Ik had verwacht dat eerst iemand Straatsburg zou roepenquote:
Dat ik in het vorige topic een foto van Dawkins plaatste, zelf het boek Selfish Gene noemde en te laat hier kijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:45 schreef Plasterk het volgende:
wat is kut?
jammer dat ik er niet wasquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ik in het vorige topic een foto van Dawkins plaatste, zelf het boek Selfish Gene noemde en te laat hier kijk.
Die noemde ik ook pas toen erkel de foto had geraden. Was trouwens wel een blunder van me.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:48 schreef Plasterk het volgende:
jammer dat ik er niet wasHad je het boek niet eens hoeven te noemen.
Dawkins![]()
ken wat AIO's uit oxford en t blijkt dat hij helemaal niet zo aardig is
Kan 'm niet zijn maar het lijkt me nu eerste kwartier jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:49 schreef ScottTracy het volgende:
Eerste kwartier
had deze vraag ook al eens gesteld en toen had erkel m ook goed volgens mijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die noemde ik ook pas toen erkel de foto had geraden. Was trouwens wel een blunder van me.
Ja,quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:51 schreef jfvandijk het volgende:
wassende maan
mijn excuses als NIEUWE MAAN hetzelfde is ik ging af op sterrenwacht info.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef Plasterk het volgende:
[..]
kunnen we het even wetenschappelijk houden??
Het is:
NIEUWE MAAN
EERSTE KWARTIER
VOLLE MAAN
LAATSTE KWARTIER
Behalve dat ze een beetje inkijk heeft is dit helemaal geen onflatteuze foto. In de verste verte niet.quote:
gewoon even leukquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:02 schreef wyccie het volgende:
Admiraal_Anaal en Etcetera.
Maar algemene kennis?
Lees je nog even de OP door? Je mag pas weer een vraag stellen als je er weer één goed beantwoordt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:57 schreef jfvandijk het volgende:
Geef de titel van het liedje waar België ooit het eurosongfestival heeft mee gewonnen
ik ken beide users nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:05 schreef wyccie het volgende:
Zijn die twee van Sheep niet goed?
Misschien is dat dan persoonlijk, maar vind het niet echt charmant.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Behalve dat ze een beetje inkijk heeft is dit helemaal geen onflatteuze foto. In de verste verte niet.
De Gambriano die ik in m'n kop heb zitten zal wel een net wat andere username hebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:05 schreef wyccie het volgende:
Zijn die twee van Sheep niet goed?
als jij beide antwoorden kan bewijzen krijg jij t punt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De Gambriano die ik in m'n kop heb zitten zal wel een net wat andere username hebben
Geef mequote:Hush little baby don't say a word
Mamma's gonna buy you a![]()
And if thatwon't sing
And if thatturns brass
Ik zit hier niet echt voor de puntenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef Plasterk het volgende:
[..]
als jij beide antwoorden kan bewijzen krijg jij t punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |