuk zit dat Ross een date met een meisje heeft en dan zn leren broek aandoet. Later issie dan bij haar thuis op de wc en dan krijgt ie zn broek niet meer aan en gaat ie Joey bellen die um allemaal suffe tips geeft?
Vergeet de spreuk niet: "mwahmenaha!".quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:11 schreef MaxMark het volgende:
Chandler met z'n beweging om iets 'niet te hebben laten gebeuren'. Die moet ik onthouden
Op de dvd's doe ik dat wel, als ik op TV kijk wordt dat wat moeilijk!quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:51 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Hint: Ondertiteling uitdoen
Tevens een TVP
Inderdaadquote:
Thanx!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:05 schreef Patch het volgende:
[..]
The One with All the Resolutions
seizoen 5, episode 11
Heerlijk word datquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:37 schreef Breuls het volgende:
Straks, als alle tv digitaal is.. dan kun je overal de ondertitels uitzetten.
Nou, ik lig sinds afgelopen vrijdag plat met een acute hernia en ik ben inmiddels halverwege seizoen vijf...en als ik klaar ben, begin ik gewoon weer overnieuw hihiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:39 schreef Patch het volgende:
boxset weer eens uit de kast getrokken.
Begin deze 'zomer' begonnen, ben nu aan het eind van seizoen 9.
Toch vreemd dat ik er toentertijd echt 10 jaar over gedaan heb, terwijl ik het nu in een tijdsbestek van 2 maanden gekeken heb...
Ja, echt een van de beste afleveringen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:39 schreef fratsman het volgende:Bruce Willis!
"I'm just a lovemachine!"![]()
Mwa, doe eens nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds uit mijn hoofd leren.
Lijkt er heel sterk op, maar die is het niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:02 schreef Derfel het volgende:
Ross wijst naar de deur, ipv hem dicht te doen als hij ruzie heeft met RAchel in The one with the tiny T-shirt, misschien dat je die bedoelt?
Nee idd, Joey sluit ook de deur erna, althans, dat is wat ik me herinner. Ross laat hem expres open staan, om Rachel te jennen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Lijkt er heel sterk op, maar die is het niet.
Das volgens mij de scene waarbij Ross opbiecht dat hij met Chandlers moeder gezoend heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:23 schreef Breuls het volgende:
Ja, Joey onderbreekt de ander meer om theatraal de deur dicht te doen, toch?
Wat heeft-ie aan? Hoe oud ziet hij eruit? Wat heeft-ie in zijn handen?
Ja!quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:59 schreef ruud_fr het volgende:
The One with Mrs. Bing, rond 13:30
Ross blijft alleen achter nadat eerst Chandler en toen Joey de deur dichtgooide
Ik heb deel 13 net gezien en daarmee het hele seizoen. Gastrol van Jennifer Anistonquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef Dos37 het volgende:
Die komt in oktober op Net5 volgens mij.
Ga het wel even kijken.
Ik heb er een stukje van gezien op Youtube. Dat sprak me wel aanquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb deel 13 net gezien en daarmee het hele seizoen. Gastrol van Jennifer Aniston.
Dat stukje =quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:45 schreef Dizer het volgende:
Weet je, elke keer... echt elke keer weer kippenvel bij het stukje in de laatste aflevering:
Ross: Oh my God did she get of the plane, dit she get of the plane....
Rachel: I got of the plane....
En natuurlijk: "IN LONDON!!??"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Gisteren weer die aflevering gezien waar Joey erachter dat Chandler en Monica wat hebben
Die ogen
Weet iemand welke dat precies was?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:11 schreef Hens het volgende:
Ik zit nu zelf weer in seizoen 3.
Gaat Ross met Rachel en haar vader, Dr. Green uiteten. Erg funny.
Ross vind ik nog het tofst.. "GET OFF MY SISTER!!!".quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat stukje =![]()
![]()
Gisteren weer die aflevering gezien waar Joey erachter dat Chandler en Monica wat hebben
Die ogen
ja, ik wel: The One With The Race Car Bed, #307 geloof ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Weet iemand welke dat precies was?
Dat is Joey's allerleukste momentquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En natuurlijk: "IN LONDON!!??".
Dat is toch ook dat ie net met z'n baas in gesprek is dat ie weer "normaal" isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:10 schreef cosmick het volgende:
Ross vind ik nog het tofst.. "GET OFF MY SISTER!!!".
Zeker, en een van de betere Friends momentenquote:
Joey: You... and YOU! When... Where.. How?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is toch ook dat ie net met z'n baas in gesprek is dat ie weer "normaal" is![]()
[..]
Zeker, en een van de betere Friends momenten
Jep, dank je.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
ja, ik wel: The One With The Race Car Bed, #307 geloof ik.
Mwah, ik vind "I'm Chandler, could I BE wearing anymore clothes?" toch beterquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is Joey's allerleukste moment![]()
.
Hmm, dat wordt moeilijk kiezenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah, ik vind "I'm Chandler, could I BE wearing anymore clothes?" toch beter.
Ik heb pas alles gekeken.. waarom heb ik die nog niet gezien...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
ja, ik wel: The One With The Race Car Bed, #307 geloof ik.
Hmm reden om even wat te downloadenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:05 schreef cosmick het volgende:
Iemand trouwens al Dirt gezien? De nieuwe serie met Courtney Cox? Enigszins offtopic natuurlijk, maar ik vond het wel ff wennen. Monica Gellar met een vibrator in de weer zien.
Ja geniaalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ross vind ik nog het tofst.. "GET OFF MY SISTER!!!".
En wat dacht je van dezequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja geniaal
Ross wordt op een gegeven moment erg sterk vind ik, net op het moment dat Chandler's grappen wat inzakken
Ook die aflevering dat'ie doet of'ie stemmen in z'n hoofd heeft en ze dan wegslaat...Die kopGeniaal
Moet je dat nog vragenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
unagi?
Nee, Salmon skin rollquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
unagi?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:44 schreef Liquidootje het volgende:
Tja 10 seizoenen en pas 1 maandje geleden friends ontdekt. You do the math!
'Sup with the whack Playstation, 'sup?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah, ik vind "I'm Chandler, could I BE wearing anymore clothes?" toch beter.
Oja, die is ook goedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:00 schreef Dizer het volgende:
OMG, ik heb net tranen in mijn ogen gekregen van het lachen
Joey die als Vhandler gekleed binnenkomt en dan Chandler nadoet!
!
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |