Dennis kennende gebeurt er vanavond nog niks, behalve dat Nadia een nachtje uit logeren gaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Kortom... alle leugens die nadia links en rechts opdist komen vanavond bij elkaar.
Resultaat?
Of ze verliest gigantisch, of er gebeurt gewoon niks.
Beter voor Huub om uit dit spelletje te blijven, want anders krijgt hij overal de schuld van.
Ik zie niet gebeuren dat Brian en Dennis elkaar in de haren vliegen, wel dat ze de kans aangrijpen om Huub weer te pakken.
Heeft Huub dan helemaal niet door wat de anderen van plan zijn?
Als Dennis volgend jaar de eigenaar van de villa wordt komen er inderdaad feestenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:05 schreef LoveProfusion het volgende:
en roepen dat we straks gaan knallen?
op natasia en Lieke dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:07 schreef wolferl het volgende:
STREAMLOCK
Je weet toch....KNALLUUUUH!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
hij gooit zn wenkbrauw haren los haalt zn handen uit zn zakken en ............. gaat kijken
![]()
Natasia en Lieke waren aan het praten, en opeens alle twee die streams op de voorkant van het huis.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
Streamlock ?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
Lieke en Natasja hadden het over het vertrek van Natasja (volgens mij).
Dan kan hij het toch nog wel geleend hebben van (de erven) Tupac...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
De zoveelste keer al dat je iets als feit presenteert dat niet (helemaal) klopt. Het is het boek
'How to win friends and influence people' door Dale Carnegie.
[afbeelding]
vertrek van Natasiaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
[..]
op natasia en Lieke dus.
Waar ging het over?
Ze zei al tegen Brian dat het de tweede zou worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:09 schreef beequeen het volgende:
Streamlock op Lieke en Natasja. Het laatste wat ik Natasja hoorde zeggen was: Ik heb snel een gesprek met de FEBO en dan krijg ik ook de juiste datum, lees dat ik weg ga of mag.
Denniks kijkt zo scheel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Brian kan niet dansen, maar Dennis staat ook als een debiel te dansen zeg. Dat hoofd.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn meerdere lijnen
1. Jaap wil geen stelletjes, die probeert Dennis en Nadia uit elkaar te drijven door Nadia bij Brian te laten slapen
2. Nadia wil Dennis jaloers maken, dat doet ze door bij Brian in bed te gaan slapen
3. Brian wil Dennis een lesje leren, dat doet hij door Nadia in bed uit te nodigen
4. Huub wil Dennis een lesje leren, die wil zoenen met Nadia, daarvoor voert hij haar dronken
5. Dennis en Jaap willen Brian en Amanda zwakker maken, daarvoor hebben ze opdracht gegeven aan Nadia om bij Brian en Amanda te slapen
Das al in het kort
Ze is vrouw en zegt tenminste wat zinnigs terug... Amanda en Nadia hebben dat niet in zichquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom praat Natasja met Lieke, ze is toch meer dan trash voor haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |