Liefiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:27 schreef tong80 het volgende:
Maril ik heb niks tegen Belgen. Maar Joost komt altijd als eerste met hoe geweldig het is in Belgenland.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:33 schreef maril het volgende:
[..]
Liefieik weet wat je bedoeld ik vind dat gezeik ook niet fijn dus wat dat betrefd sta ik achter je.
I'll second Joost; het IS ook nl geweldig in Belgenlandquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:27 schreef tong80 het volgende:
Maril ik heb niks tegen Belgen. Maar Joost komt altijd als eerste met hoe geweldig het is in Belgenland.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:47 schreef misteriks het volgende:
[..]
I'll second Joost; het IS ook nl geweldig in Belgenland; en zeker tgo een oranje
hupholland-geklooiniets meer , niets minder.
Mag de belg ook z'n 15minutes of fame , ja ?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Weet je wie de eerste Belg was die de EC-1 omhoog hield ?
Vooruit, we vergeven je Namen,quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Alsof ik iemand ben die alles in België prachtig vindt ...![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:55 schreef Bonobo11 het volgende:
Had dit topic niet iets met de avondetappe te maken?
Heerlijke uitzending idd!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:12 schreef Veerboot het volgende:
Net even via Uitzending Gemist gekeken: ik vond het eigenlijk best een aardige uitzending
Hoogtepunt was natuurlijk Boogerd: "Nou echt, er krijgt er eentje een hoek dadelijk van mij. [draait om] God-verre-domme! (...) Go now, go please."![]()
Heeft Smeets ook niet zo'n boek geschreven met de 100 beste (Tour) renners?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 05:34 schreef maril het volgende:
Te gast is Steven Rooks, winnaar van
de bolletjestrui in 1988.
De 2e gast Gerard Sierksma, auteur
van het boek De Tour de France Top 100.
Wie is de beste Tour-renner van allemaal?
Was iemand anders. Paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft Smeets ook niet zo'n boek geschreven met de 100 beste (Tour) renners?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |