quote:Op zondag 22 juli 2007 22:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vandaag de grijze versie van het jasje ...
Sowieso altijd wel mooie muziek bij de opening van de avondetappe, vind ik...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Quelqu'un m'a Dit van Carla Bruni![]()
![]()
. Aanrader! Zie ook Carla Bruni - Fluisterpop en poëzie en Carla Bruni
.
ze gebruiken de verkeerde microfoonquote:Op zondag 22 juli 2007 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hebben ze extra grote microfoons gekozen om zoveel mogelijk wind te vangen?
http://www.youtube.com/watch?v=fMUedRUJ_HAquote:Op zondag 22 juli 2007 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Quelqu'un m'a Dit van Carla Bruni![]()
![]()
. Aanrader! Zie ook Carla Bruni - Fluisterpop en poëzie en Carla Bruni
.
Wat wil je dan? Soapies uit Onder Weg Naar Morgen?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:55 schreef Cootz het volgende:
In het mooie-vrouwen-aan-tafel-bij-je-touravond-programma-klassement doet de NOS vandaag alwéér geen goeie zaken...
Mwah, ze heeft wel een mooie smile, hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:55 schreef Cootz het volgende:
In het mooie-vrouwen-aan-tafel-bij-je-touravond-programma-klassement doet de NOS vandaag alwéér geen goeie zaken...
Nerena Boogerd? mevrouw Tankink? dat soort gastenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Soapies uit Onder Weg Naar Morgen?
van alle vrouwen die zijn geweest de beste jaquote:Op zondag 22 juli 2007 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, ze heeft wel een mooie smile, hoor.
En al 46.
Categorie golfer, zeg maar.
Bwah, de VRT wist toch al een paar knappe, leuke madammen te vinden die ook nog wat zinnigs over de Tour te vertellen hadden. Dat moet in Nederland toch ook te vinden zijn ?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Soapies uit Onder Weg Naar Morgen?
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=fMUedRUJ_HA
Ja, dat klonk fijn.
Jet is leuk, maar mij iets te oud.quote:
We kunnen ff poolenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:09 schreef narvik het volgende:
Hoe vaak gaat die Veldscholten nog "zeg maar" zeggen?
Is 't zo vaak als Steven De Jongh "hoe heet het" zegt?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:09 schreef narvik het volgende:
Hoe vaak gaat die Veldscholten nog "zeg maar" zeggen?
Dat zegt niet zo heel veel met zo'n type...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
up to date item dit , er hing een kalender van 2003 dacht ik ...
´quote:Op zondag 22 juli 2007 23:27 schreef Lann555 het volgende:
Spreek je het niet uit als Djiro?
Ach ja, de Vuelta wordt ook altijd met een Nederlandse V uitgesproken, en dat klopt natuurlijk ook voor geen meter.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja smeets sprak het uit alsof ie ff ging pinnen.
ik, ik, ik...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
wie dacht dat er na Jean Nelissen zou volgen![]()
Hoe zeg je het dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:30 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ach ja, de Vuelta wordt ook altijd met een Nederlandse V uitgesproken, en dat klopt natuurlijk ook voor geen meter.
Ik dacht wel dat iemand die flauwe grap zou gaan postenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik niet, want daarvoor zei Mart dat ie 75 jaar wasquote:Op zondag 22 juli 2007 23:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ronde van Spanje.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:35 schreef Lann555 het volgende:
p.s: I'd hit it
Jean had vandaag een plaatsvervanger: z'n boekje.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heb ik Jean gemist toen ik even ging pissen of zat hij er vandaag niet in ?
Hij zat er vandaag niet in.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Naast de Marie-Blanque van woensdag is het eigenlijk de topper qua behoorlijk lange absurd steile stukken van dit jaar, al kan het natuurlijk altijd erger.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef Blawh het volgende:
Wat een ophemeling van die nieuwe berg, qua stijgingspercentage is het niet vergeleken met bijvoorbeeld de Zoncolan. Aan de andere kant, de Giro is qua deelnemersveld helaas van andere categorie als de Tour en de renners bepalen hoe zwaar de berg daardwerkelijk is. Ik hoop weer op vuurwerk.
Oe, Fatima.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:38 schreef Lann555 het volgende:
Yuck, de Fatima reclame. Walgelijk
Blijkbaar deed Mart 't deze keer.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij is de Zoncolan zo'n beetje de de stijlste berg die wielrenners beklimmen.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef Blawh het volgende:
Wat een ophemeling van die nieuwe berg, qua stijgingspercentage is het niet vergeleken met bijvoorbeeld de Zoncolan. Aan de andere kant, de Giro is qua deelnemersveld helaas van andere categorie als de Tour en de renners bepalen hoe zwaar de berg daardwerkelijk is. Ik hoop weer op vuurwerk.
Was dat niet de Mortirolo? Of de Angliru?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:47 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Volgens mij is de Zoncolan zo'n beetje de de stijlste berg die wielrenners beklimmen.![]()
Zoncolan heeft 5km a 14%. Dat is nergens anders te vinden in het huidige wielrennen. De Mortirolo is geloof ik minder steil 10-12% maar over langere stukken. Pantani was daar niet te stoppenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Was dat niet de Mortirolo? Of de Angliru?
De Mortirolo was iig. de enige waar Simoni schrik van had.
Het zal best een gigantisch zware klim zijn, maar ik dacht even dat ze het over de stijlste beklimming ter wereld hadden. Ik vond het wel een beetje een overdreven stukje om die nieuwe berg even te hypen.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Naast de Marie-Blanque van woensdag is het eigenlijk de topper qua behoorlijk lange absurd steile stukken van dit jaar, al kan het natuurlijk altijd erger.
Dat klonk inderdaad wel leuk ja. Ik hou me ook aanbevolen als iemand het weet..quote:Op zondag 22 juli 2007 23:47 schreef Arcee het volgende:
Weet iemand wat voor muziek er bij dat item over Port de Bales zat met Steven Rooks?
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:54 schreef Cootz het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Beslis zelf maar... ik zou niet bovenkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |