quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:21 schreef Junkie het volgende:
http://www.itunesfestival.com
Waarom is dit weer alleen in de UK store te koop.
![]()
Ik wil die Black Rebel Motorcycle Club opname! (Heb ze afgelopen week in Paradiso gezien.te gaaf!)
Laat ze eens een EU store bouwen i.p.v. elk land apart. Of gewoon een wereldwijde!
Steve Jobs, "Computers are like a bicycle for our minds."
Reno 911 Miami.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Xilantof het volgende:
Weet er niemand een toffe titel?
Apple is lekkerder dan Duo Pennotti?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Xilantof het volgende:
Apple SC #157 Nu met brievenbusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef Xilantof het volgende:
Dat "cleane" past ook wel bij Apple jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef Tijn het volgende:
Ik vind 'em beter zonder titel.
Zal wel Geforce 8600m GT inzitten, dus dan issie nieuw.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef Knoekie het volgende:
Paar dagen geleden besteld:
MA895N/A MBP 15/2.2/2x1GB/120-5400/128VRAM-NLD
2.2GHz Intel Core 2 Duo
2GB 667 DDR2 SDRAM - 2x1GB
120GB Serial ATA Drive@5400rpm
http://www.apple.com/macbookpro/specs.htmlquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:15 schreef Knoekie het volgende:
Wat is er dan anders aan die US?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.apple.com/macbookpro/specs.html
http://www.apple.com/nl/macbookpro/specs.html
Zoek het verschil.
Truequote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Eigenlijk is dit de enige slowchat die ook 90% van de tijd over het onderwerp gaat...
Ook truequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef Tijn het volgende:
Ik vind 'em beter zonder titel.
Goed hè!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Eigenlijk is dit de enige slowchat die ook 90% van de tijd over het onderwerp gaat...
Nou eigenlijk denk ik dat apple freaks dus echt bestaan. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je 150 topics vollult met hetzelfde onderwerp.... keer op keerquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou eigenlijk denk ik dat apple freaks dus echt bestaan. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je 150 topics vollult met hetzelfde onderwerp.... keer op keer
Zit steeds wel een subtiele verandering in natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou eigenlijk denk ik dat apple freaks dus echt bestaan. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je 150 topics vollult met hetzelfde onderwerp.... keer op keer
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:14 schreef nietzman het volgende:
[[url=http://www.blogsmithmedia.com/www.tuaw.com/media/2007/07/220px-jonathan_ive.jpg]afbeelding][/url].
En dan heb je het wel gehadquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:24 schreef Xilantof het volgende:
Eerst over PPC dan over Intel...
Ja dat is al goed voor 30 topicsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:50 schreef Tijn het volgende:
Hebben we ook de overgang van Panther naar Tiger niet meegemaakt? En sowieso nu de overgang naar Leopard natuurlijk
In iSync you'll find your salvation...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:17 schreef Jarno het volgende:
Even kijken hoor: iCal, Google Calendar, synchroniseren. Hoe ging dat ook alweer netjes?
Moet je je wachtwoord maar niet vergetenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:46 schreef Geqxon het volgende:
En dan loop je de complete IB-groep wizard door. Moet je het uitprinten en doorsturen.
Kut IB-Groep. Doe eens alles digitaal.
Dat zijn wel grote kannenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit echt serieus te overwegen om weer een andere ondertitel te bedenken, iedereen blijft maar puzzelen en me raar aan te kijken alsof ik het antwoord niet weet
Er zijn trouwens 2 antwoorden btw..
Joahquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:36 schreef Geqxon het volgende:
Het enige gare aan mijn Apple Wireless Keyboard is dat er geen Home / End / Page Up / Page Down / Clear op staat, maar verder vind ik het een godlike keyboard.
Dus ik kan beter sowieso effe wachten tot het er is in oktober, want dan is het natuurlijk toch meteen standaard?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
Het is er al in de nieuwe Macbook Pro's. En komt ws ook wel in de nieuwe iMacs. En je krijgt geen coupon.
ik krijg hetquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is trouwens iedereen van plan om Leopard te kopen ?
Of zeg ik hier nu iets heel fouts?![]()
HALLO FANBOYS JULLIE KUNNEN HIER EEN ZIELTJE WINNEN, GEEF DAN EVEN ANTWOORDquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dus ik kan beter sowieso effe wachten tot het er is in oktober, want dan is het natuurlijk toch meteen standaard?
Als je toch liever wil gamen moet je geen mac kopen of een Macbook Pro halen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
HALLO FANBOYS JULLIE KUNNEN HIER EEN ZIELTJE WINNEN, GEEF DAN EVEN ANTWOORD
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
HALLO FANBOYS JULLIE KUNNEN HIER EEN ZIELTJE WINNEN, GEEF DAN EVEN ANTWOORD
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
Santa Rosa:Het is er al in de nieuwe Macbook Pro's. En komt ws ook wel in de nieuwe iMacs.
Leopard: En je krijgt geen coupon.
Mijn eisen voor mijn laptop zijn anders dan die voor mijn pcquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je toch liever wil gamen moet je geen mac kopen of een Macbook Pro halen..
En PLANNING is oktober, maar nog NIET ZEKER!!!
Ja je kan beter wachten wat denk je zelf of wil je Tiger en dan een maand later 120 betalen voor leopard?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag of ik beter nog even kan wachten
Ja misschien zeggen jullie als kenners wel: zo'n grote upgrade is het niet. Dus wachten is de moeite niet echt waard. Daarnaast hebhad ik geen idee wat leopard kostquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja je kan beter wachten wat denk je zelf of wil je Tiger en dan een maand later 120 betalen voor leopard?
Als STEVE zegt dat die nieuwe BRULkater uit is, dan is het uit anders niet. Maar over het algemeen doet Apple releasedates van hun OS niet vaak uitstellen, het is volgens mij nu een keer gebeurd vanwege die stomme iPhonequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag of ik beter nog even kan wachten
Tja of je wilt wachten dat is toch aan jezelf. Leopard kost naar waaschijnlijkheid 130 euro. Al heb je aan OSX Tiger ook geen slecht OS. Maar goed ik zou zelf een maandje wachten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja misschien zeggen jullie als kenners wel: zo'n grote upgrade is het niet. Dus wachten is de moeite niet echt waard. Daarnaast hebhad ik geen idee wat leopard kost
Nee. Maar misschien dat er wel rond dezelfde tijd ein-de-lijk nieuwe iMacs komen.quote:Komen er dan ook meteen nieuwe modellen bij een nieuw os?
Als ze de nieuwe iMacs nou in dezelfde stijl maken als de G4'squote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja of je wilt wachten dat is toch aan jezelf. Leopard kost naar waaschijnlijkheid 130 euro. Al heb je aan OSX Tiger ook geen slecht OS. Maar goed ik zou zelf een maandje wachten.
[..]
Nee. Maar misschien dat er wel rond dezelfde tijd ein-de-lijk nieuwe iMacs komen.
Met computers kun je altijd wel blijven wachtenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar hij kan nog een paar maanden langer wachten want dan wordt de nieuwe iLife '07/'08 gebundeld bij aanschaf van een Macbook (Pro) [afbeelding]
Ja het is net Lepra, maar beter..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als ze de nieuwe iMacs nou in dezelfde stijl maken als de G4's![]()
Ik kwam er vandaag achter dat je leopard niet uitspreekt als L-ie-o-part maar als Leppert![]()
Dat is net als die mensen die in een winkel staan en dan tegen de verkoper zeggen van..quote:
Ik vind die witte dus echt niks. Maar zwart is echtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:58 schreef Fliepke het volgende:Ik wil dan sowieso een macbook. Ik vind die zwarte wel erg mooi, maar ik zie helaas de toegevoegde waarde niet zo voor dat extra geld
Ja is ook wel zo, maar de prijs slaat nergens op. Het is echt niet duurder om het ding zwart te maken en dan hop meteen 200 euro erbij. Vast heel leuk die extra 40 gb maar dat kost een kwartje extra en ik heb ze absoluut niet nodig.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik vind die witte dus echt niks. Maar zwart is echt
Ja, maar dan denken ze elke keer kapotte Macbooks, Applequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Volgens mij ben ik degene die er voor zorgt dat de MacBooks bij MediaMarkt telkens weg worden gehaald. Als ik daar ben kan ik het niet weerstaan om altijd even ctrl+alt+appeltje+8 te doen.
Iedereen zo van: WTF?!
Bijna...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Digg eppel es sie number onehundredandfiftyseven.
Je hebt OS X voor je DS?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:36 schreef DutchErrorist het volgende:
w00t ik heb net een M3 DS Simply Slot 1 gekocht voor mijn Nintendo DS
Dan kan ik straks lekker Mac op mijn mooie DS'je draaien![]()
![]()
woow inderdaad! dit ziet zekers niet slecht uit...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ga hier nog maar lekker op kwijlen..
[afbeelding]
een vriend van me neemt altijd zn usb stick mee om alle photobooth fotos te loaden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Volgens mij ben ik degene die er voor zorgt dat de MacBooks bij MediaMarkt telkens weg worden gehaald. Als ik daar ben kan ik het niet weerstaan om altijd even ctrl+alt+appeltje+8 te doen.
Iedereen zo van: WTF?!
Waarschuw mij voortaan even, op 1600*1200 duren dat soort geintjes letterlijk uren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
<Shift> <F10>, <SHIFT> <F10>!!! doen met een aantal verschillende Apps open doen het ook altijd goed bij de chicks![]()
![]()
checken gaatquote:Op zondag 22 juli 2007 17:12 schreef Geqxon het volgende:
Even bij de printerinstellingen aanvinken?
1. 3liter kan vullen, overgieten in de 5 liter kanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit echt serieus te overwegen om weer een andere ondertitel te bedenken, iedereen blijft maar puzzelen en me raar aan te kijken alsof ik het antwoord niet weet
Er zijn trouwens 2 antwoorden btw..
Nee want als zwart op is hoe wil je grijs printenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:43 schreef Djep het volgende:
Nou ja zeg, nu heb ik m in photoshop zwart wit gemaakt, en nog steeds drukt ie kleur af...Dat begrijp ik echt niet.
edit: hij doet alles roze, even het zwarte inktpatroon vervangen. De kleur is op, vandaar ook dat ik zwart wit wil afdrukken, maar dat moet dan toch gewoon lukken als de zwart er is?? Hij zegt nl niet dat de zwarte op is, alleen de kleur.... Pff....Als zwart op is dan moet ie toch grijs worden en niet roze???
Nee, meer in de zin dat je zwart ziet vervagen naar grijs. Roze zou ik vreemd vinden.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want als zwart op is hoe wil je grijs printen![]()
![]()
Cookies wegtiefen?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:03 schreef Sjoewe het volgende:
ik kom in een redirect loop terecht als ik met safari op gmil wil inloggen
Appeltje + P > Derde boxje even ColorSync doen > Quartz Filter : Gray Tone. Of hoe dat in het Nederlands ook mag heten. Gaat met een PDF perfectquote:Op zondag 22 juli 2007 17:43 schreef Djep het volgende:
Nou ja zeg, nu heb ik m in photoshop zwart wit gemaakt, en nog steeds drukt ie kleur af...Dat begrijp ik echt niet.
edit: hij doet alles roze, even het zwarte inktpatroon vervangen. De kleur is op, vandaar ook dat ik zwart wit wil afdrukken, maar dat moet dan toch gewoon lukken als de zwart er is?? Hij zegt nl niet dat de zwarte op is, alleen de kleur.... Pff....Als zwart op is dan moet ie toch grijs worden en niet roze???
Nee het blijft roze zondag hier. Ik ga morgen wel ff een nieuwe kleurenunit kopen. En dan zie ik wel weer verder. Mijn muttie gaat t nu ff afdrukken voor mij, dan ben ik voor nu gehoplpen.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Appeltje + P > Derde boxje even ColorSync doen > Quartz Filter : Gray Tone. Of hoe dat in het Nederlands ook mag heten. Gaat met een PDF perfect
Jezelf mateloos irriteren?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
Wat kan je met Windows wel wat Apple Mac os niet kan?
Continue op 'Continue' klikken bij elke actie?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
BSOD-en.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
Spyware installeren.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eindeloos zoeken naar de nieuwste drivers voor van alles..quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
Internet Explorer draaien.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
drivers installerenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
mooie fotoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
OS 7.5.... maar ik heb het natuurlijk niet echt daarvoor gekocht
(owja fixe onweers buien hierzootnetzoals gisteren)
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07296/IMG_2410klein.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
(die was van gisteren)
dankequote:Op zondag 22 juli 2007 22:17 schreef TwyLight het volgende:
Hoi![]()
[..]
drivers installeren
[..]
mooie foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |