abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:19:46 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_52361848
Liam is aan het buitenspelen met 2 buurjongetjes hoe bedoel je groot
ik vind het wel heel eng, maar het moest er een keer van komen en het jongetje van de overkant heb ik gevraagd of hij op wil letten en dat doet hij heel pittig
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:14:35 #227
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52363587
Ik had ook deze al gezien.

Maar ik moet nog even overleggen met en mailen hoe hoog zoiets is. Want dat zou wel ideaal zijn.. als je dat zo over het ledikantje kan zetten. (kan ze elke nacht kamperen in haar tentje )
Dat kan ze nooit naar zich toe trekken.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:20:42 #228
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52363733
Raar is het he Belana?
Wilyan heeft deze vakantie heel veel met ons buurmeisje gespeeld. Dat was ook voor het eerst dat hij echt met iemand ging spelen.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:58:48 #229
24188 Belana
kloon van belana
pi_52364740
Ja, Liam ging ook in onze vakantie voor het eerst met een vriendje spelen en het zet je toch aan het denken he... het hoort erbij. maar wij hebben geen ideale straat helaas.
het is goed gegaan, mijn moederhart kon het een half uur aan
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:29:59 #230
7074 moussy
kuttekop
pi_52365574
Mijn moederhart kan het niet aan Ik ga bij Cas trouwens gewoon een hor voor zn raam timmeren, de gok is me toch net ff te groot dat ie zichzelf ophangt in een klamboe. Ik had vroeger het bed van René met de poten op de klamboe gezet, zodat het niet kog, maar die hing er voor de sier, dus open.

Cas heeft zn sokjes én hij mocht zelf kiezen....

Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:00:38 #231
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52366470
dat bekkie!

Ik ben bang dat een hor hier op haar kamer alleen niet gaat werken, die krengen komen overal vandaan.
Husb zei zostraks ook al dat ie vermoed dat ze misschien ook nog wel van de zolder ergens weg komen daar zit een kapot raampje (wel droog) en luiken in de schoorstenen.
Maxi, Midi & Mini
  Jubileum moderator dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:02:51 #232
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52368228
Wat een enge toestand joh, die allergie! Eva krijgt wel enorme plekken van muggebulten maar zo erg is het gelukkig niet.
Wij hebben overal horren geplakt met dubbelzijdig tape, en zelf iets gefabriceerd voor het dakraam op zolder.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2007 @ 09:57:30 #233
7074 moussy
kuttekop
pi_52381926
Noli, hoe was het eigenlijk bij de HA. De druppels zijn nog goed tot sint juttemis, tot ik ze openmaak natuurlijk, dan nog maar een half jaar geloof ik, maar die moeten we dus altijd in huis hebben, tis antihistamine nog wat.

Ik vind dit dus ook best eng Lois, vooral dat enge opzwellen. tijdens de vakantie had hij dit ook, HA gebeld, ijsklontjes er tegen houden, maar dat werkt dus niet en verder wilden ze ons niet helpen. Op Kreta heeft hij dit ook gehad, was heel bizar. Iemand in de apotheek schrok zo erg dat hij midden in de apotheek gezegend werd (wel lief daar niet van, maar ehm de muggen werden er niet liever van )
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 13:11:59 #234
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52387073
Gek he, dat buiten spelen en spelen bij andere kinderen. Jolie is deze zomer een keertje bij een meisje wezen spelen. Voor mij hoeft dat eigenlijk niet zo nog maar ze zat met dat vieze weer steeds zo verlangend naar buiten te kijken naar de kinderen die wel altijd op straat hangen. Dus toen toch maar een keer met een ander meisje afgesproken. En dat ging best goed. Wat ik ook heel gek vind (en dat is natuurlijk niet gek) is dat sommige van die kindjes al op hun kamertje boven spelen enzo, dat ben ik helemaal niet gewend. En het voelt groot!

Volgende week begint de peuterzaal weer, best jammer vind ik het. We hebben niet zo veel vrije dagen samen en afgelopen zomer was het weer (of mijn gevoel) zo slecht dat echt leuke dingen doen er niet echt in zat. Nu is het alweer bijna afgelopen. Morgen gaan we naar Ballorig (iehl! ) en Jolie mag haar vriendinnetje meenemen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat, ik ben niet zo goed met andere kinderen dus ik hoop dat het lukt. Jolie heeft er in elk geval zin in. Voor haar is het leuk ook, een ander kindje mee. Ze wil graag weer naar school en mag ook nog trakteren. Eerst nog maar eens bedenken wat.

Edit: en ik zie nu wat een nutteloze post dit eigenlijk is sorry

[ Bericht 5% gewijzigd door Luchtbel op 15-08-2007 13:17:18 ]
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:16:08 #235
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_52389108
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:11 schreef Luchtbel het volgende:
Edit: en ik zie nu wat een nutteloze post dit eigenlijk is sorry
Hoezo nutteloos? Ik vind het altijd leuk om over Jolie en jou te lezen!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:29:17 #236
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52389529
Oh nee dat bedoelde ik niet zo, ik bedoelde gewoon zo leeg. Geen onderwerp of iets of wat, misschien hoeft dat ook niet hoor. Het was een rare opsomming van ditjes en datjes geworden. Dat bedoelde ik.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:35:10 #237
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_52389748
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:40:07 #238
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52389950
Moussy wij hebben deze:

Is geschikt ook voor eenpersoons bed, je hebt ze ook voor 2persoons bed formaat,

Arwen is een enorme friemel, vandaar na heel kort al de sier klamboe op ledikant weg.
Insecten allergie is best pittig, hier ook beste wel reacties, en bij ellargie staat bekend hoe vaker gestoken hoe erger de reactie.

Hij krijgt nu denk ik fenistil druppels?

Ik zou toch wel met de HA overleggen voor een epi-pen, klinkt dramatisch maar als hij zo opzwelt is zo;n pen niet geheel overbodig. Ook al gebruik je hem waarschijnlijk niet, als hij op zijn tong geprikt wordt kan het link worden dus beter (te) voorzichtig
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 15 augustus 2007 @ 19:07:10 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_52398251
ik vind die helemaal geweldig evenstar ga ik voor onszelf bestellen en ik denk ook voor de kinderen, want wij hebben nogal lage plafonds.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 15 augustus 2007 @ 19:34:56 #240
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52399036
, die bedoelde ik. Heerlijk om onder te liggen. Lekker beschermd ook qua gevoel.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:48:55 #241
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52403861
Mijn hele huis ligt vol met klamboes, horren en dergelijke, maar ik heb nooit de puf om ze op te hangen. Gelukkig zijn wij niet allergisch voor muggen, want we worden aardig lekgestoken.

Luchtbel, ik merk zelf dat ik geduldiger en liever ben als er kinderen van anderen bij zijn. Is eigenlijk ook wel erg om te constateren
Ik hoop dat je het morgen een beetje uithoudt in Ballorig. Jij liever dan ik, moet ik eerlijk zeggen.

Katja slaapt al twee nachten bij mijn ouders en ook de 3 kinderen van mijn zus logeren daar. Voor mijn ouders dus best wel druk en omdat Job nog steeds vrij veel ongelukjes heeft qua zindelijkheid, maar tegelijkertijd absoluut geen luier meer om wil, hebben we besloten dat Job niet mocht logeren.
Verder geen probleem, Job vermaakte zich thuis ook opperbest de afgelopen dagen. Zegt hij vanavond ineens in een knuffelsessie tegen me dat hij ook een keer bij oma mag logeren als hij lief is.
Dus ik zeg dat hij hardstikke lief is. Ja, zegt hij, maar ik ben niet de liefste. Alleen de liefste mag logeren.

Oh, wat vond ik dat zielig. Dat hij daar zo over doordenkt en dan tot de conclusie komt dat hij niet de liefste is Gelukkig was hij helemaal tevreden gesteld met mijn antwoord en we hebben samen nog even met Opa en Oma gebeld die hem ook hebben verzekerd dat hij echt ook de liefste is.

En daarna heb ik hem het boekje "Allemaal de liefste" voorgelezen. Gelukkig had ik dat een tijdje geleden gekocht. Kwam nu mooi van pas.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:57:43 #242
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52404350
Ah gos.... wat gaat er toch allemaal in die koppies om hè? Goed opgelost hoor!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:59:40 #243
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52404444
Saskia heeft de smaak van het logeren helemaal te pakken.. Afgelopen week heeft ze al diverse keren met haar speelgoedtelefoon Tante Karin gebeld om een logeerafspraak te maken .. Vandaag waren we bij oma in Enkhuizen en ook daar heeft ze wel minimaal drie keer verkondigd dat ze daar bleef slapen.

Oma komt eerst maar hier logeren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:00:41 #244
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52404488
Aggos Job.. Wat sneu dat hij dat zo opgevat heeft
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:31:57 #245
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52406118
Ja, Job verrast mij wel vaker wat dat betreft. Hij is bepaald geen open boek.

Wat leuk dat Saskia het logeren zo fijn vond. Katja vindt het eigenlijk niet zo leuk, maar als haar nichtjes er zijn, dan is het geweldig! Twee van die oudere meiden die haar op sleeptouw nemen, dat is natuurlijk ook erg leuk. Morgen willen de meiden gaan winkelen, dus we halen Katja morgenochtend maar weer op. Als het aan haar lag ging ze vrolijk mee winkelen, maar dat zal ik mijn nichtjes niet aandoen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 07:45:47 #246
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52413473
Oh wat sneu voor Job, Livelink.
  Jubileum moderator donderdag 16 augustus 2007 @ 08:57:01 #247
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52414142
Agos, onvoorstelbaar wat kindjes allemaal bedenken soms he? Goede oplossing Livelink, heel creatief.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:40:19 #248
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_52416113
Ach gos dat zo'n kinderkopje zo kan denken
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:37:22 #249
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52438134
Livelink, ik vind Ballorig ook helemaal niets aan hoor. Maar vandaag was het wel leuk denk ik, Jolie en haar vriendinnetje hebben zich er vijf uur lang vermaakt en dat was ik echt niet van plan. Zo lang. Ze bleven maar spelen en het ging wel goed en de enige die natuurlijk!!! weer wat had was Jolie zelf, die nu een hele blauwe bovenarm en schouder heeft. Ze dook de eerste glijbaan iets te hard naar beneden maar liep gewoon door....pas een half uur later zag ik dat ze helemaal blauw was Ze hebben zich dus prima vermaakt samen en waren echt kapot toen we naar huis gingen. Voor en na foto:

Op zich ging het best, een ander kind meenemen. Ik moet nog wel even wennen aan zulke dingen denk ik. Ook aan hoe ik me opstel en waar ik rekening mee moet houden soms. Hopelijk hoort dat :@ Wat ik wel heeeeel leuk vond om te zien is hoe Jolie en haar vriendinnetje met elkaar optrokken. Dit is de dochter van onze oppas dus die meisjes kennen elkaar eigenlijk al zo lang en door en door. Ze kunnen ook ruzie maken als zusjes maar ook leuk spelen samen. Ik hoor dat altijd wel maar zie het eigenlijk nooit. Goed om te zien hoe Jolie zich soms aan haar optrok maar ook d'r eigen gang bleef gaan. En hoe ze echt samen lol hadden, het was af en toe net of ik twee pubers bij me had. De hele tijd maar giebelen en kletsen samen. Dat was leuk. Het is best een bijzondere band denk ik.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:47:06 #250
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52438443
Oh joh, ik moest en moet ook nog zo wennen aan het feit dat andere kindjes hier spelen bv. Ik weet ook echt niet hoe dat allemaal "hoort".
Maar ze lijken het leuk te vinden .

Klinkt (en ziet eruit) alsof ze zich goed vermaakt hebben!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')