quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:21 schreef Junkie het volgende:
http://www.itunesfestival.com
Waarom is dit weer alleen in de UK store te koop.
![]()
Ik wil die Black Rebel Motorcycle Club opname! (Heb ze afgelopen week in Paradiso gezien.te gaaf!)
Laat ze eens een EU store bouwen i.p.v. elk land apart. Of gewoon een wereldwijde!
Steve Jobs, "Computers are like a bicycle for our minds."
Reno 911 Miami.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Xilantof het volgende:
Weet er niemand een toffe titel?
Apple is lekkerder dan Duo Pennotti?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Xilantof het volgende:
Apple SC #157 Nu met brievenbusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Xilantof het volgende:
Dat "cleane" past ook wel bij Apple jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef Tijn het volgende:
Ik vind 'em beter zonder titel.
Zal wel Geforce 8600m GT inzitten, dus dan issie nieuw.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef Knoekie het volgende:
Paar dagen geleden besteld:
MA895N/A MBP 15/2.2/2x1GB/120-5400/128VRAM-NLD
2.2GHz Intel Core 2 Duo
2GB 667 DDR2 SDRAM - 2x1GB
120GB Serial ATA Drive@5400rpm
http://www.apple.com/macbookpro/specs.htmlquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:15 schreef Knoekie het volgende:
Wat is er dan anders aan die US?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.apple.com/macbookpro/specs.html
http://www.apple.com/nl/macbookpro/specs.html
Zoek het verschil.
Truequote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Eigenlijk is dit de enige slowchat die ook 90% van de tijd over het onderwerp gaat...
Ook truequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef Tijn het volgende:
Ik vind 'em beter zonder titel.
Goed hè!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Eigenlijk is dit de enige slowchat die ook 90% van de tijd over het onderwerp gaat...
Nou eigenlijk denk ik dat apple freaks dus echt bestaan. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je 150 topics vollult met hetzelfde onderwerp.... keer op keerquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou eigenlijk denk ik dat apple freaks dus echt bestaan. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je 150 topics vollult met hetzelfde onderwerp.... keer op keer
Zit steeds wel een subtiele verandering in natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou eigenlijk denk ik dat apple freaks dus echt bestaan. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je 150 topics vollult met hetzelfde onderwerp.... keer op keer
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:14 schreef nietzman het volgende:
[[url=http://www.blogsmithmedia.com/www.tuaw.com/media/2007/07/220px-jonathan_ive.jpg]afbeelding][/url].
En dan heb je het wel gehadquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:24 schreef Xilantof het volgende:
Eerst over PPC dan over Intel...
Ja dat is al goed voor 30 topicsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:50 schreef Tijn het volgende:
Hebben we ook de overgang van Panther naar Tiger niet meegemaakt? En sowieso nu de overgang naar Leopard natuurlijk
In iSync you'll find your salvation...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:17 schreef Jarno het volgende:
Even kijken hoor: iCal, Google Calendar, synchroniseren. Hoe ging dat ook alweer netjes?
Moet je je wachtwoord maar niet vergetenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:46 schreef Geqxon het volgende:
En dan loop je de complete IB-groep wizard door. Moet je het uitprinten en doorsturen.
Kut IB-Groep. Doe eens alles digitaal.
Dat zijn wel grote kannenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit echt serieus te overwegen om weer een andere ondertitel te bedenken, iedereen blijft maar puzzelen en me raar aan te kijken alsof ik het antwoord niet weet
Er zijn trouwens 2 antwoorden btw..
Joahquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:36 schreef Geqxon het volgende:
Het enige gare aan mijn Apple Wireless Keyboard is dat er geen Home / End / Page Up / Page Down / Clear op staat, maar verder vind ik het een godlike keyboard.
Dus ik kan beter sowieso effe wachten tot het er is in oktober, want dan is het natuurlijk toch meteen standaard?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
Het is er al in de nieuwe Macbook Pro's. En komt ws ook wel in de nieuwe iMacs. En je krijgt geen coupon.
ik krijg hetquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is trouwens iedereen van plan om Leopard te kopen ?
Of zeg ik hier nu iets heel fouts?![]()
HALLO FANBOYS JULLIE KUNNEN HIER EEN ZIELTJE WINNEN, GEEF DAN EVEN ANTWOORDquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dus ik kan beter sowieso effe wachten tot het er is in oktober, want dan is het natuurlijk toch meteen standaard?
Als je toch liever wil gamen moet je geen mac kopen of een Macbook Pro halen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
HALLO FANBOYS JULLIE KUNNEN HIER EEN ZIELTJE WINNEN, GEEF DAN EVEN ANTWOORD
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
HALLO FANBOYS JULLIE KUNNEN HIER EEN ZIELTJE WINNEN, GEEF DAN EVEN ANTWOORD
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
Santa Rosa:Het is er al in de nieuwe Macbook Pro's. En komt ws ook wel in de nieuwe iMacs.
Leopard: En je krijgt geen coupon.
Mijn eisen voor mijn laptop zijn anders dan die voor mijn pcquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je toch liever wil gamen moet je geen mac kopen of een Macbook Pro halen..
En PLANNING is oktober, maar nog NIET ZEKER!!!
Ja je kan beter wachten wat denk je zelf of wil je Tiger en dan een maand later 120 betalen voor leopard?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag of ik beter nog even kan wachten
Ja misschien zeggen jullie als kenners wel: zo'n grote upgrade is het niet. Dus wachten is de moeite niet echt waard. Daarnaast hebhad ik geen idee wat leopard kostquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja je kan beter wachten wat denk je zelf of wil je Tiger en dan een maand later 120 betalen voor leopard?
Als STEVE zegt dat die nieuwe BRULkater uit is, dan is het uit anders niet. Maar over het algemeen doet Apple releasedates van hun OS niet vaak uitstellen, het is volgens mij nu een keer gebeurd vanwege die stomme iPhonequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag of ik beter nog even kan wachten
Tja of je wilt wachten dat is toch aan jezelf. Leopard kost naar waaschijnlijkheid 130 euro. Al heb je aan OSX Tiger ook geen slecht OS. Maar goed ik zou zelf een maandje wachten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja misschien zeggen jullie als kenners wel: zo'n grote upgrade is het niet. Dus wachten is de moeite niet echt waard. Daarnaast hebhad ik geen idee wat leopard kost
Nee. Maar misschien dat er wel rond dezelfde tijd ein-de-lijk nieuwe iMacs komen.quote:Komen er dan ook meteen nieuwe modellen bij een nieuw os?
Als ze de nieuwe iMacs nou in dezelfde stijl maken als de G4'squote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja of je wilt wachten dat is toch aan jezelf. Leopard kost naar waaschijnlijkheid 130 euro. Al heb je aan OSX Tiger ook geen slecht OS. Maar goed ik zou zelf een maandje wachten.
[..]
Nee. Maar misschien dat er wel rond dezelfde tijd ein-de-lijk nieuwe iMacs komen.
Met computers kun je altijd wel blijven wachtenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar hij kan nog een paar maanden langer wachten want dan wordt de nieuwe iLife '07/'08 gebundeld bij aanschaf van een Macbook (Pro) [afbeelding]
Ja het is net Lepra, maar beter..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als ze de nieuwe iMacs nou in dezelfde stijl maken als de G4's![]()
Ik kwam er vandaag achter dat je leopard niet uitspreekt als L-ie-o-part maar als Leppert![]()
Dat is net als die mensen die in een winkel staan en dan tegen de verkoper zeggen van..quote:
Ik vind die witte dus echt niks. Maar zwart is echtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:58 schreef Fliepke het volgende:Ik wil dan sowieso een macbook. Ik vind die zwarte wel erg mooi, maar ik zie helaas de toegevoegde waarde niet zo voor dat extra geld
Ja is ook wel zo, maar de prijs slaat nergens op. Het is echt niet duurder om het ding zwart te maken en dan hop meteen 200 euro erbij. Vast heel leuk die extra 40 gb maar dat kost een kwartje extra en ik heb ze absoluut niet nodig.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik vind die witte dus echt niks. Maar zwart is echt
Ja, maar dan denken ze elke keer kapotte Macbooks, Applequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Volgens mij ben ik degene die er voor zorgt dat de MacBooks bij MediaMarkt telkens weg worden gehaald. Als ik daar ben kan ik het niet weerstaan om altijd even ctrl+alt+appeltje+8 te doen.
Iedereen zo van: WTF?!
Bijna...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Digg eppel es sie number onehundredandfiftyseven.
Je hebt OS X voor je DS?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:36 schreef DutchErrorist het volgende:
w00t ik heb net een M3 DS Simply Slot 1 gekocht voor mijn Nintendo DS
Dan kan ik straks lekker Mac op mijn mooie DS'je draaien![]()
![]()
woow inderdaad! dit ziet zekers niet slecht uit...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ga hier nog maar lekker op kwijlen..
[afbeelding]
een vriend van me neemt altijd zn usb stick mee om alle photobooth fotos te loaden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Volgens mij ben ik degene die er voor zorgt dat de MacBooks bij MediaMarkt telkens weg worden gehaald. Als ik daar ben kan ik het niet weerstaan om altijd even ctrl+alt+appeltje+8 te doen.
Iedereen zo van: WTF?!
Waarschuw mij voortaan even, op 1600*1200 duren dat soort geintjes letterlijk uren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
<Shift> <F10>, <SHIFT> <F10>!!! doen met een aantal verschillende Apps open doen het ook altijd goed bij de chicks![]()
![]()
checken gaatquote:Op zondag 22 juli 2007 17:12 schreef Geqxon het volgende:
Even bij de printerinstellingen aanvinken?
1. 3liter kan vullen, overgieten in de 5 liter kanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit echt serieus te overwegen om weer een andere ondertitel te bedenken, iedereen blijft maar puzzelen en me raar aan te kijken alsof ik het antwoord niet weet
Er zijn trouwens 2 antwoorden btw..
Nee want als zwart op is hoe wil je grijs printenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:43 schreef Djep het volgende:
Nou ja zeg, nu heb ik m in photoshop zwart wit gemaakt, en nog steeds drukt ie kleur af...Dat begrijp ik echt niet.
edit: hij doet alles roze, even het zwarte inktpatroon vervangen. De kleur is op, vandaar ook dat ik zwart wit wil afdrukken, maar dat moet dan toch gewoon lukken als de zwart er is?? Hij zegt nl niet dat de zwarte op is, alleen de kleur.... Pff....Als zwart op is dan moet ie toch grijs worden en niet roze???
Nee, meer in de zin dat je zwart ziet vervagen naar grijs. Roze zou ik vreemd vinden.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want als zwart op is hoe wil je grijs printen![]()
![]()
Cookies wegtiefen?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:03 schreef Sjoewe het volgende:
ik kom in een redirect loop terecht als ik met safari op gmil wil inloggen
Appeltje + P > Derde boxje even ColorSync doen > Quartz Filter : Gray Tone. Of hoe dat in het Nederlands ook mag heten. Gaat met een PDF perfectquote:Op zondag 22 juli 2007 17:43 schreef Djep het volgende:
Nou ja zeg, nu heb ik m in photoshop zwart wit gemaakt, en nog steeds drukt ie kleur af...Dat begrijp ik echt niet.
edit: hij doet alles roze, even het zwarte inktpatroon vervangen. De kleur is op, vandaar ook dat ik zwart wit wil afdrukken, maar dat moet dan toch gewoon lukken als de zwart er is?? Hij zegt nl niet dat de zwarte op is, alleen de kleur.... Pff....Als zwart op is dan moet ie toch grijs worden en niet roze???
Nee het blijft roze zondag hier. Ik ga morgen wel ff een nieuwe kleurenunit kopen. En dan zie ik wel weer verder. Mijn muttie gaat t nu ff afdrukken voor mij, dan ben ik voor nu gehoplpen.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Appeltje + P > Derde boxje even ColorSync doen > Quartz Filter : Gray Tone. Of hoe dat in het Nederlands ook mag heten. Gaat met een PDF perfect
Jezelf mateloos irriteren?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
Wat kan je met Windows wel wat Apple Mac os niet kan?
Continue op 'Continue' klikken bij elke actie?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
BSOD-en.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
Spyware installeren.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eindeloos zoeken naar de nieuwste drivers voor van alles..quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
Internet Explorer draaien.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
drivers installerenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
mooie fotoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
OS 7.5.... maar ik heb het natuurlijk niet echt daarvoor gekocht
(owja fixe onweers buien hierzootnetzoals gisteren)
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07296/IMG_2410klein.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
(die was van gisteren)
dankequote:Op zondag 22 juli 2007 22:17 schreef TwyLight het volgende:
Hoi![]()
[..]
drivers installeren
[..]
mooie foto.
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef TwyLight het volgende:
gewoon diagonaal
Zou wel mooi zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 00:23 schreef super-muffin het volgende:
Een (fake?) video'tje van de 6G iPod.
http://www.youtube.com/watch?v=LpYWvKXJgC4
Dat is meer het unlocken van hardwarefuncties (zoals 802.11n), dat ze op de huidige iPods geen functies toevoegen is puur zodat mensen upgraden. Zo kan de iPod 5G prima een zoekmachine aan, al zit dat alleen op de 5.5g.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Functies toevoegen op je iPod door middel van een update zal nooit gebeuren. Heeft iets met wetgeving of patenten te maken. Ik weet het ook niet precies, maar ik zit er vast wel dicht in de buurt.
Dat is dan wel weer jammer, dat je dan gewoon meteen weer een nieuwe Ipod moet kopen.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is meer het unlocken van hardwarefuncties (zoals 802.11n), dat ze op de huidige iPods geen functies toevoegen is puur zodat mensen upgraden. Zo kan de iPod 5G prima een zoekmachine aan, al zit dat alleen op de 5.5g.
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:25 schreef Geqxon het volgende:
Op de iPhone kun je toch al geen Apps installeren.
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Functies toevoegen op je iPod door middel van een update zal nooit gebeuren. Heeft iets met wetgeving of patenten te maken. Ik weet het ook niet precies, maar ik zit er vast wel dicht in de buurt.
Het spijt me echt, maar geloven jullie dat soort kul echt?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:31 schreef broer het volgende:
Volgens mij was dé reden om geen keypad op de iPhone aan te brengen nu juist dat je dan gemakkelijker nieuwe functies kon toevoegen, omdat je niet afhankelijk was van het beperkte aantal knopjes op zo'n keypad. Dus het lijkt me dat je nieuwe functies gewoon op je iPhone kunt zetten. (Of dat net zo duur is als een nieuwe iPhone weet ik dan weer niet...)
Matig, matig.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
[..]
Wat vinden jullie trouwens van deze vorm van vendor lock-in van apple?
http://life.tweakers.net/(...)-slimme-oplader.html
Wat een emoquote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef de_sapje het volgende:
Iemand deze al gezien?
Zulke mensen heb je ook op Fok
De creative zen heeft een customizable background.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:54 schreef de_sapje het volgende:
Iemand deze al gezien?
Zulke mensen heb je ook op Fok
Je moet online om ze te kunnen gebruiken, dus wel.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Apps moeten webapps zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze online moeten zijn.
Says who?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je moet online om ze te kunnen gebruiken, dus wel.
¤0,50 p/m en dan zeggen dat ze je bij Hetnet oplichten..quote:Op maandag 23 juli 2007 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=KeufywOLfq4'De gemiddelde wachttijd bedraagt 6 minuten.' Vervolgens wordt je na 8 minuten keurig te woord gestaan, heb je zelf geen flauw idee waar je het over hebt en ga je een youtube filmpje maken.
Tja, de kosten worden gemeld. De wachttijd wordt gemeld. De wachttijd is realtime te raadplegen op de website EN er is een gratis alternatief in de vorm van e-mail support...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
¤0,50 p/m en dan zeggen dat ze je bij Hetnet oplichten..
Groot gelijk hoor, gemiddelde nitwit pakt de telefoon al voordat je RTFM gezegd hebt...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, de kosten worden gemeld. De wachttijd wordt gemeld. De wachttijd is realtime te raadplegen op de website EN er is een gratis alternatief in de vorm van e-mail support...
Wat kan je nog meer doen, behalve een gratis supportlijn. Alleen is dat laatste helaas niet op te brengen aangezien mensen tegenwoordig al bellen terwijl het produkt nog ingepakt is.
Ook ivm. databases lijkt het mij verstandig een webapp online te draaien.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Apps moeten webapps zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze online moeten zijn.
Ik ben niet degene die het zegt, hè? Ik praat alleen de eerste Keynote over de iPhone maar na.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:39 schreef Fliepke het volgende:
Een touchscreen is gewoon flexibeler, maar meer mogelijk lijkt me een beetje sterk als je de knopjes maar slim ontwerpt. Het schijnt zelfs dat als je knoppen slim gebruikt dat ze dan per knop meerdere functies kunnen hebben.. Je zou bijna zeggen dat een muis dat ook kan
Zomaar uit interesse: Is Sitecom nou je huidige of je vorige werkgever?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=KeufywOLfq4'De gemiddelde wachttijd bedraagt 6 minuten.' Vervolgens wordt je na 8 minuten keurig te woord gestaan, heb je zelf geen flauw idee waar je het over hebt en ga je een youtube filmpje maken.
Nee zag maar als de batterij leeg is... dan valt hij uit terwijl je normaal altijd in slaap gaat...quote:
Mijn huidige én een vorige werkgeverquote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zomaar uit interesse: Is Sitecom nou je huidige of je vorige werkgever?
Geqxon v2.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Ow yay en nu begint mijn beeldscherm ook nog te knipperen
Hoe flik je me dat?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn huidige én een vorige werkgever.
September vorig jaar ben ik er vertrokken. Toen ben ik een maand bij een ander bedrijf in dienst geweest. Dat was een vergissing (van mijn kant, met het bedrijf was opzich niet veel mis). November ben ik als ambtenaar aan de slag gegaan en dat beviel wel redelijk. Na 3 maanden werd ik benaderd door of ik wellicht weer terug wilde komen. Zodoende.quote:
Mijn topcase is wel perfectquote:Op maandag 23 juli 2007 20:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn Macbook is nu zo goed als perfect.
Hey, dat is wel een howto waard!quote:
Dan moet je Danny even mailen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef Anthraxx het volgende:
En als ik nou gewoon een opengesperde kut wil?
Nogmaals gecorigeerd, het is ze bij mij al eens gelukt in een week het logicboard + accu te vervangen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Precies, 2 weken trek ik waarschijnlijk slecht, maar goed, morgen maar ff bellen ofzo. Nu is het tenminste nog vakantie.
Godskolere wat een sneue bende ook. Broken Stones invites, tips over waar After Effects waar te downloaden, het kan allemaal. Maar vraag hoe je een jpg-je in een header aanpast en het is raak.quote:
Als Safari 3 eens fatsoenlijk werkt en niet meer Beta is..quote:Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef Tijn het volgende:
Waar blijft die fokking update van PithHelmet voor Safari 3?!![]()
Dat mag ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Godskolere wat een sneue bende ook. Broken Stones invites, tips over waar After Effects waar te downloaden, het kan allemaal. Maar vraag hoe je een jpg-je in een header aanpast en het is raak.
.
quote:
quote:En de FOK! layout aanpas tools mogen idd ook niet.
Ok, hij is beta, maar hij werkt heel fatsoenlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als Safari 3 eens fatsoenlijk werkt en niet meer Beta is..
Nouja, CreamMonkey had ik al, dus ik heb alleen nog even dat stukje script van Swets nodig. Komt wel via PM, heb er nu toch geen tijd meer voor.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien moet je het een keer posten als modjes aan het slapen zijn..
Ja, ssssht!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het trouwens wel, triest. Dan zou je dingen zoals Pithelmet ook niet mogen toestaan omdat het een Ad-blocker is..en daardoor dus ook de layout van de site veranderd..
Joh, het is gewoon weer zo'n persoonlijke hangup van Danny waar de modjes achteraan moeten lopen. Waarschijnlijk zal het Godlike ook een worst wezen verder.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het trouwens wel, triest. Dan zou je dingen zoals Pithelmet ook niet mogen toestaan omdat het een Ad-blocker is..en daardoor dus ook de layout van de site veranderd..
Adblockers mogen dus ook nietquote:Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom mag je geen invites uitwisselen? Er is wel een ik-weet-niet-hoeveel-delen usenet topic maar als iemand een torrenttracker invite wil ruilen mag dat niet?quote:
Nee, maar ff serieus he: er is vorige week uitvoerig, en ik bedoel dan ook uitvoerig gesproken over Broken Stones en de invites daarvan. Niks over gehoord. Niks. Nul. 't Is later nog een keer besproken toen er een invite over was voor iemand die de eerste keer achter het net viste, allemaal geen probleem. Geen crew gezien, er post zelfs crew mee. En het gaat 2 tellen over CreamMonkey en flits, edit te pakken. Beetje zuur, eh?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Adblockers mogen dus ook niet
Dat was al veel langer bekend toch.
Hetzelfe als NZB bestanden, directe links, etc etcquote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Waarom mag je geen invites uitwisselen? Er is wel een ik-weet-niet-hoeveel-delen usenet topic maar als iemand een torrenttracker invite wil ruilen mag dat niet?
Nee, maar ik weet wel hoe je een jpeg kan veranderen!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oja, wie weet een site waar ik een Modchip voor een Wii kan halen?
(met photoshop bijvoorbeeld)quote:Op maandag 23 juli 2007 22:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel hoe je een jpeg kan veranderen!
Ik zou trouwens voor de Wiikey gaan!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oja, wie weet een site waar ik een Modchip voor een Wii kan halen?
Er zijn geen invites uitgewisseld in het topic en zover ik weet is er niks illegaals aan wat "uitnodigingetjes" versturen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar ff serieus he: er is vorige week uitvoerig, en ik bedoel dan ook uitvoerig gesproken over Broken Stones en de invites daarvan. Niks over gehoord. Niks. Nul. 't Is later nog een keer besproken toen er een invite over was voor iemand die de eerste keer achter het net viste, allemaal geen probleem. Geen crew gezien, er post zelfs crew mee. En het gaat 2 tellen over CreamMonkey en flits, edit te pakken. Beetje zuur, eh?
Deze las ik toevalligquote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar ff serieus he: er is vorige week uitvoerig, en ik bedoel dan ook uitvoerig gesproken over Broken Stones en de invites daarvan. Niks over gehoord. Niks. Nul. 't Is later nog een keer besproken toen er een invite over was voor iemand die de eerste keer achter het net viste, allemaal geen probleem. Geen crew gezien, er post zelfs crew mee. En het gaat 2 tellen over CreamMonkey en flits, edit te pakken. Beetje zuur, eh?
En net als echte agentjes verlies je elke vorm van geloofwaardigheid en authoriteit met deze befehl ist befehl houding.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Deze las ik toevallig
Ik zal niet beweren dat ik complete sc topics volg en lees.
Hell ik kan er zo 10 achter elkaar missen als het een slechte week is.
De 100% score zal ik dus ook nooit halen.
Wij zijn de agentjes, wij verzinnen de regels niet wij handhaven ze zo goed mogelijk en net als echte agentjes weten wij niet alle 'overtredingen' te pakken.
Zoals ik net al aangaf zijn er vooral over warez en waar de grens ligt al heel veel discussies geweest.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
En net als echte agentjes verlies je elke vorm van geloofwaardigheid en authoriteit met deze befehl ist befehl houding.
Maja.
Ik weet genoeg!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
Wat betreft het aanpassen van de content van fok? mjaaaa....
Ik weet niet of je nu een typfoutje maakt, maar een achtergrondje aanpassen is geen "content", naar wat ik er onder versta. De inhoud blijft hetzelfde...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zoals ik net al aangaf zijn er vooral over warez en waar de grens ligt al heel veel discussies geweest.
Niet hard tegen hard maar opbouwend waar de grens ligt en hoe we zoveel mogelijk alle onderdelen min of meer gelijk kunnen krijgen in beleid.
Elke keer als we het zelf ook niet weten slingeren we weer de discussie aan.
Dus het is niet bevel is bevel. Wat betreft het aanpassen van de content van fok? mjaaaa....
Ik heb zelf ook QQ, moet ik dan het QQ topic weer open gooien? Schiet ik en het topic weinig mee op denk ik.
Ik ben geen devver dus eigenlijk zal het mij aan me bleke billetjes roesten hoe het precies heet.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu een typfoutje maakt, maar een achtergrondje aanpassen is geen "content", naar wat ik er onder versta. De inhoud blijft hetzelfde...
Nee, Danny wil gewoon niet dat ome Swets die 2 tongende dames vervangt voor iets anders. Meer is het NIET en al het andere is toneel. Punt.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben geen devver dus eigenlijk zal het mij aan me bleke billetjes roesten hoe het precies heet.
Volgens mij is o.a. de achterliggende gedachte advertenties enzowt
en Cyberstalker heeft het ooit eens voor elkaar gekregen om IP adressen van fokkers te gaan verzamelen met 1 van dit soort tooltjes. Die heeft vervolgens aan de hand van deze IP gegevens mensen express denied op bepaalde sites etc etc
Toen is de ellende begonnen.
ja komt eraan. Danny is nogal overspannen de laatste tijd. De advertentie inkomsten zullen wel terug lopenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef Jarno het volgende:
Waarom wordt dit ge-edit?.
Swets, kun je mij die post nog even PM-en svp?
Hoe lang weet Danny dan al dat er twee tongende dames in de banner komen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, Danny wil gewoon niet dat ome Swets die 2 tongende dames vervangt voor iets anders. Meer is het NIET en al het andere is toneel. Punt.
Tenksjoe.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ja komt eraan. Danny is nogal overspannen de laatste tijd. De advertentie inkomsten zullen wel terug lopen
Nu je het zegtquote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef Geqxon het volgende:
De achterliggende gedachte is natuuriljk dat elke man met een harde plasser naar de twee kussende vrouwen blijft staren, en daardoor in zijn onderbewustzijn ook naar de banner. Dat effect is natuurlijk totaal weg als er visjes staan.
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Ik vind je wel passen bij viswijfje
Ik kom niet vaak buiten DIG, maar je bedoeld het viswijfje dat met haar 8 jaar oude hersenpan in een 12-jarig lichaam opgesloten zit?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Ik vind je wel passen bij viswijfje
Dan zeg ik dat Fok! een security issue heeft als een willekeurige gebruiker met zo'n "tooltje" alle IP-adressen zomaar out of the blue kan opvragen. Net zoals veel webshops die persoonsgegevens niet afgeschermd hebben. Je zou de "scriptkiddies" het toch iig moeilijk moeten maken en niet dat een nitwit een "tooltje" kan gebruiken om zomaar gebruikersinformatie op te halen. Maar goed, dat is out of your league.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben geen devver dus eigenlijk zal het mij aan me bleke billetjes roesten hoe het precies heet.
Volgens mij is o.a. de achterliggende gedachte advertenties enzowt
en Cyberstalker heeft het ooit eens voor elkaar gekregen om IP adressen van fokkers te gaan verzamelen met 1 van dit soort tooltjes. Die heeft vervolgens aan de hand van deze IP gegevens mensen express denied op bepaalde sites etc etc
Toen is de ellende begonnen.
Voor je bescherming? Ik bedoel die nepreve sleeve. Handig als ik die laptop meeneem in mijn eastpak enzo. Ik heb helemaal geen zin in een laptoptas, die dingen zijn zo opzichtig. Je bent echt een target als je daar mee rondloopt op straat.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom heb je een MBP voor je bescherming nodig..
Ja, van die microvezellapjes die je over je toetsenbord kan leggen..quote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Voor je bescherming? Ik bedoel die nepreve sleeve. Handig als ik die laptop meeneem in mijn eastpak enzo. Ik heb helemaal geen zin in een laptoptas, die dingen zijn zo opzichtig. Je bent echt een target als je daar mee rondloopt op straat.
Zijn er trouwens speciale dingen om je scherm tegen je toetsenbord te beschermen bij het transport?
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Voor je bescherming? Ik bedoel die nepreve sleeve. Handig als ik die laptop meeneem in mijn eastpak enzo. Ik heb helemaal geen zin in een laptoptas, die dingen zijn zo opzichtig. Je bent echt een target als je daar mee rondloopt op straat.
Zijn er trouwens speciale dingen om je scherm tegen je toetsenbord te beschermen bij het transport?
Het kan nog met je usericon heb ik begrepenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreefMr.Noodle het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat Fok! een security issue heeft als een willekeurige gebruiker met zo'n "tooltje" alle IP-adressen zomaar out of the blue kan opvragen. Net zoals veel webshops die persoonsgegevens niet afgeschermd hebben. Je zou de "scriptkiddies" het toch iig moeilijk moeten maken en niet dat een nitwit een "tooltje" kan gebruiken om zomaar gebruikersinformatie op te halen. Maar goed, dat is out of your league.
Wat ik wil zeggen is dat niet elk "tooltje" als potentieel gevaarlijk/terroristisch wapen beschouwd moet worden.
Waarwaarwaar, ook in de Apple store? Ik doe het liefst alles in één koop vanwege de 20% kortingquote:Op maandag 23 juli 2007 22:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, van die microvezellapjes die je over je toetsenbord kan leggen..
Soms zit het bij je sleeve.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Waarwaarwaar, ook in de Apple store? Ik doe het liefst alles in één koop vanwege de 20% korting.
Ja het is geweldigquote:Op maandag 23 juli 2007 23:01 schreef Geqxon het volgende:
Godlike, wat een schattige hostname heb je toch.
Ja, gewoon bij de Apple stores hier in NL. Alleen die sleeves die ze hebben zijn echt gruwelijk uglyquote:Op maandag 23 juli 2007 23:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Waarwaarwaar, ook in de Apple store? Ik doe het liefst alles in één koop vanwege de 20% korting.
50% van de mensen heeft toch wel een webicon?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het knap anders als iemand m'n IP -adres kan achterhalen a.d.h.v m'n usericon, zeker als ik het niet op m'n eigen computer gehost heb, maar gewoon op Fok!..
Als iemand het lukt, chapeau hoor!
quote:LET OP!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
Snap je mij nou nietquote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
50% van de mensen heeft toch wel een webicon?![]()
Ik heb hier nog nooit wat neergezet in elk geval
Jij mij nietquote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Snap je mij nou nietof snap ik jou nou niet
En waar slaat dat, "ik heb hier nog nooit iets neergezet iig?" op dan? Ik bedoel je host je eigen plaatje? (Hopelijk niet van je eigen PC waar je nu achter aan het Fok!ken bent, maar goed)quote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij mij niet
Ik host mijn plaatjes zelf maar jij doet het idd via fok
zie je!
50/50![]()
Dat ik geen plaatjes via fok host maar altijd zelf.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En waar slaat dat, "ik heb hier nog nooit iets neergezet iig?" op dan? Ik bedoel je host je eigen plaatje? (Hopelijk niet van je eigen PC waar je nu achter aan het Fok!ken bent, maar goed)
Ik snap dat je je plaatjes vanaf je eigen webspace host, daar ging het me niet om...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat ik geen plaatjes via fok host maar altijd zelf.
Als je een beetje verder kijkt dan de spreekwoordelijke neus lang is dan zie je ook waar mijn plaatje staat. Zo lastig moet dat niet zijn want dat is zelfs Geqxon gelukt (zie aantal post hier boven)
Wat ik dacht dat je hier zei, is dat je nog nooit een webicon op Fok! neergezet (terwijl ik toch duidelijk een plaatje zie) had, dus vandaar dequote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
50% van de mensen heeft toch wel een webicon?![]()
Ik heb hier nog nooit wat neergezet in elk geval
Hij is terecht bang dat er een piemel voor in de plaats komt.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, Danny wil gewoon niet dat ome Swets die 2 tongende dames vervangt voor iets anders. Meer is het NIET en al het andere is toneel. Punt.
Jong, fris, ondeugend, lelijk en ondeugend.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is terecht bang dat er een piemel voor in de plaats komt..
Oh ja, daarover gesproken: waar is Audrey?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jong, fris, ondeugend, lelijk en ondeugend.
Ik vond Transmission ook steeds kutter werken. Ik gebruik nu Azureus. DIe is op elke tracker toegestaan en werkt goed (mits je genoeg geheugen hebt).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:14 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik wordt gek van Transmission. Het laat mijn PowerBook om de haverklap crashem. Iemand een andere Torrentclient aan te raden?
Die staat hier naast me.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh ja, daarover gesproken: waar is Audrey?![]()
Bedankt, maar daar staat Transmission niet tussen, moet ik dan een andere torrent app tussen pakken?quote:
http://transmission.m0k.org/forum/viewtopic.php?t=188quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:33 schreef super-muffin het volgende:
Bedankt, maar daar staat Transmission niet tussen, moet ik dan een andere torrent app tussen pakken?
En dan vul je dat port nummer in bij je preferences.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bedankt, maar daar staat Transmission niet tussen, moet ik dan een andere torrent app tussen pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |