quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heb je het niet druk met je Daphne Bunskoek actie?
Hij heeft wel gewoon gelijk wb Rommedahl.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heb je het niet druk met je Daphne Bunskoek actie?
Zie je wel, we worden kampioen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef BonJovi het volgende:
Onze topics van vandaag gaan harder dan AZ, Feyenoord en psv bij elkaar.
Dramatisch iddquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
Wat natuurlijk wel een dijenkletser is, is het feit dat een dag nadat van Geel verkondigt dat Nilson niet op het lijstje staat van Ajax omdat hij niet in de kleine ruimte kan spelen, hij vrolijk Dennis Rommedahl presenteert.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
Wat natuurlijk wel een dijenkletser is, is het feit dat een dag nadat van Geel verkondigt dat Nilson niet op het lijstje staat van Ajax omdat hij niet in de kleine ruimte kan spelen, hij vrolijk Dennis Rommedahl presenteert.
We hebben mooie reserve stoelenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
Dat is inderdaad treurig, maar ik vind die opmerking sowieso de grootste onzin. Alsof Babel goed was in de kleine ruimte, of De Mul. Nu hadden die wel een ietwat technische aanleg, maar een traditionele vleugelspeler van Ajax moet toch gewoon een man kunnen passeren, snelheid hebben en een voorzet kunnen geven. Niks meer, niks minider, al is het mooi als hij een paar doelpunten mee pakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
Dat heeft van Geel nooit verkondigt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
je lijkt m'n broer welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
Wat natuurlijk wel een dijenkletser is, is het feit dat een dag nadat Van Geel verkondigt dat Nilson niet op het lijstje staat van Ajax omdat hij niet in de kleine ruimte kan spelen, hij vrolijk Dennis Rommedahl presenteert.
Hoofdletter V jongens.quote:
Nietquote:
quote:18/7/2007 - Ten Cate: 'Sowieso drie extra aanvallers, geen Nilsson of Kanu'
(Gepost door HT)
BRON: Sportweek
In de papieren versie van Sportweek laat trainer Henk ten Cate weten er alle vertrouwen in te hebben dat Ajax drie nieuwe aanvallers weet te strikken. Twee gegadigden voor die posities zijn Xabi Prieto en Luis Suárez. "Prieto is een speler waar je voor naar het stadion komt. Die mag van mij zó komen", aldus de oefenmeester. Ten Cate is ook erg positief over Luis Suárez: "Hij kan vanaf de linkerkant spelen. Hij is snel, agressief, technisch: een heerlijke voetballer."
Ajax Netwerk
Twee spelers die sowieso niet komen zijn Nwankwo Kanu en Lasse Nilsson. "Dat soort geruchten wordt volgens mij in de wereld gebracht door mensen die daar belang bij hebben. Zaakwaarnemers, clubs, weet ik veel. Kanu is niet in beeld en Nilsson past niet in ons profiel. Een Ajax-spits moet goed in de kleine ruimte kunnen spelen. Nilsson is meer een counterspits."
Dat is wel leuk jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:08 schreef Black-Death het volgende:
Ik was trouwens de afgelopen twee weken in Kos en was daar in zo'n club, kwam ik de wc op, hoorde ik een Amsterdammer en een Isrealier praten over AjaxMeteen even gezegd dat ik ook Ajacied was.. Geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |