Hopen dat ie na de eerste horde meteen een poot breekt ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:16 schreef Grimm het volgende:
Je kan beter horden in het veld zetten met Rommedahl.
Dat ging om de vacature die we hebben op linksbuiten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
Wat natuurlijk wel een dijenkletser is, is het feit dat een dag nadat van Geel verkondigt dat Nilson niet op het lijstje staat van Ajax omdat hij niet in de kleine ruimte kan spelen, hij vrolijk Dennis Rommedahl presenteert.
Nilsson is anders stijf rechts lolquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat ging om de vacature die we hebben op linksbuiten.![]()
Maar hij werd altijd met Ajax in verband gebracht als opvolger van Ryan babel, voor links dus.quote:
Als ik bovenstaand stukje lees heeft hij het toch meer gewoon over een spits in het algemeen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat ging om de vacature die we hebben op linksbuiten.![]()
quote:Een Ajax-spits moet goed in de kleine ruimte kunnen spelen.
Denk ik niet, jongens als Overmars en Babangida kan je vergelijken met Rommedahl en rendeerden ook goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als ik bovenstaand stukje lees heeft hij het toch meer gewoon over een spits in het algemeen.
[..]
Het is alleen maar wat Ten Cate zegt, ik verzin het niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk ik niet, jongens als Overmars en Babangida kan je vergelijken met Rommedahl en rendeerden ook goed.
Idd, en het geeft je de mogelijkheid om redelijk rustig aan je voorbereiding te beginnen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat van Sneijder getuigt gewoon van onwijs veel karakter EN clubliefde..
Hulde voor zulke spelers.
Die wel ja, gebeurt wel vaker dat ik er pas na een andere link dan 'home' op kom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |