quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:56 schreef BonJovi het volgende:
quote aangepast
Wat BonJovi betreft, ben ik het helemaal met je eens. Ongelofelijk wat een onzin lult die gozer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:14 schreef S-Two het volgende:
Echt enorm triest wat er gebeurd is. En oja, kunnen we BonJovi ook niet een permban geven ofso.
Was hij ook niet een van de Ajax posters?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:56 schreef yvonne het volgende:
cyberia18, geen aanwinst, prullenbak
Mooi, nu BJ nog.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was hij ook niet een van de Ajax posters?
Dat zou financieel wanbeleid zijn. Die 14 miljoen verdien je nooit in een seizoen terug, ook niet als je kampioen wordt en ver komt in de CL.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:15 schreef twi het volgende:
Ik vermoed rond de 8 miljoen.
Hoor de laatste tijd veel positieve berichten over hem, speelt hij echt zo goed?quote:
Leuk voor m.quote:Ryan Babel heeft zijn eerste volledige wedstrijd gespeeld in het shirt van Liverpool. De ex-Ajacied was rechtermiddenvelder in het team dat Auxerre met 2-0 versloeg.
Bij de eerste goal was Babel de aangever. Met een slim passje stelde hij aanvoerder Steven Gerrard in staat te scoren. Verdediger Daniel Agger maakte de 2-0 voor The Reds, die volgende week van Zwitserland naar Hongkong vliegen voor een
Nu nog steeeds?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:05 schreef PLAE@ het volgende:
vond t wel een mooie stad hoor, zou er kunnen wonen.
?quote:
Nadat de hele stad is gesloopt en wij Ajacieden daar niet meer veilig kunnen rond lopen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
?
Ben benieuwd hoe het Montana is vergaan. Die was binnen. Heb m wel ff gesproken over de tel maar niet uitgebreid.
OMGquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:16 schreef Adidah het volgende:
[..]
Wat een stelletje apen. En dan heb ik het niet alleen over die GAE kiddies
.
En het is allemaal Ajax natuurlijk. kansloos artikel:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:16 schreef Adidah het volgende:
[..]
Wat een stelletje apen. En dan heb ik het niet alleen over die GAE kiddies
.
Babel rechtermiddenvelder? Apart.quote:
Als hij terug komtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:50 schreef BonJovi het volgende:
Ach ben benieuwd wat Montanta te zeggen heeft
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:07 schreef Silver_Shark het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=75ZETrJQUa8
Met de groeten uit Deventer![]()
Wees er maar trots op, stakker.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:07 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:07 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]Je deet het zelf niet eens pauper, het was niet slim wat die Ajacieden deden ja. Maar komop zeg beetje stoer gaan lopen doen hier, als het bij je broertje ofzo zou gebeuren zou je anders piepen.
niet snel je reactie aanpassen held...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]Je deet het zelf niet eens pauper, het was niet slim wat die Ajacieden deden ja. Maar komop zeg beetje stoer gaan lopen doen hier, als het bij je broertje ofzo zou gebeuren zou je anders piepen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:24 schreef Doezelhaar het volgende:
Ok, nu gewoon weer over voetbal dan maar?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:24 schreef Doezelhaar het volgende:
Ok, nu gewoon weer over voetbal dan maar?
Ja ik vond het ook al raarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:27 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
niet snel je reactie aanpassen held...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |