quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230 je kunt je opgeven voor die Bikinicontest , en bekijk ook dat filmpje eens , maar een beetje oversekst is het wel
Achja, hij doet z'n ding ja...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
Dennix zal wel blij zijn dat het weekend is, hoeft hij voorlopig nog niet te knalluh, 100%, serieus, sowieso.
Tot nu toe had ik nog nooit zo lang achter elkaar naar Dennis geluisterd. Maar het is echt tenenkrommend, steeds dat 100% en sowieso, hij herhaalt zichzelf uberhaupt heel vaak, gewoon 3 keer achter elkaar hetzelfde zinnetje zeggen, met een keer 100% ertussen geplakt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
Dennix zal wel blij zijn dat het weekend is, hoeft hij voorlopig nog niet te knalluh, 100%, serieus, sowieso.
Wat jij vindt is helemaal niet belangrijk... Gelukkig heb jij de fora nog...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:49 schreef _-inge-_ het volgende:
WTF.... In Villa Vandaag staat dat Brian en Nadia gezoend hebben. Welke streams kijken zij?!
Of ze bedoelen die kusjes op de wang of mond. Nou spectaculair. Ik denk echt dat Amanda het nu uit gaat maken want zij doet dit nooit bij andere mannen![]()
Ik vind het jammer dat Villa Vandaag altijd in zo'n roddelblad-stijl geschreven wordt. Je kan dan nooit teruglezen wat er nou precies gebeurd is. Bovendien staan er vaak (schrijf)fouten in. Gelukkig hebben we de fora nog![]()
't is ook altijd wat he, nu zijn de streams weer saai en vorige week was het 6 tegen 2 ook weer niet goed..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:34 schreef wolferl het volgende:
Tis komkommertijd, COS lopen niet snel en de streams zijn saai, op vannacht na.
Ben benieuwd welke terror actie Denniks vanavond weer bedenkt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:36 schreef F04 het volgende:
Tís zonde voor Dennix
Valt nog wel mee. Het kan onmogelijk 24/7 actie zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:34 schreef wolferl het volgende:
Tis komkommertijd, COS lopen niet snel en de streams zijn saai, op vannacht na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |