ach jah...de dingen die Dennis doet..zijn voor mij net als de beloftes van Natasia om het huis te verlaten ..ik moet het allemaal nog zien...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniet van de voorbereidingen, misschien volgt de rest later. Met dank aan VOL.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=31578&sess=664
Laat die maar uit iedereen ligt nog te maffe...wel is er een camerapunt van de Villa die niet vaak gebruikt word.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:04 schreef pasjesjen het volgende:
Goedemorgen klein beetje bijgelezen heb de helft overgeslagen ga nu de streams maar eens aanzetten
jah das kwaliteit internet tv..he....mooi huisje...paar slapende stinkerds...wat moet je nog meer..een dikke joint roken...???quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:08 schreef pasjesjen het volgende:
Ja ik zat ook al te kijken ja....
Ik begin maar met koffie en een peukquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah das kwaliteit internet tv..he....mooi huisje...paar slapende stinkerds...wat moet je nog meer..een dikke joint roken...???
Schrik niet, het gaat er aardig heftig aan toe momenteel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:04 schreef pasjesjen het volgende:
Goedemorgen klein beetje bijgelezen heb de helft overgeslagen ga nu de streams maar eens aanzetten
jah vooral nu op dit moment 11:23....GEEN ENE MOER dus...whahaha...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Schrik niet, het gaat er aardig heftig aan toe momenteel.
Mogguh, ik vraag me ook af wat in aanmaak is.quote:
Dat moet 'one hell of a OP' worden.. hij is al sinds 02:33 in de aanmaakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, ik vraag me ook af wat in aanmaak is.![]()
![]()
Ik hoor Natasja nog zeggen: ik ga naar huis.. maar dat stinkwijf is er nog steedsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:32 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Natasja van de week nog tegen Ellen zeggen: Ik slaap nooit uit, ook in het weekend niet, een echte mama he, die kunnen nooit uitslapen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, ik vraag me ook af wat in aanmaak is.![]()
![]()
Welcome backquote:
Yep.. Dennis zit in 't kantoor uren met Jaap alle scenario's door te nemen en wat hij dan allemaal gaat zeggen. Als het niet helemaal zo verloopt als hij heeft gepland staat hij met zijn mond vol tanden. Zó zwak!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:51 schreef avonne het volgende:
Niemand snapt het.
Behalve dat Nadia in de problemen kwam met haar leugens, en Dennis niet in staat is om te improviseren en een discussie te voeren cq. te "knalluh" toen Brian hem "aanviel" over wat hij voor Nadia voelt.
Brian en Huub lachten zich een kriek om Dennis' afgang.
Unbanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Welcome back
Even uit nieuwschierigheid.. wat brengt je terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |