Ik kan het enigszins begrijpen, niet dat ze ze echt pijn doen hoor, daar kan ik helemaal niet bij, maar wel dat mensen dat niet in hun tuin willen hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
katten![]()
![]()
ik snap mensen niet die zulke lieve beestjes kwaad willen doen omdat ze afentoe een keuteltje in hun grond graven.
in sommige gevallen snap ik het ook en kan je er idd genoeg tegen doen op een lieve manier.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan het enigszins begrijpen, niet dat ze ze echt pijn doen hoor, daar kan ik helemaal niet bij, maar wel dat mensen dat niet in hun tuin willen hebben.
Mijn zwager heeft een tijdje geleden een duif verkocht naar Japan voor 20.000 euro(!!!!!!!!!), die wil dus ook echt GEEN katten in de tuin, ik neem het hem niet kwalijk, alleen het kan ook op een andere manier.
Die kat heeft meer plaats dan alleen de tuin van de buurman als je het in zijn tuin gooit, kan ie nog naar de tuin van de andere buren en de andere buren en de andere buren, als je het aan de randen van je eigen tuin gooit, is ie ineens wel heel erg beperkt in zijn bewegingsvrijheid.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar als -ie echt wil, komt die kat die tuin toch wel in, right?
Waarom zou je je verdiepen in je kat als je 'm ook gewoon naar buiten kunt pleuren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb geen kat, nooit gehad ook, en ik weet zelfs dat er van dat spul bestaat dat erg geurt en waar katten niet van houden. Ook heb ik gehoord van peper en zelfs van koffiedik. Daar schijnen katten ook niet van te houden.
Vreemd genoeg schijnt TS dit niet te weten... ik zou toch zoveel mogelijk over mijn huisdier willen weten, dus ook dit soort dingen...
Maar ja, misschien denkt TS gewoon niet na bij wat de nadelen kunnen zijn van het houden van een kat, voor bijvoorbeeld de buren.
Als die kat kon kiezen tussen het kooitje en de tuin, wist -ie het wel denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:50 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Die kat heeft meer plaats dan alleen de tuin van de buurman als je het in zijn tuin gooit, kan ie nog naar de tuin van de andere buren en de andere buren en de andere buren, als je het aan de randen van je eigen tuin gooit, is ie ineens wel heel erg beperkt in zijn bewegingsvrijheid.
Aha, dus zo heel gek was mijn suggestie ook weer niet.quote:Overigens staken mijn katten niet eens meer hun kop ver de drempel toen we dat spul gebruikten.
Voor sommige mensen is dat moeilijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in sommige gevallen snap ik het ook en kan je er idd genoeg tegen doen op een lieve manier.
nou ja zeg. doe niet zo gepikeerd. ik neem aan dat je snapt dat dit spul niet is om je katten binnen te houden, maar wel weg te houden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je te lui en bedonderd bent om normaal te reageren, wat doe je dan hier nog?.
Pff, wat een onzin.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:45 schreef NorthernStar het volgende:
Katten horen vrij te kunnen lopen. Mensen die er problemen mee hebben zijn neuroten imo.
Je zit gewoon te trollen en dat weet je best.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou ja zeg. doe niet zo gepikeerd.
Ik hoor anders net dat er katten zijn die geeneens meer de drempel over komen als dit spul gebruikt word. Lijkt me redelijk te werken dus.quote:katten in een open tuin kunnen altijd wel weg. daar helpt dat spul niet voor. daarvoor moet je een dure kattenren laten maken oid.
neen. ik zat niet te trollen. sorry als ik die gedachte achterliet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je zit gewoon te trollen en dat weet je best.
[..]
Ik hoor anders net dat er katten zijn die geeneens meer de drempel over komen als dit spul gebruikt word. Lijkt me redelijk te werken dus.
Nee, maar dit gaat dan ook niet om buitenkatten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als die kat kon kiezen tussen het kooitje en de tuin, wist -ie het wel denk ik.
[..]
Aha, dus zo heel gek was mijn suggestie ook weer niet.
Zelfs als dat zo isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Trusten het volgende:
Wat kunnen sommige mensen onzin reacties plaatsen, sommige katten kún je niet eens binnenhouden omdat ze dan het huis afbreken.
Ehm, JOUW huisdier dat rondrent op andermans terrein zonder toestemming, da's ook vrij asociaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:49 schreef Ziggahmastah het volgende:
maar een kat vangen van de buren? dat is nogal asociaal![]()
![]()
Lijkt mij ook, ik zou in ieder geval het kooitje stelen uit zijn tuinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:28 schreef Aventura het volgende:
Is dat geen diefstal eigenlijk? Jouw buurman steelt jouw kat.
Als je een tientje op straat laat slingeren dan is het toch ook geen diefstal als je het oppakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:28 schreef Aventura het volgende:
Je zegt het goed, stelen, dat is inderdaad diefstal.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:32 schreef mazaru het volgende:
Lijkt mij ook, ik zou in ieder geval het kooitje stelen uit zijn tuin![]()
Waarom neem je dan een kat in huis?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Trusten het volgende:
Ik wil echt niet beweren dat ik modelkatten heb ofzo maar je kan je katten zoveel aanleren...door ze niet naar buiten te laten ontneem je die beestjes echt een groot plezier...
Hij steelt 'm niet, hij verplaatst 'm alleen naar het asiel. En dan nog, jij laat die kat onbeheerd rondslingeren, als ie onder m'n auto komt ben je 'm ook kwijt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:28 schreef Aventura het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef BlackFrancis het volgende:
Zal vast al wel geopperd zijn in dit topic, maar raadt dit aan voor je buurman. [afbeelding],
Vast ook goed voor zijn gemoedsrust...Zolang ie maar stil blijft zitten iig![]()
Nou, serieus, goed idee!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef BlackFrancis het volgende:
Zal vast al wel geopperd zijn in dit topic, maar raadt dit aan voor je buurman. [afbeelding],
Vast ook goed voor zijn gemoedsrust...Zolang ie maar stil blijft zitten iig![]()
Dat ding schiet op alles wat beweegtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Prachtig, dat ding spuit neem ik aan de kat nat? Of gaat ie alleen sproeien zodat de kat weg gaat?
Die schijnt niet te begrijpen dat niet alles om hem en zijn kat draait, daarom.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef freecell het volgende:
Waarom gaat iedereen hier opeens te keer tegen de TS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |