Die is best irritant ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:13 schreef James1988 het volgende:
"Limonade te koop!!!!!! Limonade te koop!!!!!!!!"
"Ja, doe mij maar"
"Pap, ga je weer bij de Bee Pee tanken?"
"WAT??? ALWEER??"
"Ja, de glazen zijn op!!!!!"
quote:"Ik ben Pieter!"
"En ik ben Desiré"
"Onze vader werkt als sjopmennuzjur bij t-mobile..."
Dat stemmetje als ze daar staat te schreeuwen, doet verdomme gewoon pijn aan je orenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:13 schreef James1988 het volgende:
Zucht...![]()
![]()
![]()
Of:
"Limonade te koop!!!!!! Limonade te koop!!!!!!!!"
"Ja, doe mij maar"
"Pap, ga je weer bij de Bee Pee tanken?"
"WAT??? ALWEER??"
"Ja, de glazen zijn op!!!!!"
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef Xbox_360 het volgende:
"MC DONALDS MC DONALDS MC DONALDS MC DONALDS MC DONALDS"
De eerste paar keer dat ik die van die DJ van Achmea hoorde dacht ik dat de reclames voorbij waren, dat het radioprogramma weer begon, maar niet dusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:56 schreef freddygonzales het volgende:
Carglass reclames en die reclame van chicken tonight en die reclame met die dj van centraal beheer![]()
er zat vast een sterretje in de ruit waarvan hij wel ff een rondje wilde makenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:15 schreef Schlumberger het volgende:
Die van Profiel is tenminste lekker kort...
In tegenstelling tot.
Carglass repareert, Carglass vervangt! "Pietje Sjaak, filiaalmanager bij Carglass Wateringen." "Blablablablaaaaaaaaablaaaakoffers én blije gezichten gingen húp, de auto inblablablablaaa"
Man, die hoorde je tien jaar terug al volgens mij...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Tenenkrommend. Echt, die reclame draaiden ze ook al toen ik stage liep 4 jaar geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |