Nou voor de rellen hoefde je niet eens naar het stadion, de halve stad is verbouwt geloof ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:12 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben net terug van GAE - Ajax, en wat verschrikkelijk weer. Denk je naar een leuke oefenwedstrijd te kijken, moet gewoon tuig het weer gaan verzieken. Ook ontzettend sneu voor al die kinderen die er zo op hadden verheugd.
Dat is snel. Woon je in deventer?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:12 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben net terug van GAE - Ajax, en wat verschrikkelijk weer. Denk je naar een leuke oefenwedstrijd te kijken, moet gewoon tuig het weer gaan verzieken. Ook ontzettend sneu voor al die kinderen die er zo op hadden verheugd.
Ja in de omgeving. Het ging volgens mij als volgt:quote:
Weet je uberhaupt al wie wat gedaan heeft voordat je wat loopt te brullen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:11 schreef BonJovi het volgende:
Flikker op met Go AHead Eagles![]()
![]()
+ supporters
Ajax begonquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Twee of drie "Ajax-supporters" liepen naar het fanatieke gedeelte van de Go Ahead aanhang.
Ajax fans die gaan knokken?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:19 schreef BonJovi het volgende:
Ja wie waren het dan Ajax supporters die el kaar gingen slaan, wake up dude
Wat deden die ajacieden dan op t museumplein?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:14 schreef De_Ananas het volgende:
Maarre, heb ik het nu goed dat GAE hun eigen stad sloopt?
Idd, echt heel triest, ongeacht welke club. Het wordt weer mooi verziekt zo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:20 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat deden die ajacieden dan op t museumplein?![]()
Sneu relschoppers![]()
Ja weet ik. Schieten die knapenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:20 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat deden die ajacieden dan op t museumplein?![]()
Sneu relschoppers![]()
Open Dag ook verplaatst naar volgend jaar.quote:GA Eagles - Ajax bij 0-1 stand definitief gestaakt.
Voor het eerst sinds meer dan een decennium is Ajax weer eens op bezoek in de Adelaarshorst, de qua capaciteit licht uitgebreide, vandaag uitverkochte thuishaven van GA Eagles. Voor huidig coach Henk tren Cate een weerzien met de club waar hij als speler en trainer zijn roots heeft liggen en waarvan hij aandeelhouder is. Een vriendschappelijk treffen tussen GA Eagles en Ajax in de voorbereiding op het seizoen 2007-2008 en als aanloop voor GA Eagles naar de Open Dag (Avond zo u wllt) waar het vorig seizoen in verband met de stadionrenovatie niet van kwam.
Aanvang 16:00 uur
De score is 0-1
Opstellingen:
GA Eagles: Moeliker, Göbel, Maruanaya, Parnela, Vosselman, Oosthout, Smeekes, Schotman, Ars, van Dijk, Ahahaoui.
Ajax: Stekelenburg, Heitinga, Stam, Vermaelen, Emanuelson, Bakircioglu, Huntelaar, Sneijder, Davids, Colin
Doelpunten:
24. Huntelaar 0-1.
Duel is in de 25e minuut gestaakt door arbiter Jol voor een afkoelingsperiode na onrust op de tribune. Rond 17: 15 uur maakte voorzitter de Vroome van GA Eagles bekend dat het duel niet hervat wordt, en dat de Open Dag die aansluitend gepland is evenmin nog doorgang zal kunnen vinden.
Later meer.
RTVoostquote:De oefenwedstrijd tussen Go Ahead Eagles en Ajax is zaterdagmiddag gestaakt vanwege supportersrellen.
Bij de stand van 0-1 voor de Amsterdammers ontstonden er rellen en kwamen supporters het veld op. Daarop besloot scheidsrechter Dick Jol de wedstrijd te staken. Eerder op de middag was het ook al onrustig in de Deventer binnenstad. Ajax-supporters raakten slaags met Eagles-supporters. Op de Brink zijn nogal wat vernielingen aangericht. Onder meer ijszaak Talamini is vernield. De mobiele eenheid is ingezet om de groepen uit elkaar te halen
Ja, maa buiten "Jaap Stam is een Zwollenaar" (quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:25 schreef w00h00 het volgende:
"In het stadion zouden er spreekkoren zijn geweest"
Urquhart, daar iets van meegekregen?
Kennedy speelde overigens goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:25 schreef BonJovi het volgende:
Wat is er met Huntelaar hij heeft toch gescoord
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maa buiten "Jaap Stam is een Zwollenaar" () , kon ik er weinig uit opmaken.
Wat doe je hier dan. Nu is je kans om ze terug te pakken!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:33 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik ben 8 jaar geleden ook met traangas in me ogen gespoten door zon aso van GEA en toen was ik 12 jaar ofzo.
zielig hun kindjes pestenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:33 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik ben 8 jaar geleden ook met traangas in me ogen gespoten door zon aso van GEA en toen was ik 12 jaar ofzo.
Go Eagles Ahead?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:33 schreef ub40_bboy het volgende:
Leuk grapje. Ben jij ook zon aso die kinderen wat aandoet omdat ze van de tegenpartij zijn?quote:
Dikke terror met robbie hoor, pas maar opquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Leuk grapje. Ben jij ook zon aso die kinderen wat aandoet omdat ze van de tegenpartij zijn?
Robbie is een Ajacied, niet zo doen heh!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:48 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Leuk grapje. Ben jij ook zon aso die kinderen wat aandoet omdat ze van de tegenpartij zijn?
Klopt, veel GAE supporters zijn ook voor Feyenoord, dus dit was eigenlijk wel te verwachten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik had al een slecht voorgevoel over deze oefenwedstrijd.
Go Ahead heeft de afgelopen jaren steeds tegen AZ geoefend en ik vond het jammer dat deze traditie nu verstoord werd.
De Open Dag is behalve voor kinderen ook vaak aantrekkelijk voor kansloze dronken lui die zeker met mooi weer 's middags al hun kookpunt bereiken.
Deventer heeft daarnaast veel meer met Feyenoord, dat heb ik in het GAE-topic ook al vaak gezegd. Het is een arbeidersstad. Ik weet niet of dit iets met vanmiddag te maken heeft, maar het versterkte in ieder geval mijn voorgevoel.
Heel erg jammer wat er gebeurd is in ieder geval. We blijven ons verbazen.
Wat een onzin lul je toch weer hier. Ik weet nog niet precies wat er allemaal gebeurd is, heb nog niemand gesproken die daar is (geweest). Maar als jij denkt dat alle Ajacieden vriendjes van elkaar zijn, heb je het toch behoorlijk misquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:19 schreef BonJovi het volgende:
Ja wie waren het dan Ajax supporters die el kaar gingen slaan, wake up dude
Ja weet ik ook wel, maar het is toch duidelijk gezegd dat supporters van Ajax gewoon in het GAE vak gingen en toen geslagen werden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin lul je toch weer hier. Ik weet nog niet precies wat er allemaal gebeurd is, heb nog niemand gesproken die daar is (geweest). Maar als jij denkt dat alle Ajacieden vriendjes van elkaar zijn, heb je het toch behoorlijk mis
Ik ben gestopt met lezen toen ik "arrogante kankerAjacieden" lasquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:43 schreef Longmen het volgende:
Hier een verslag van fok user Devow. Wat triest niet te geloven...
http://deventerbolsjewieken.web-log.nl/
Idd zulk taal gebruik gebruikenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met lezen toen ik "arrogante kankerAjacieden" las
Niet serieus te nemen zo'n verhaaltje
Leuke weblogquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:43 schreef Longmen het volgende:
Hier een verslag van fok user Devbow. Wat triest niet te geloven...
http://deventerbolsjewieken.web-log.nl/
Neuh dat bedoel ik niet. Meer dat het niet echt een objectief verslag is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Idd zulk taal gebruik gebruiken
Maar wel zeuren over relletjes
Dat natuurlijk ook nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Neuh dat bedoel ik niet. Meer dat het niet echt een objectief verslag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |