Ach ja, de Vuelta wordt ook altijd met een Nederlandse V uitgesproken, en dat klopt natuurlijk ook voor geen meter.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja smeets sprak het uit alsof ie ff ging pinnen.
ik, ik, ik...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
wie dacht dat er na Jean Nelissen zou volgen![]()
Hoe zeg je het dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:30 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ach ja, de Vuelta wordt ook altijd met een Nederlandse V uitgesproken, en dat klopt natuurlijk ook voor geen meter.
Ik dacht wel dat iemand die flauwe grap zou gaan postenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik niet, want daarvoor zei Mart dat ie 75 jaar wasquote:Op zondag 22 juli 2007 23:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ronde van Spanje.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:35 schreef Lann555 het volgende:
p.s: I'd hit it
Jean had vandaag een plaatsvervanger: z'n boekje.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heb ik Jean gemist toen ik even ging pissen of zat hij er vandaag niet in ?
Hij zat er vandaag niet in.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Naast de Marie-Blanque van woensdag is het eigenlijk de topper qua behoorlijk lange absurd steile stukken van dit jaar, al kan het natuurlijk altijd erger.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef Blawh het volgende:
Wat een ophemeling van die nieuwe berg, qua stijgingspercentage is het niet vergeleken met bijvoorbeeld de Zoncolan. Aan de andere kant, de Giro is qua deelnemersveld helaas van andere categorie als de Tour en de renners bepalen hoe zwaar de berg daardwerkelijk is. Ik hoop weer op vuurwerk.
Oe, Fatima.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:38 schreef Lann555 het volgende:
Yuck, de Fatima reclame. Walgelijk
Blijkbaar deed Mart 't deze keer.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |