En door van die flikkertjes als De Mul blijft zoiets in stand.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goh.
Had alleen verwacht dat PyTh er als eerste op zou reageren, hij is degene die dat in de wereld heeft geholpen!
Feit alleen al dat zo'n Julien Escudé nog even langskomt, als hij in Amsterdam is, zegt genoeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En door van die flikkertjes als De Mul blijft zoiets in stand.
Je hoort vaak genoeg van buitenlandse spelers die wel geslaagd zijn bij Ajax dat het een tweede huis is...
Als je het goed doet is het erg prettig toeven, maar ben je middelmaat dan moet je gewoon optyfen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En door van die flikkertjes als De Mul blijft zoiets in stand.
Je hoort vaak genoeg van buitenlandse spelers die wel geslaagd zijn bij Ajax dat het een tweede huis is...
En dat was, met alle respect, niet een van de grootste voetballers die bij Ajax heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Feit alleen al dat zo'n Julien Escudé nog even langskomt, als hij in Amsterdam is, zegt genoeg.
Dat had je kunnen zeggen over Kennedy eigenlijk. Ik ben er wel blij mee dat er 2 verschillende typen buitenspelers zijn voor op rechts. Eentje die echt op snelheid buitenom gaat en met een voorzet komt, en eentje die meer de rol aanvallende middenvelder heeft en van elke positie een bal voor de goal kan weten te krijgen. Perez en Kennedy zijn wat mij betreft dezelfde typen voetballers. Ze doen denk ik weinig voor elkaar onder. Vreemder is echter dat Ten Cate hem graag zag komen en Perez "graag" zag vertrekken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:38 schreef Loohcs het volgende:
Hadden jullie nog beter die andere Deen kunnen houden. Van Kennedy wordt hier ook wel veel verwacht zo te lezen, maar of hij zich zo snel aan gaat passen aan een topclub waar echt gewonnen moet worden is ook nog maar af te wachten.
Dat had niets met zijn voetballende kwaliteiten te maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dat had je kunnen zeggen over Kennedy eigenlijk. Ik ben er wel blij mee dat er 2 verschillende typen buitenspelers zijn voor op rechts. Eentje die echt op snelheid buitenom gaat en met een voorzet komt, en eentje die meer de rol aanvallende middenvelder heeft en van elke positie een bal voor de goal kan weten te krijgen. Perez en Kennedy zijn wat mij betreft dezelfde typen voetballers. Ze doen denk ik weinig voor elkaar onder. Vreemder is echter dat Ten Cate hem graag zag komen en Perez "graag" zag vertrekken.
Perez was ook niet zo prettig in de omgang als ie eenmaal op de bank kwam te zitten... daar houden trainers niet vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef twi het volgende:
Vreemder is echter dat Ten Cate hem graag zag komen en Perez "graag" zag vertrekken.
Ik zag alleen nog een pasfoto van Rommedahl voorbij komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef Suijk het volgende:
Nu op NL1.
Oh, ik dacht nu komen de beelden, maar dat viel even tegen.
Zorg dan wel dat ie pas ingaat op 1 septemberquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:46 schreef twi het volgende:
Zul je trouwens zien dat Real Madrid morgen met 32,5 miljoen op de stoep staatZo'n aankondiging van Sneijder is natuurlijk nooit een 100% garantie. Ajax moet hem direct een contract voorschuiven tot 2010 met een minimum clausule van pak hem beet 17,5 miljoen euro. Sneijder blij, Ajax blij, nieuwe club blij.
Mwah, dat is niet waar. Het is geen topspeler, maar gewoon een nuttige speler die best z'n voorzetjes en intikkertjes zal maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Rommedahl is trouwens wel een aanfluiting, die was bij psv ook al kut. Enige wat ie ken is hard rennen, verder niets!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:51 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat ie pas ingaat op 1 september.
Daar valt ie doorheen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:53 schreef BonJovi het volgende:
We zullen zien, goeie mand om achter de hand te hebben.
Jawel, ik werd net gebeld door Albert voor een afspraakje, heb hem jouw nummer gegeven oke?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heb je het niet druk met je Daphne Bunskoek actie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |