Het is nu voor een praatje.De volgende keer is het met een mes of iets dergelijks..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:58 schreef Disana het volgende:
Ik ga hem wakker maken want ik heb nog niet genoeg geluld
[afbeelding]
De uitdrukking is dat een kat in het nauw rare sprongen maakt... maar onzekerheid duidelijk ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:01 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Het is nu voor een praatje.De volgende keer is het met een mes of iets dergelijks..Gekke gewoontes houd ze er op na..
![]()
Ja hoor wat een bommetje heeft ze gedropt bij aman en brianquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het was helaas niet te horen, maar Nadia heeft weer een mooi
bommetje bij Brainless en Amanda gedropt .....
En nu gaat ze Nix even bijpraten, geweldig toch ..... wat een stoker.![]()
Dat past in elk geval wel bij Jaapquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:52 schreef riri het volgende:
zit totaal geen lijn in wat dit clubje doet...nadia is veel te wisselvallig en niet om op te bouwen
Ik ben ook best nieuwsgierig na het lezen van de fraaie verslagen van vannachtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:37 schreef T-lex het volgende:
Iemand al filmpjes kunnen vinden van Nix z'n geknal tegen Brian van gisteren? Ik niet namelijk.
Heb wel zin om ff te lachen...![]()
Ze gunnen nix geen YouTube-debuut...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben ook best nieuwsgierig na het lezen van de fraaie verslagen van vannacht![]()
Geniet van de voorbereidingen, misschien volgt de rest later. Met dank aan VOL.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben ook best nieuwsgierig na het lezen van de fraaie verslagen van vannacht![]()
Nee..dat denk ik niet dat weet ik zeker.....dat ze gestuurd worden is wel een feit..maar het zijn 100% zeker geen acteurs....bewijs ligt hier in...als dat acteurs zijn zijn het de slechtste die ik ooit gezien heb...ten 2de is dit geen acteerspelletje meer...ten derder...het zijn gewoon geen acteurs...word ook moe van iedereen die dat denkt...er zijn gewoon selecties geweest 14.000 deelnemers...Ilona Natasia zaten in mijn selectie dagen...dus nee gozer ut zijn geen acteurs....NIEMAND is een acteur...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:48 schreef Sammy-S het volgende:
Wil iemand een topic/pool openen? Want die van mij worden altijd op slot gezet.
Denken jullie dat er acteurs tussen de deelnemers van DGK zitten? Gewoon voor de gein.
Dit is al een erg grappig filmpje van een sneaky Nadiaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniet van de voorbereidingen, misschien volgt de rest later. Met dank aan VOL.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=31578&sess=664
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |