Topic nr. 83753845763485173quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:05 schreef Maxzter het volgende:
hijacking tribute
Waarom krijgen mensen niet langzamer hand door dat jump een gefokte pauper klompendans is en word je er echt overal mee doodgegooid:
stap de tram in, kan ik niet doorlopen omdat er 2 10jarige kutkoters staan te jumpen in de tram![]()
op tv: om de zoveel minuten wel weer een aanbieding voor de vetste jumstyle nu op jou mobiel.
NEE helemaal niet dus , hoef geen kkjumstyle op mn telefoon (afgezien van het feit dat mn mobiel helemaal geen muziek af kan spelen)
en op de radio en in muziekwinkels en internet word geschreeuwd dat je nu "DE" nieuwst hit van DJ Pauper moet downloaden
en dan heb je ook nog al die topics op fora tegen of voor jumpen waar je ook helemaal gek van w.....
Klacht: overal hoerenjumpstyle
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:07 schreef thewhiteguy het volgende:
Anders leer je ff typen, kutpauper
hihihihihihihiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:46 schreef Hijacking het volgende:
volgens mij is er geen topic over jumpstyle
Anders leer je even typen, kutpauper!
Eh, nummer 1054320 hoor.quote:
sterf eens waar dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:07 schreef thewhiteguy het volgende:
jawel hoor, geef zelfs toe dat ik dyxilektisch benquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:17 schreef Frumzel het volgende:
TS durft zich niet meer in het topic te vertonen door die opvallende spelvout
Ach, maakt niet uit. Kan elke Max overkomenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:19 schreef Maxzter het volgende:
[..]
jawel hoor, zelfs toe dat ik dyxilektisch ben
maar hij is idd wel erg
En toen was je al te laat!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:22 schreef 7eVeNL het volgende:
Jack, Tekkel & Hyde, Geit muziek
mijn topic van een paar maanden geleden
ga jumpen kutpauper en je vmbo af makenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:07 schreef thewhiteguy het volgende:
*laat zijn havo-dimploma zien*quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:42 schreef Index het volgende:
[..]
ga jumpen kutpauper en je vmbo af maken
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:38 schreef je_oma het volgende:
[..]
Woon jij in een grot met internetverbinding of zo?
En dat neem je gofferdomme terug!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:44 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Komt allemaal door Van Halen! grmbl
Als je het niet wilt leren kijk je niet, dat doe ik ook niet en dat helpt uitstekendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
Op TMF ook al, Jumpstyle programma: "Hier leer je de nieuwste jumptricks!"
Uhh, willen we dat?![]()
Lul, niet eens een videotjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:22 schreef 7eVeNL het volgende:
Jack, Tekkel & Hyde, Geit muziek
mijn topic van een paar maanden geleden
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:31 schreef The_Verve het volgende:
Ik weet gelukkig nog steeds niet precies wat het is. Iets met Nawijn toch?
Wat doe jeeeeequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:35 schreef thedude0 het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=u_aY7HZvFpQ
Wauw integratiequote:Té politiek correct filmpje met meer negers en turken dan blanken die gingen jumpen op een zielig neppe jumpplaat.
die internet verbinding is waarschijnlijk pas sind kortquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:38 schreef je_oma het volgende:
[..]
Woon jij in een grot met internetverbinding of zo?
Bij deze.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kunnen we geen centraal Jumpstyle-bash-topic maken?![]()
Geweldig toch, jeugdsentimentquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:03 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
2 unlumited enzo met hun gehannes.![]()
Masters of Jump, Masters of Hardcore :S? Debiele rippersquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:57 schreef hardromacore het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mxdJctlXg2s
New shizzle--> http://www.youtube.com/watch?v=zTamPxX_EGE
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:17 schreef je_oma het volgende:
Dit is toch veel vetterhttp://www.youtube.com/watch?v=l18j-vrVMCA&mode=related&search=
Qua cultuurtje zéker, en muzikaal lijkt het vooral heel erg op die zooi van Jan Wayne, Special D en soortgenoten van omstreeks 2002. Allesbehalve vernieuwend dus.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
Jump dat is net zoiets als de commerciele happy hardcore met Gabber Piet en de Mosselman enzo.
Vervolgens gaat iedere idioot jumpen en ik voorspel dat jump binnen twee jaar morsdood is.
En er iets van zeggen is niet verstandig, word je helemaal stijf gevloekt met de meest erge ziektes, of je krijgt een vlindermes tussen je ribben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:05 schreef Maxzter het volgende:
stap de tram in, kan ik niet doorlopen omdat er 2 10jarige kutkoters staan te jumpen in de tram![]()
Je hoeft er ook niet op de klikken hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 21:09 schreef RickoKun het volgende:
hoeveel 'centrale' topics komen hierover? echt, de volgende die er nog een maakt moet gewoon een permban krijgen ofzo!
Als deze vol is, komt er waarschijnlijk weer een nieuwe.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:09 schreef RickoKun het volgende:
hoeveel 'centrale' topics komen hierover? echt, de volgende die er nog een maakt moet gewoon een permban krijgen ofzo!
Dan gaan we stuiterenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:37 schreef Schijtgeit het volgende:
Hooguit een jaartje, dan is die kutrage weer history.
En dan komt er weer een nieuwe kutrage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |