Zou wel een giller zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:43 schreef devv05 het volgende:
Lindenbergh voor 5 miljoen naar rotterdam
Als dat zo is krijg je van mij een kratje pils.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:43 schreef devv05 het volgende:
Lindenbergh voor 5 miljoen naar rotterdam
Doe mij er dan ook maar éénquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als dat zo is krijg je van mij een kratje pils.
Weet ik veel, vind het ook nogal laat. Maar AT5 lult dus met die personferentiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja hoor om 21.55 nog even een persconferentie, geloof je het zelf?.
quote:Yannis Anastasiou is terug bij Ajax. De Griekse oud-Ajacied werd op straat gezet door Sparta Rotterdam en traint nu mee bij Jong Ajax totdat hij een club gevonden heeft, om zo zijn conditie op pijl te houden.
De 34-jarige Griek tekende een jaar geleden een tweejarig contract bij Sparta. Hij werd met veel bombarie binnen gehaald met behulp van externe sponsors, hij faalde echter grandioos. In één seizoen kwam hij niet verder dan zeventien duels en slechts één goal.
In zijn carriere speelde de oud-international voor Ethnikos Piraeus (twee jaar, Griekenland), OFI Kreta (2,5 jaar, Griekenland), Anderlecht (anderhalf jaar, België), Roda JC (3,5 jaar), Ajax (2,5 jaar) en Sparta (één jaar). Hij kwam tot 313 duels en scoorde daarin 98 keer.
Dat was t nieuws van AT5quote:
Wat? Davids of zelfs Vertonghen krijgen voorrang op die plek, verhuren of nog beter verkopen. Die gozer is te traag...quote:
Yannis Anastasiou is terug bij Ajax.quote:
Davids en Maduro spelen op hele andere posities.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wat? Davids of zelfs Vertonghen krijgen voorrang op die plek, verhuren of nog beter verkopen. Die gozer is te traag...
Dat is dan wel weer leukquote:Rommedahl stond zevenhalf jaar onder contract bij PSV, waarvan hij één seizoen werd verhuurd aan RKC Waalwijk. Uit zijn Eindhovense periode kent hij nog Klaas-Jan Huntelaar, die inmiddels ook bij Ajax is beland. 'Klaas heeft zelfs bij de familie van mijn vrouw in huis gezeten. Echt leuk dat ik weer met hem kan spelen.'
Jij kijkt echt bijna geen voetbal he? Davids is gewoon een verdedigende middenvelder net als maduro....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Davids en Maduro spelen op hele andere posities.
Davids: Linkshalf, linkerverdediger, linkercentrumverdediger. Maduro, rechtshalf, verdedigende middenvelder, rechtercentrale verdediger.
Nu snij je jezelf wel aardig in de vingers he? Davids en Gabri spelen respectievelijk links- en rechtshalf. Sneijder speelt op 10. En ja, Davids kan ook op de positie van verdedigende centrale middenvelder spelen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jij kijkt echt bijna geen voetbal he? Davids is gewoon een verdedigende middenvelder net als maduro....
Goeie deal jaquote:
Zeker verrassend, ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Geen topaankoop, maar zeker niet onaardig (vooral voor de bank)quote:
Nee, als je linkshalf staat kan je onmogelijk een verdedigende middenvelder zijn. Net zoals je op rechthalfs nooit en te nimmer een verdedigende middenvelder kan zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jij kijkt echt bijna geen voetbal he? Davids is gewoon een verdedigende middenvelder net als maduro....
Die laatste sinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nee, als je linkshalf staat kan je onmogelijk een verdedigende middenvelder zijn. Net als je op rechthalfs te nimmer en te nooit een verdedigende middenvelder kan zijn.
Jesus Christ, met jou kan ik geen pepernoten bakken.
beste nieuws van afgelopen 3 maanden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:47 schreef BonJovi het volgende:
[..]
waar is je happy face!
Sneijder blijft
Boeit me geen fuck, als we aan de champagne zitten volgend jaar met het kampioenschap vraag het dan nog een keer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:47 schreef Steve_I. het volgende:
Rommedahl is helemaal zo slecht niet.
Maar even een serieuze vraag over sneijder, vinden jullie deze zaak zo nou ook niet een beetje triest? een speler die zo veel voor je heeft betekend gewoon verkapt dwingen om te blijven terwijl hij toe is aan een buitenlands avontuur is zowieso al niet netjes, maar het lijkt me ook dat de nieuwe lichting daar een les uit gaat trekken en minder snel zal bijtekenen omdat ze zien hoe ajax zich anders opstelt. En buiten dat, na dit seizoen heeft hij nog maar een contract voor 1 jaar, zal hij waarschijnlijk nog amper de helft kosten van wat hij nu op zou kunnen leveren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |