alleen Zlatan helaas nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:24 schreef Fetai het volgende:
[..]
Die Scandinaviërs zijn gewoon über in talen, ook Engels spreken zij het best van heel Europa, op de Engelstalige landen na.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Maduro moet van mij gewoon blijven.
Hij mag van mij lekker verhuurd worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Maduro mag van mij echt wel blijven.
Zou wel een giller zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:43 schreef devv05 het volgende:
Lindenbergh voor 5 miljoen naar rotterdam
Als dat zo is krijg je van mij een kratje pils.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:43 schreef devv05 het volgende:
Lindenbergh voor 5 miljoen naar rotterdam
Doe mij er dan ook maar éénquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als dat zo is krijg je van mij een kratje pils.
Weet ik veel, vind het ook nogal laat. Maar AT5 lult dus met die personferentiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja hoor om 21.55 nog even een persconferentie, geloof je het zelf?.
quote:Yannis Anastasiou is terug bij Ajax. De Griekse oud-Ajacied werd op straat gezet door Sparta Rotterdam en traint nu mee bij Jong Ajax totdat hij een club gevonden heeft, om zo zijn conditie op pijl te houden.
De 34-jarige Griek tekende een jaar geleden een tweejarig contract bij Sparta. Hij werd met veel bombarie binnen gehaald met behulp van externe sponsors, hij faalde echter grandioos. In één seizoen kwam hij niet verder dan zeventien duels en slechts één goal.
In zijn carriere speelde de oud-international voor Ethnikos Piraeus (twee jaar, Griekenland), OFI Kreta (2,5 jaar, Griekenland), Anderlecht (anderhalf jaar, België), Roda JC (3,5 jaar), Ajax (2,5 jaar) en Sparta (één jaar). Hij kwam tot 313 duels en scoorde daarin 98 keer.
Dat was t nieuws van AT5quote:
Wat? Davids of zelfs Vertonghen krijgen voorrang op die plek, verhuren of nog beter verkopen. Die gozer is te traag...quote:
Yannis Anastasiou is terug bij Ajax.quote:
Davids en Maduro spelen op hele andere posities.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wat? Davids of zelfs Vertonghen krijgen voorrang op die plek, verhuren of nog beter verkopen. Die gozer is te traag...
Dat is dan wel weer leukquote:Rommedahl stond zevenhalf jaar onder contract bij PSV, waarvan hij één seizoen werd verhuurd aan RKC Waalwijk. Uit zijn Eindhovense periode kent hij nog Klaas-Jan Huntelaar, die inmiddels ook bij Ajax is beland. 'Klaas heeft zelfs bij de familie van mijn vrouw in huis gezeten. Echt leuk dat ik weer met hem kan spelen.'
Jij kijkt echt bijna geen voetbal he? Davids is gewoon een verdedigende middenvelder net als maduro....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Davids en Maduro spelen op hele andere posities.
Davids: Linkshalf, linkerverdediger, linkercentrumverdediger. Maduro, rechtshalf, verdedigende middenvelder, rechtercentrale verdediger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |