Liefiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:27 schreef tong80 het volgende:
Maril ik heb niks tegen Belgen. Maar Joost komt altijd als eerste met hoe geweldig het is in Belgenland.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef maril het volgende:
[..]
Liefieik weet wat je bedoeld ik vind dat gezeik ook niet fijn dus wat dat betrefd sta ik achter je.
I'll second Joost; het IS ook nl geweldig in Belgenlandquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:27 schreef tong80 het volgende:
Maril ik heb niks tegen Belgen. Maar Joost komt altijd als eerste met hoe geweldig het is in Belgenland.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:47 schreef misteriks het volgende:
[..]
I'll second Joost; het IS ook nl geweldig in Belgenland; en zeker tgo een oranje
hupholland-geklooiniets meer , niets minder.
Mag de belg ook z'n 15minutes of fame , ja ?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Weet je wie de eerste Belg was die de EC-1 omhoog hield ?
Vooruit, we vergeven je Namen,quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Alsof ik iemand ben die alles in België prachtig vindt ...![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:55 schreef Bonobo11 het volgende:
Had dit topic niet iets met de avondetappe te maken?
Heerlijke uitzending idd!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:12 schreef Veerboot het volgende:
Net even via Uitzending Gemist gekeken: ik vond het eigenlijk best een aardige uitzending
Hoogtepunt was natuurlijk Boogerd: "Nou echt, er krijgt er eentje een hoek dadelijk van mij. [draait om] God-verre-domme! (...) Go now, go please."![]()
Heeft Smeets ook niet zo'n boek geschreven met de 100 beste (Tour) renners?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 05:34 schreef maril het volgende:
Te gast is Steven Rooks, winnaar van
de bolletjestrui in 1988.
De 2e gast Gerard Sierksma, auteur
van het boek De Tour de France Top 100.
Wie is de beste Tour-renner van allemaal?
Was iemand anders. Paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft Smeets ook niet zo'n boek geschreven met de 100 beste (Tour) renners?
Nog een geluk dat Michel Wuyts met zijn "Het jaar van Tom Boonen" en "De Generatie Boonen" voor minder verwarring met andere titels zorgtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Dan was ik met dat 2e boek van de Neel in de war.
Dat boek van Mart heet 100 mannenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft Smeets ook niet zo'n boek geschreven met de 100 beste (Tour) renners?
Wat een rampquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:14 schreef Toad het volgende:
Mart had het net over Rasmussen ipv. Rasmoessen.
Een geel jasje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat voor jasje heeft Smeets daar nu weer aan
topic nr 5 of 6 over de jasjes van Martquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:08 schreef tong80 het volgende:
Iemand caps van het jasje van Mart Smeets ?
hij heeft ze in alle soorten, in alle maten niet want dat is er maar eenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat voor jasje heeft Smeets daar nu weer aan
Op slotquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
topic nr 5 of 6 over de jasjes van Mart
Oh, kon er zo snel maar 4 vindenquote:
Wou ik net zeggen. Ook een beetje sneu dat ze Riis zijn vergetenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:33 schreef Bruce117 het volgende:
Pfffft, de computer zegt dit, de computer zegt dat.
Als je het door de computer laat uitrekenen krijg je een objectief beeld.
De professor is wel vergeten dat hij de computer vertelt hoe die het moet uitrekenen.
Niet dat lijstjes daardoor minder leuk zijn![]()
Ach, je moet toch wat héquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:33 schreef Bruce117 het volgende:
Als je het door de computer laat uitrekenen krijg je een objectief beeld.
De professor is wel vergeten dat hij de computer vertelt hoe die het moet uitrekenen.
Tja, Mart moet het ook nog kunnen snappen hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:33 schreef Bruce117 het volgende:
Beetje laat, maar buiten dat Piet den Boer geen Belg is was het de ECII die hij omhoog hield. De 1e Belg die een EC I omhoog hield was in datzelfde jaar Eric Gerets, bij PSV. Volgens mij ook de enige Belg die dat heeft geflikt als ik Goethald als trainer van L'OM niet meetel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:53 schreef misteriks het volgende:
Piet den Boer dus; would be belg pur sang
Jeetjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:39 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Beetje laat, maar buiten dat Piet den Boer geen Belg is was het de ECII die hij omhoog hield. De 1e Belg die een EC I omhoog hield was in datzelfde jaar Eric Gerets, bij PSV. Volgens mij ook de enige Belg die dat heeft geflikt als ik Goethald als trainer van L'OM niet meetel.
Goethals is de enige trainer in de Europacupgeschiedenis die de beker van het team meteen in de lucht mocht steken ...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:39 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Beetje laat, maar buiten dat Piet den Boer geen Belg is was het de ECII die hij omhoog hield. De 1e Belg die een EC I omhoog hield was in datzelfde jaar Eric Gerets, bij PSV. Volgens mij ook de enige Belg die dat heeft geflikt als ik Goethald als trainer van L'OM niet meetel.
inscannen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:37 schreef pekel het volgende:
Stond vandaag trouwens een paginavullend stuk over Jean in ht Dagblad van het Noorden. Ze hadden Jean geconfronteerd met uitspraken. Ook over de speculaties op i'net (dit topic) dat hij z'n dagen aan het aftellen is e.d.....
De top10 eindigde met een land dat 1 overwinning had. Logischer is dus dat nummer 11 Denemarken was, maar buiten de lijst viel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:35 schreef Commensaal het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen. Ook een beetje sneu dat ze Riis zijn vergeten![]()
Temper je streeklisme een beetje zeg.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Goethals is de enige trainer in de Europacupgeschiedenis die de beker van het team meteen in de lucht mocht steken ...![]()
Is dat hetzelfde als dit stukje ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:37 schreef pekel het volgende:
Stond vandaag trouwens een paginavullend stuk over Jean in ht Dagblad van het Noorden. Ze hadden Jean geconfronteerd met uitspraken. Ook over de speculaties op i'net (dit topic) dat hij z'n dagen aan het aftellen is e.d.....
Om het met Goethals zelf te zeggen : "Bwah Belg, wat is dat? Ben k'ik nen Belg? Ik ben een bitje van overal hein !"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Temper je streeklisme een beetje zeg.
En allemaal geopend door......quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:21 schreef Bruce117 het volgende:
Oh, kon er zo snel maar 4 vinden
Jammer dat de plaatjes het niet meer doen in de oude topics
Het jasje van Mart Smeets.
Het jasje van Mart Smeets # 2
Iemand een foto van het jasje van Mart Smeets ?
Iemand caps van het jasje van Mart Smeets ?
Allemaal even briljantquote:
Elke keer als ik Mart in een streepjesjasje zie, moet ik ook aan tong denkenquote:
Jammer dat je lesbisch bentquote:Op zondag 22 juli 2007 00:01 schreef maril het volgende:
[..]
Elke keer als ik Mart in een streepjesjasje zie, moet ik ook aan tong denken![]()
Wat dacht je van de WDR met 30 jahre Rockpalast tot 04:00 uur, nu met Rory Gallagher!quote:
Het valt wel mee ja. Maar Mart houdt er sowieso wel van om Engelse woorden te 'vernederlandsen'.quote:
Wie betaald die bepaaldquote:Op zondag 22 juli 2007 22:42 schreef Remzz het volgende:
Die staatssecretatis. Mart gaf al te kennen dat hij het wel over de doping 'moet' hebben
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vandaag de grijze versie van het jasje ...
Sowieso altijd wel mooie muziek bij de opening van de avondetappe, vind ik...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Quelqu'un m'a Dit van Carla Bruni![]()
![]()
. Aanrader! Zie ook Carla Bruni - Fluisterpop en poëzie en Carla Bruni
.
ze gebruiken de verkeerde microfoonquote:Op zondag 22 juli 2007 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hebben ze extra grote microfoons gekozen om zoveel mogelijk wind te vangen?
http://www.youtube.com/watch?v=fMUedRUJ_HAquote:Op zondag 22 juli 2007 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Quelqu'un m'a Dit van Carla Bruni![]()
![]()
. Aanrader! Zie ook Carla Bruni - Fluisterpop en poëzie en Carla Bruni
.
Wat wil je dan? Soapies uit Onder Weg Naar Morgen?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:55 schreef Cootz het volgende:
In het mooie-vrouwen-aan-tafel-bij-je-touravond-programma-klassement doet de NOS vandaag alwéér geen goeie zaken...
Mwah, ze heeft wel een mooie smile, hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:55 schreef Cootz het volgende:
In het mooie-vrouwen-aan-tafel-bij-je-touravond-programma-klassement doet de NOS vandaag alwéér geen goeie zaken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |