als nadia in zijn buurt is en hem op de juiste manier bespeeld, heeft jaap soms last van een tekort aan bloed in zijn hersensquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:48 schreef Hanekrooi het volgende:
Holle Bolle Gijs van de Efteling heeft ze nog meer op een rijtje dan Japio nu.
Hummm, hij werd zojuist door enkele prominente mede-cossers ongeveer als briljant omschrevenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:48 schreef Hanekrooi het volgende:
Holle Bolle Gijs van de Efteling heeft ze nog meer op een rijtje dan Japio nu.
Huh? Vertel?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie is nu de winnaar? Volgens mij nu toch zomaar opeens toch Dennis?
dat is het rare dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:50 schreef mootie het volgende:
Als iemand je zo'n geintje flikt, geef je hem of haar toch een keiharde trap onder zijn/haar kont?
Niet als het een "schattig" grapje isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:50 schreef mootie het volgende:
Als iemand je zo'n geintje flikt, geef je hem of haar toch een keiharde trap onder zijn/haar kont?
Het probleem van Jaap is, dat ie nooit duidelijk stelling durft te nemen en met iedereen meelult als het hem uitkomt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Hummm, hij werd zojuist door enkele prominente mede-cossers ongeveer als briljant omschreven![]()
Er zat wel een lijn in, meerderen zelfs. Maar het loopt fout en er is niet nagedacht over damage control. Jaap was de schaker die de pionnen zette, nu keert het tegen hem.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:52 schreef riri het volgende:
zit totaal geen lijn in wat dit clubje doet...nadia is veel te wisselvallig en niet om op te bouwen
Trusten knullie!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap het niet meer hoor lol..
ik ga slapen dag mootie, avonne en alle andere luitjes!
Dit is Scanman's ultieme bewijs dat er niet gescript wordtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:54 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Het probleem van Jaap is, dat ie nooit duidelijk stelling durft te nemen en met iedereen meelult als het hem uitkomt.
Zei ze niet jodin?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:56 schreef cobain94 het volgende:
Nadia: Jullie doen nu net of ik een of andere domme jood ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |