Dan kun je elke week een nieuwe hor gaan kopen. Wat een ondingen zijn dat zeg!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:00 schreef Woepsie het volgende:
Koop gewoon bij de Xenos z'n hor met plak klittenband ben je voor een paar euro klaar en je hoeft niet te klussen.
Ik kan ook nog een klacht neerleggen bij de bewoners-commissie. Smalend nagekeken worden interesseert me niets. De katten ontsnappen niet per ongeluk, ze zijn er iedere dag. Een stuk of 9 op een klein terrein.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:00 schreef soylent het volgende:
Natuurlijk zou, in een eerlijke wereld, jij niet degene moeten zijn die moeite/kosten steekt in het beveiligen van je huis tegen ongewenste katten. Maar als we naar het alternatief kijken, dan moet je bij al die mensen langs om te gaan zeiken. Laten we zeggen dat je 50% weet te overtuigen met je argumenten (het percentage hangt o.a. van de sociale klasse af), maar dan is er nog 50% bij wie je herhaalde bezoekjes moet afleggen, mogelijk een beetje moet gaan dreigen, de algemene sfeer op je galerij wordt minder en je wordt smalend nagekeken als ze eens buiten zitten en je moet erlangs. Komt er een nieuwe bewoner dan herhaalt het spelletje zich. Plus, soms zullen ze misschien van goede wil zijn en ontsnapt een kat toch naar buiten. Je hebt dus een hoop inspanningen en een twijfelachtig resultaat. Is dat echt een aantrekkelijke optie? Wat mij betreft is het lastiger, vermoeiender en minder zeker dan het nemen van een hor. Dus ik zou eieren voor mijn geld kiezen en gewoon een hor neerzetten. Ja, life is unfair, maar als rationeel handelend individu moet je toch de kosten, moeite en het verwachte effect van beide opties tegen elkaar uitzetten. Vind je principes belangrijk, stort dan maar wat meer aan Amnesty International dit jaar want die hebben het hard nodig, en spaar je energie in deze situatie.
KLB was inderdaad beter geweest, ware het niet dat daar topics binnen een razend tempo verziekt worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:03 schreef JoaC het volgende:
posten in KLB was beter geweest
Oplossing: mits je zonder keukenmes naar bed wil zou ik de buren aanspreken op het feit dat die beesten je nachtrust verstoren
Als de "goede vrede bewaren" je niets interesseert, was je vermoed ik gelijk bij ze langsgegaan voor een topic te posten. Maar, heb je 't in je om echt los te gaan tegen een vijftal minder sociale kattenbezitters, dan moet je dat gewoon doen! De brutale mens heeft de halve wereld.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kan ook nog een klacht neerleggen bij de bewoners-commissie. Smalend nagekeken worden interesseert me niets. De katten ontsnappen niet per ongeluk, ze zijn er iedere dag. Een stuk of 9 op een klein terrein.
Een hor voor een voordeur kan dat eigenlijk wel?
Wat voor spul en waar te koop?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:17 schreef JoaC het volgende:
je hebt van dat spul wat katten haten, en mensen daarom ook op meubels spuiten, als jij dit eens op jouw deurmat doet
Ja alleen komen ze net zo hard weer terug.quote:vriendelijk bij hun nekvel naar buiten gooien werkt ook
Ik leef hier anoniem. Er is hier niet zoiets als vrede. Maar ook geen oorlog.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:17 schreef soylent het volgende:
Als de "goede vrede bewaren" je niets interesseert,
Jawel, alleen de volgende dag is ie er gewoon weer.quote:De katten natspuiten met een plantenspuit kan ook heel leuk zijn trouwens; dit heeft naast een educatief ook een spelelement. Heb je dat al geprobeerd?
Ik heb geen tuin. Ze komen mijn huis binnen. Huisvredebreuk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Gewoon hokken plaatsen in je tuin met een schoteltje melk als lokmiddel, en drop de dieren in het asiel. Jouw tuin, jouw regels.
Mooi gezegd!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik leef hier anoniem. Er is hier niet zoiets als vrede. Maar ook geen oorlog.
Doodknuppelen en zeggen dat het uit zelfverdediging was.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin. Ze komen mijn huis binnen. Huisvredebreuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |