Kom naar de zwarte cross biertje drinkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:36 schreef no1uknow het volgende:
Ik zou Hijacking wel is in het echt willen ontmoeten
haha nee gek ik woon bijna in het centrum van enschedequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik moest juist lachen om tank dop.
Nee ma volgensmij is het echt zo'n typische boer.![]()
![]()
Zwarte cross met tractor markquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Kom naar de zwarte cross biertje drinken![]()
[..]
haha nee gek ik woon bijna in het centrum van enschede
al ben ik niet vies van boeren tent feesten en boeren brommers![]()
Oja na de zwarte cross de mt5 fixen![]()
dat is best wel kut idd..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:08 schreef Ferrox het volgende:
godverdomme![]()
vandaag mn enkel verstuikt
kan ik komende week niet werken
maand langer wachten voordat ik mn brom kan kopen
het zit me niet mee![]()
jawel, ik kan m nu zo kopen maar dan kan ik geen HD-tv kaufenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:47 schreef Geqxon het volgende:
Jezus, wat een paupers hier. Zeker nooit van sparen gehoord?
jij geluk dat je opa voor je spaartquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:55 schreef Ferrox het volgende:
jep
dat doet mn opa voor me
maar ik hou zelf ook wat achter de hand, voor gevallen als deze
maar echt lelijk, een pallet schuift onder me weg en ik flikker een halve meter naar beneden
en land met de hak van mn linkervoet op een stalenbuis
Hangt er weer van af waar je em onder wilt gooien (cilinder enzo)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:02 schreef mustisuc het volgende:
[..]
jij geluk dat je opa voor je spaart
mijn ouders betalen genoeg voor me dat niet maar echt dingen als dit moet ik zelf kopen en mijn opa en oma hebben het altijd over andermans kleinkinderen en me zus en ik krijgen nooit wat van ze, dus tja
maargoed, OT: weet iemand of een Hebo Gara een beetje een fatsoenlijke uitlaat is?![]()
zoveel mogelijk standaart houden 50cc cilinder, ik heb nu alleen een andere koppeling (hebo verstelbaar)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hangt er weer van af waar je em onder wilt gooien (cilinder enzo)
mwha vind het best wel meevallen ik heb altijd geld achter de handquote:
Waarom? Omdat je het later in twee maanden werk zo weer terugverdiend?quote:
Jaa natuurlijk voor geld achter de hand, maar vind het kansloos om nu 50% van je loon ofzo meteen op een spaarrekening te zetten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:57 schreef Hijacking het volgende:
[..]
mwha vind het best wel meevallen ik heb altijd geld achter de hand
vind het juist kansloos van die lui die zeggen ik moet deze hele week maar met 23 euro doen![]()
heb op het moment genoeg gespaard voor een leuke laptop + auto en motor rijbewijs![]()
maarja kpn roeleert![]()
Neen kan niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Kom naar de zwarte cross biertje drinken![]()
[..]
mwha ligt er aan ik ben nogal cheap kwa veel dingenquote:Op zondag 22 juli 2007 03:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jaa natuurlijk voor geld achter de hand, maar vind het kansloos om nu 50% van je loon ofzo meteen op een spaarrekening te zetten.
Geld moet rollen.![]()
Waarss zullen wij er volgend jaar weer staanquote:Op zondag 22 juli 2007 12:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neen kan niet.
IVM werk enzo, maar ik heb is ff wat gelezen over zwarte cross festival en lijkt me erg tof
Misschien ideetje voor volgend jaar.
Is goedquote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef Hijacking het volgende:
[..]
mwha ligt er aan ik ben nogal cheap kwa veel dingen![]()
dus ik red me elke week met 75 euro incl uitgaan
de rest gooi ik op een rekening
[..]
Waarss zullen wij er volgend jaar weer staandus drinken wij er dan wel eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |