Je bent n nep-housert!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:03 schreef 7eVeNL het volgende:
wij hebben de gabber periode gehad, get over it, grow up![]()
Op 3fm weinig jumpmuziek anders, hooguit in de top40 ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Of je nou naar 3FM, 538, SlamFM, wat dan ook luistert het is allemaal het zelfde![]()
ben hier @ mijn stage niet in de gelegenheid om hier flink te gaan lopen downloaden, dus ik moet het wel doen met de radio streams,quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:15 schreef ehqo het volgende:
Radio luisteren en verwachten dat je geen pleuris muziek hoort.
Klachttopic waardigquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:15 schreef ehqo het volgende:
Radio luisteren en verwachten dat je geen pleuris muziek hoort.
het zal een rede hebben waarom er zoveel over worden geopend niet? Mischien dat de "jumpertsquote:
StuBru is niet het zelfde.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Of je nou naar 3FM, 538, SlamFM, wat dan ook luistert het is allemaal het zelfde![]()
http://www.di.fm/ chillout er opquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:18 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ben hier @ mijn stage niet in de gelegenheid om hier flink te gaan lopen downloaden, dus ik moet het wel doen met de radio streams,
En van alle radiostreams kies jij die van 538?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:18 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ben hier @ mijn stage niet in de gelegenheid om hier flink te gaan lopen downloaden, dus ik moet het wel doen met de radio streams,
of hij weet niet hoe die google moet gebruiken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
En van alle radiostreams kies jij die van 538?
KinkFM is ook zeer ok, jammergenoeg alleen op de kabel hier. StuBru zit hier wel ergens in de lucht.quote:
538 is vrij mainstream, alleen het jump gedeelte doet mijn tandvlees opzwellenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
En van alle radiostreams kies jij die van 538?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |