quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:29 schreef dutchie het volgende:Haha Mammietje daar ben je dan mooi klaar mee.
![]()
Kai goed man!
![]()
Ik zit hier even met een 'probleem'. Ookal is dat een te groot woord eigenlijk ervoor.
Léon heeft een paar oudere neven van 10,7 en 5. Daar zijn we mee op vakantie geweest. Op zich heel leuk allemaal, maar hij ging zich ineens heel stoer gedragen. Helemaal niet zijn leeftijd vond ik. Als hij met zijn diertjes speelt zijn ze nu bijna altijd aan het vechten ipv het gezellige kletsen wat ze eerst deden en er gaat er altijd eentje dood. 'Ik ga jou doodmaken', zegt hij dan. Dat vind ik gewoon echt niet leuk. Ben ook bang dat hij dat bijv. op het kdv ook doet. Geen wenselijk gedrag dus.
Maar hoe krijg ik hem hier vanaf?
Zeggen dat ik het niet leuk vind maakt het alleen maar interessanter. Want stout zijn is stiekum wel leuk. Net als boos worden hierom. Ook wel eens gezegd dat andere kindjes dan niet meer met hem willen spelen, maar dat heeft niet echt effect.
Afleiden werkt ook maar tijdelijk.
Iemand een goede tip? Hij heeft echt geen besef wat doodgaan eigenlijk is.
Ik ken het probleem
Ik heb ook praten en zo geprobeerd maar uiteindelijk ben ik het gewoon gaan negeren en toen werd het steeds minder.
Ik zou wel even met de neefjes praten en ze uitleggen dat Léon daar eigenlijk wel een beetje klein voor is.
Mijn neefje deed het heel erg bij Joey, ik wilde hem op een gegeven moment niet meer te logeren hebben.
Joey was bijvoorbeeld overtuigd van het bestaan van spoken, ik kreeg hem niet overtuigt van het feit dat ze er gewoon niet waren.
Dus vertelde ik hem dat de spoken als ze echt bestonden echt niet naar binnen durfden omdat ik er was, en pappa en ook elco (als die ze zou zien beet die ze in de billen), die verklaring sneed koek voor hem en het spokenverhaal kwam tot rust, tot het lieve neefje hem vertelde dat een spook gewoon door de muren kwam en dus meteen zijn kamertje in kom vliegen
Even heel wat anders, Samara is vandaag voor het eerst aan het kijken op de basisschool, ze zat te stralen in de klas en had niet eens tijd om me gedag te zwaaien
Mijn kleine meisje word groot