Mijn hele huis ligt vol met klamboes, horren en dergelijke, maar ik heb nooit de puf om ze op te hangen. Gelukkig zijn wij niet allergisch voor muggen, want we worden aardig lekgestoken.
Luchtbel, ik merk zelf dat ik geduldiger en liever ben als er kinderen van anderen bij zijn. Is eigenlijk ook wel erg om te constateren
Ik hoop dat je het morgen een beetje uithoudt in Ballorig. Jij liever dan ik, moet ik eerlijk zeggen.
Katja slaapt al twee nachten bij mijn ouders en ook de 3 kinderen van mijn zus logeren daar. Voor mijn ouders dus best wel druk en omdat Job nog steeds vrij veel ongelukjes heeft qua zindelijkheid, maar tegelijkertijd absoluut geen luier meer om wil, hebben we besloten dat Job niet mocht logeren.
Verder geen probleem, Job vermaakte zich thuis ook opperbest de afgelopen dagen. Zegt hij vanavond ineens in een knuffelsessie tegen me dat hij ook een keer bij oma mag logeren als hij lief is.
Dus ik zeg dat hij hardstikke lief is. Ja, zegt hij, maar ik ben niet de liefste. Alleen de liefste mag logeren.
Oh, wat vond ik dat zielig. Dat hij daar zo over doordenkt en dan tot de conclusie komt dat hij niet de liefste is
![]()
Gelukkig was hij helemaal tevreden gesteld met mijn antwoord en we hebben samen nog even met Opa en Oma gebeld die hem ook hebben verzekerd dat hij echt ook de liefste is.
En daarna heb ik hem het boekje
"Allemaal de liefste" voorgelezen. Gelukkig had ik dat een tijdje geleden gekocht. Kwam nu mooi van pas.