abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:19:20 #201
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52165861
Beaker, ik kan het me helemaal voorstellen! En al die eerste keren zijn zo moeilijk, maar ook went het eigenlijk wel weer vlug, vind ik. Geniet van je vakantie!

Nikky, ik lees het nu pas. Wat rot dat je je niet fijn voelt. Kun je de stress verminderen of is dat even overmacht door werk oid? En ook jij bent goed bezig door naar de huisarts te gaan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:30:41 #202
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52166191
Hé Nikky, wat naar voor je.
Je maakte op de meet een heel sterke, vrolijke, nuchtere indruk op me. Relaxed ook.
Goed dat ook jij naar de HA gaat. Want van je almaar groothouden (weet niet of je dat doet hoor) ga je je ook niet beter voelen.

Beak, fijn dat jullie zo genieten!
Chaca, met jou alles oké?

Marit, hoe is het vandaag?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52166506
Marit hoe is het vandaag met jou en je gevoelens? Heb vannacht nog aan je gedacht (malloot ik weet het)...

Nikky uitkijken hoor en goed dat je ook richting de HA gaat.

Beaker wat fijn dat het zo goed gaat met jullie en ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om te denken dat je weer bij dat fijne bedrijf moet gaan werken.

Moonah hoe is het met jou en je tussenbeense problemen afgelopen?

Hier ben ik ook vorige week woensdag voor een tussenbeens onderzoek geweest en dat is niet helemaal of helemaal niet goed uitgepakt.

Mijn herstel kan 1 tot 2 jaar duren op de natuurlijke weg en onnatuurlijk is er niets meer aan te doen en als het in dat tijdsbestek niet herstelt dan is het zoals het is. Ik ga nu naar het bekkenbodembehandelcentrum Midden Holland voor elektrotherapie aan mijn bekkenbodemspieren om in elk geval meer controle over mijn blaas te krijgen (aandrang is plassen) ophouden is geen optie meer sinds ik bevallen ben en de inhoud is kleiner die mijn blaas aankan. Of helemaal geen aandrang en dan gewoon in je broek plassen maar tena lady doet goed haar werk. Ook is er geen gevoel meer zowel inwendig als uitwendig en dat is ook een kwestie van afwachten wat en hoe zich het een en ander gaat herstellen. Over het zitten precies hetzelfde verhaal alleen moet ik aan de rechterkant net zoveel last hebben maar omdat ik het gevoel rechts kwijt ben merk ik dat niet dus dat is ergens ook nog wel prettig ook. Nu zit ik op mijn rechterbil omdat links niet gaat en als ik het daar dan ook zou voelen kan ik alleen maar liggen of hangen.

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest er even voor mezelf mee in conclaaf zeg maar. Daarom duurde het een paar dagen eer ik alles opschreef (optikte)...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:57:50 #204
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52166973
Nou Mibossie, vergeleken bij jou gaat het met mij uitstekend hoor!
Over die elektrotherapie heb ik idd wel eens gelezen. Ik hoop van harte dat het effect bij je heeft, want zo maar je urine verliezen is erg lastig. Zeker in die mate als bij jou. En je schrijft 'inwendig en uitwendig geen gevoel meer'. Bedoel je vaginaal? Jeutje zeg.
Ik heb morgen een afspraak bij mijn gyn.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:04:21 #205
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52167183
Maar Mibos toch, wat heftig zeg! Ik hoop echt voor je dat dit beter wordt, want dat is niet niks! Sterkte ermee!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:15:43 #206
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52167540
Marit, hoe is het?

Mibos, jeetje. Dat is geen prettig vooruitzicht. Kan me voorstellen dat je dat nieuws even moet laten bezinken. T'is niet niks.

Hier gaat het redelijk goed Moonah. Ik probeer bij mezelf de druk van de ketel af te houden en zo veel mogelijk te plannen om eventuele onverwachte dingen op te kunnen vangen. Maar, dat het niet super is, merkte ik aan mezelf vanochtend. Ik word soms ook echt gek van mezelf. Het was een zooitje in huis, doordat we al twee dagen de hort op zijn en ik kon mijn spullen vanochtend niet vinden en werd dus boos. De onmacht overwon en ik gooide het er dus ook uit: Wel gvd waarom kan ik nooit vinden wat ik zoek. Waarom is het hier toch altijd een puinhoop enz. enz.En dat ik ongesteld ben, zal ook niet meehelpen Ik had mijn gsm vervolgens vrij snel te pakken en ook mijn portemonai was snel terecht, maar het koppie van Fleur zal ik niet snel vergeten. Jeetje, wat was dat bleek weggetrokken en wat keek ze me verschrikt aan. En terwijl ik mijn telefoon in de auto aan het pakken was, was zij heel beduusd de speeltjes van Maud aan het opruimen. En terwijl ik het schrijf lopen de tranen al weer over mijn gezicht. Toen ik dit dus zag, begon ik te huilen. Wat doe ik mijn meisje aan. Waarom ben ik niet meer de lieve gezellige moeder die ze gewend is. Waarom, waarom, waarom. En ik weet het wel. Ik ben moe. En ik ben nog steeds emotioneel enz. enz. enz. Maar daar heeft zij niet om gevraagd. Dus ik heb nog maar eens heeeeeel erg duidelijk gezegd dat ik niet boos ben op haar. Dat ik boos ben op mezelf en dat het goed gaat komen, maar toch. Die blik in haar ogen.
pi_52167589
Vaginaal ook en ook in mijn liezen allemaal aan de rechterkant. De scheidingslijn is erg duidelijk. Links voel ik iets ook niet veel maar wel wat en rechts is er een gevoelszenuw weg/kapot geprikt met de ruggenprik en die zitten heel diep in het ruggenmerg dus niet meer te herstellen en soms herstellen ze zichzelf binnen een jaar of twee jaar en soms helemaal niet. Het gevoel vind ik ergens nog niet het ergste maar het incontinent zijn vind ik gewoon lastig zeg maar.

Chaca een dikke knuffel voor jou vanuit hier en morgen is het weer een dag met zonneschijn...

Moonah bij jou gaat het helemaal goed komen hoor!!! Een van ons moet toch weer lol kunnen hebben tenslotte
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:19:48 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52167690
Jeetje Mibos... wat een rotbericht zeg... Ik hoop echt heel erg dat de behandelingen je nog een beetje zullen helpen...
pi_52167829
Och jee Chaca. Die kids kunnen je zo ineens even met beide benen op de grond zetten he
Knuffel voor jou!

Jee Mibos, wat een ellende! En dat komt door de bevalling? Sterkte!

Hoe gaat het met Marit vandaag? Knap dat je meteen actie hebt ondernomen!

Nikky ook voor jou sterkte! Wat toch rot allemaal.

Beaker, weer werken....ik zag er heel erg tegenop. Maar het is mij zo enorm meegevallen!!
Nu heb ik leuk werk en een fijne werkgever. Dus dat helpt ook.
Maar je zult zien dat als je eenmaal weer bezig bent, en het gaat ondertussen ook goed met Jet, dat je het wel fijn zult vinden om even iets anders aan je hoofd te hebben als alleen het mama-zijn.
En eerst nog heel veel uitwaaiplezier op Texel!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_52167868
XXXKarinXXX

Ja dat komt door mijn bevalling maar dat is een erg lang verhaal om even uit te leggen. In het kort Kaith heeft 11 uur vastgezeten met volledige ontsluiting en toen twee ruggenprikken (1ste mislukt en dus meer kapot geprikt dan gepland zeg maar) en toen is de 2e erboven gezet. Knip aan de verkeerde kant en daardoor aan de andere kant ingescheurd. Het litteken loopt zelfs over naar mijn bil. De eerste week ben ik bedpatient geweest in mijn eigen bed omdat ik uitval had aan de linkerkant en dus niet kon/kan zitten en pas na een week heb ik de eerste keer mijn dochter een pamper aan kunnen doen staand. We hadden ook een gezinshulp en verlengde kraamzorg na de bevalling.

Daardoor nu incontinent en nog steeds niet kunnen zitten op de linkerkant en vanaf mijn navel tot aan mijn dijbeen in en uitwendig is het gevoel helemaal weg. Door de mislukte prik waarschijnlijk...

Toch nog een megaverhaal voor een beknopte versie...
pi_52168916
Marit goed dat je naar de huisarts bent gegaan!
Dat gevoel wat je beschreef heb ik de eerste 10 weken gehad.
Ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Nikky en Chacama doen jullie het ook rustig aan?

Beaker wat lekker dat het goed met je gaat, geniet van jullie vakantie.

Jeetje Mibos wat erg dat het allemaal zo moet gaan.
Een tijdje terug keek je er nog wel positief tegenaan, hoe is dat nu? Kan me voorstellen dat je het inmiddels niet meer ziet zitten.
pi_52168995
Tjonge wat een verhaal Mibos, wat ongelooflijk balen voor jou!

Enne, Appelsap, zie jij het allemaal weer een beetje zitten???
Heb je het allemaal een beetje naast je neer kunnen leggen?
pi_52169405
Karin lief dat je het vraagt.
Het gaat wel weer, even een dipje gehad.
Ik maak me veel te druk, over alles, en dat moet ik gewoon niet doen.

Gaat bij jou alles goed?
  Milf dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:24:08 #214
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_52169676
Jemig Mibos, wat een nare ervaring heb jij gehad zeg. En wat een gepruts van degene die jouw bevalling heeft begeleid!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_52169808
nicky..hopelijk is de drempel om naar de huisarts te gaan wat lager omdat ze er al van weten?!

Ik ben net al bij de fysio geweest!
er is zeker sprake van hyperventilatie, ik hoop snel handvatten te krijgen om in ieder geval de paniek hier beetje in toom te kunnen houden.
Chacama, die oxazepam laat in inderdaad maar niet te lang liggen. De bedoeling was nou juist om daarmee te merken dat het wel goed gaat.
Heb net een halve genomen, voel me er niet suf bij maar het zal ongetwijfeld wel voor ontspanning zorgen. Ilse ligt net in bed en is gestopt met huilen, dus ik ga nu ook even liggen.
MIjn schoonmoeder is even met de honden wandelen, dus vandaar even snel berichtje hier nog.
Heel fijn dat ze in huis is vandaag, het zorgt er voor dat ik met beide benen op de grond blijf staan zonder dat ze echt dingen van me over neemt.
Morgenochtend mijn schoonvader...morgenmiddag komt de manager op kraambezoek.
Die kans grijp ik aan om met haar te bespreken dat ik graag eerder wat wil gaan werken!
Gek he Beaker, jij ziet er zo tegenop... en ik tel de dagen af!
Ik zou officieel ná deze week nog 2 weken verlof hebben.
Daar heb ik nog 2 weken vakantie achteraan gepland staan, maar mijn voorstel gaat zijn om in die vakantieweken bijvoorbeeld toch al terug te keren op het werk om vast de administratie-taken weer op me te nemen. Ik denk echt dat ik me beter voel door wat meer houvast in de week te hebben.
Geen grote zee van tijd zonder invulling meer!

Ingrid, een testje lijkt me zinvol...
pi_52169901
mibos...wat een verhaal!
zat nog op pagina 4 te lezen ..
Niet 's nachts aan mij gaan denken hoor!
pi_52169946
Ik kijk er op zich nog steeds wel positief tegenaan hoor! Het is zoals het is en daar zal ik het uiteindelijk mee moeten doen.

Waar ik wel moeite mee heb is dat ik in november ben bevallen en vanaf januari in de molen van het ziekenhuis zit.

6 keer extra naar de gyn. nacontrole hier, wondcontrole daar, bloeduitstortingsecho's op commando, toen naar de uroloog en neuroloog. Echo van mijn nieren/bloedprikken/mri-scan/urodynamisch onderzoek (mutskijken dus)/blaasecho. Dat was het even snel. Daar is nu rust in alleen heeft het zeven maanden geduurd om precies boven water te krijgen wat er allemaal mis is.

Daarnaast al vanaf jan. 2 keer per week fysiotherapie voor mijn spieren in mijn bekken/linkerbeen weer in het gareel te krijgen en mijn rug is van de twee prikken naar beneden een plank dus masseren om me de week door te helpen.

Verder loopt er nog steeds een klachtenprocedure tegen het ziekenhuis en mede daardoor (vermoeden wij) krijgt de huisarts helemaal geen gegevens van het ziekenhuis (doofpotje maar nog maals een vermoeden)... Het laatste wat de huisarts heeft van het ziekenhuis is het bevallingsverslag wat wij hier ook hebben inmiddels en zelfs dat klopt niet. Daar staat bijvoorbeeld in dat Kaith met een aangezichtsligging is geboren (eehhmm ja dus dan zou ze de toeter van de pomp op haar neus hebben gehad???). Ze lag in een achterhoofdsligging en zoveel meer fouten staan daar in. Volgens de papieren van de huisarts ben ik nooit meer teruggeweest naar de gyn. niet naar de uro en neuroloog, niet naar het radiologisch centrum en ga zo maar door. Hij weet het wel gelukkig maar hij krijgt geen dossiers.

Dus appelsap ik ben positief over dat ik daar eindelijk vanaf ben al die onderzoeken en ben blij dat ik weet wat er is en dat het zolang kan gaan duren ja daar kan ik toch niets meer aan veranderen dus dat moet ik zo nemen want zo sta ik er op dit moment gewoon voor.

Leuk is het niet maar ik heb een studie opgepakt en ben bezig met Kaith en ben parttime (lees 2 keer 2 uur aan het werk) en dat gaat redelijk als ik maar niet de hele tijd hoef te zitten dus ik loop (hobbel) regelmatig naar de printer en dergelijke.
pi_52170020
Marit ja ik dacht van jij was altijd de positieveling hier en lekker nuchter en juist jij krijgt met depressieve gevoelens te maken. Speelde ineens door mijn hoofd
pi_52170272
Marit, fijn dat je weet wat er aan de hand is.
En als je die pilletjes nodig hebt, gewoon nemen.. daar zijn ze tenslotte voor.
Ga je nou bij de fysio in behandeling daarvoor?

Mibos fijn dat je er toch positief tegenaan kunt kijken en dat je toch redelijk door kan gaan met je leventje. Maar goed dat je een klachtenprocedure hebt opgezet tegen dat ziekenhuis. Over zulke dingen kan ik me echt kwaad maken. Wel fijn dat je nu weet wat er allemaal aan de hand is en dat je ook duidelijkheid hebt over wat er aan gedaan wordt. Je komt er vast wel, al gaat het in kleine stapjes.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:43:41 #220
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52170360
Goedzo Marit. Hopelijk biedt het aan het werk gaan ook meer houvast. Beetje regelmaat kan ook veel schelen. En dan komt de grote maar..... als je het werk maar niet gaat gebruiken om te vluchten. hopelijk gaat de oxazepam zijn werk doen en kun je in combi met de fysio weer de angstaanvallen overwinnen.
pi_52170559
Tuurlijk komen we er wel in kleine stapjes. We lopen gewoon met Kaith mee... Ik heb de tekst op het geboortekaartje iets te letterlijk genomen denk ik. Die ging namelijk zo:

Met zijn tweeën van start gegaan,
maar vanaf nu passen wij ons tempo aan,
omdat we met zijn drietjes verder gaan.

Marit ik sluit me helemaal aan bij wat Chaca zegt.

Appelsap hoe gaat het met jou? Heb je zin in het samenwonen lekker met zijn drietjes?
pi_52170904
Zoals ik hierboven al zei, ik maak me gewoon veel te druk over van alles en nog wat, daardoor gaat het af en toe wat minder.
Ik heb ontzettend veel zin om te gaan samenwonen. Ik denk dat dat voor ons 3-en heel veel rust brengt. Ik ben nu een week bij mijn vriend en ik merk hoeveel meer rust me dat geeft en hoeveel meer ik dan van Damian kan genieten omdat me een aantal dingen uit handen worden genomen.
Ja, ik kijk echt uit naar de dag dat we met zijn 3-en in ons huisje zitten.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:18:03 #223
108648 cattie
lieve moeder
pi_52173084
Even een voor iedereen die het nodig heeft! En een extra grote knuffel voor Mibos. Wat een rotnieuws. Ik vind het geweldig hoe je er mee om gaat. Ik duim echt voor je dat je lichaam zichzelf nog wat kan herstellen!
pi_52173733
Cattie dank je voor je knuffel en ik hoop het ook maar als het niet zo is ja dan is het niet zo!!! Kan er niet zoveel anders van maken dus positief er tegen aankijken en huppakee doorgaan met ademhalen.
pi_52174015
Mibos, wat een rot bericht. Je gaat er gelukkig zelf wel goed mee om maar oooh god wat moet je je af en toe rot voelen dikke knuffel voor jou.

Marit fijn dat je je opgelucht voelt, en inderdaad soms is een forum een heerlijke plek om je hart uit te storten.

Appelsap, ik hoop dat jullie snel met zijn drietjes wonen, kan me voorstellen dat de situatie nu niet optimaal is.

Hier vandaag goed bericht gekregen ik mag morgen op gesprek bij het bedrijf waar ik afgelopen maandag een intake gesprek voor had, ze waren enthousiast over mijn cv Dus hopelijk gaat het morgen ook lekker en klikt het dan komt alles ook hier op zijn pootjes terecht.
Ooh en vandaag mezelf en Isa verwent met nieuwe kleren, voel me weer een nieuwe nu die zwangerschaps broeken naar een verhuisdoos op zolder verbannen kunnen worden.
Mama van Isa en Ties
pi_52177849
Mibos, mooi gezegd .. kleine stapjes met Kaith meelopen
wat een ongelooflijk zooitje daar in het ziekenhuis zeg

Appelsap, wat een heerlijk vooruitzicht hebben jullie
wat zal dat een rust geven..lekker met z'n 3tjes!

Qua vluchten in werk, die valkuil zie ik ook wel ja
morgen komt manager op kraambezoek, mijn idee is om te kijken of ik mijn geplande 2weken vakantie kan opdelen door bijvoorbeeld toch al paar uurtjes weer aan de slag te gaan puur voor de administratie.
Hoofdmoot blijft dan toch gewoon thuis-moeder-zijn namelijk en dan kan ik denk ik wel wat reeëler inschatten of het wel de goede kant op gaat met me.
(had ik dit al eerder geschreven vandaag?)

Gek genoeg is die fysiotherapie en openbaring
ik merk nu pas echt hoe gejaagd en hoe verkeerd ik in vlagen adem!
Ik lag daar net op de bank heel braaf alleen via mijn buik te ademen, maar werd er zo benauwd van dat ik haar maar even aangekondigd heb dat ik ècht even moest zuchten
Ze moest lachen... hihi
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:54:15 #227
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52181062
Chaca.... PM dus.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:55:18 #228
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52181108
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:12 schreef marit1978 het volgende:
Ik lag daar net op de bank heel braaf alleen via mijn buik te ademen, maar werd er zo benauwd van dat ik haar maar even aangekondigd heb dat ik ècht even moest zuchten
Oók herkenbaar!
Ik krijg het al benauwd als ik jouw post over ademen lees...
pi_52181390
Mibos, ik vind het echt knap van je dat je zo met alles omgaat. Ik hoop echt van harte dat er herstel zal optreden.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:52:21 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52188800
Ingrid, had je nog een test gehaald?
pi_52192054
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ingrid, had je nog een test gehaald?
Ik heb vanmorgen bij de huisarts een test gehad. Ben niet zwanger. Al lijken de klachten er wel op.
Het kan zijn dat ik een prikkelbare darm heb. Ook moet ik vandaag bloed prikken. Oa. op suiker, schildklier, pfeiffer. Na 7 dagen is die uitslag er.
pi_52192924
Er gebeurt zo veel met al die moeders hier, allemaal een knuffel!!

En Appelsap, hier is alles oke, ik geniet zoveel van Meike, ik kan er gewoon niet bij dat je zoveel van zo'n klein wezentje kan houden!
Moet gewoon uitkijken dat mijn wereld niet ophoudt bij Meike, er is nl ook nog een papa die af en toe wat aandacht wil, en zo moet ik ook tijdens gezellige afspraakjes met vriendinnen echt oppassen dat ik niet alleen over Meike praat!
pi_52193014
Mibos wat heb je een goede instelling! Top hoor!

bijna op vakantie met onze Jet

Oja heb een vraagje nog, Crook vroeg zich af of ik nu recht heb op zorgtoeslag? Of is dat afhankelijk van je inkomen? Iemand die het weet?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:51:44 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52193081
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:19 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik heb vanmorgen bij de huisarts een test gehad. Ben niet zwanger. Al lijken de klachten er wel op.
Het kan zijn dat ik een prikkelbare darm heb. Ook moet ik vandaag bloed prikken. Oa. op suiker, schildklier, pfeiffer. Na 7 dagen is die uitslag er.
Ah ok. Ben benieuwd of er dan iets uit komt, uit het onderzoek.
pi_52193449
Zorgtoeslag heeft volgens mij niks met wel of geen kind te maken, dat is inkomensafhankelijk, en kun je bij de belastingdienst aanvragen
pi_52193475
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Beaker het volgende:
Mibos wat heb je een goede instelling! Top hoor!

bijna op vakantie met onze Jet

Oja heb een vraagje nog, Crook vroeg zich af of ik nu recht heb op zorgtoeslag? Of is dat afhankelijk van je inkomen? Iemand die het weet?
Ja zorgtoeslag is afhankelijk van je inkomen. Op www.toeslagen.nl kan je een proefberekening maken of je er recht op hebt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_52193747
_ingrid_ je hebt zo te lezen ook een lekker doortastende huisarts !
fijn joh

Karin, wat heerlijk om te lezen hoe je van Meike geniet!
wat zie ik daar naar uit, om ècht te gaan genieten van het leventje nu met ilse.

Vanmorgen was mijn schoonvader hier, die lekker zijn eigen gang ging in de tuin en met de hond
ik ben ook mijn eigen gang gegaan...aan de wandel richting winkels
Daarna de fles, en voelde ik me weer erg raar gespannen.
Net dus een halve oxazepam genomen, spanning lijkt nu weer weg.
Over uurtje komt een vriendin hier heen met broodjes, ik moet tenslotte ook blijven eten...
rond 2 uur weer tijd voor de fles en rond 3uur komt mijn manager.
Vanavond gaan we bij diezelfde vriendin eten, en ik weet nu al dat ik vanavond doodmoe mijn bed in rol.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:28:15 #238
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52194155
Mibos ik vind je een krachtige vrouw, echt zo knap hoe jij je hier doorheen slaat.
marit fijn dat je familie je fijn helpt
Appelsapje fijn dat jullie snel kunnen samenwonen, voelt ook echter denk ik.
Chaca pas goed op jezelf lieverd
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage woensdag 8 augustus 2007 @ 12:42:03 #239
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_52194531
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:14 schreef marit1978 het volgende:
_ingrid_ je hebt zo te lezen ook een lekker doortastende huisarts !
fijn joh
We zijn superblij met onze huisartd. Onze vorige huisarts nam onze klachten nooit serieus. Dankzij hem heb ik twee keer een zware antibioticakuur gehad en sloeg het niet aan. Bleek ik een heel fors abces te hebben waardoor ik twee maand moest revalideren. Had hij me gelijk doorverwezen, dan was het veel sneller gegaan.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_52194691
pff, na zo'n negatieve ervaring met een vorige huisarts is het des te fijner dat deze nu juist wel al snel vanalles uit de kast haalt !
pi_52194867
Ingrid ik hoop dat er iets voor je uitkomt en wees blij met deze huisarts dan als ik het zo van Djeez lees.

Marit wat fijn dat je fam en vriendinnen lekker inspringen om je hier en daar te ontlasten. Hoe is het met je gevoel tegenover Ilse (of is dat een te brutale vraag) dan moet je hem gewoon negeren hoor!!!

Evenstar ik weet niet of het kracht is of pure nuchterheid. Maar ik ben wel blij dat ik stevig in mijn schoenen sta want anders had ik er al lang genoeg van gehad denk ik.
pi_52195234
Mibos, het is een hele goede vraag zelfs...daar draait het toch wel beetje om vind ik
Gelukkig merk ik dat ik ilse nog steeds èrg erg lief vind..en ze voor mij het mooiste meisje ter wereld is. Hou haar graag even lekker tegen me aan, krijg rugpijn omdat ik lang over de box gebogen met haar brabbel etc.
Ik denk ook steeds meer dat de kern van het probleem hier is dat ik te diep wegzak in het leventje hier zonder houvast. Geen werk, veel vrienden die door de week juist wel werken .. een periode van slecht weer gehad waardoor ik ook niet veel buiten kwam.
Nu probeer ik mezelf echt te dwingen elke dag stuk te gaan lopen, regen of geen regen.
De kinderwagen heeft een regenhoes, en ik heb een paraplu tenslotte.
ik ben er zó ontzettend blij om dat ik merk echt nog van ilse te houden,
was ben er echt heel erg bang voor dat dit zou afnemen ofzo.
pi_52195265
En mibos, of jouw positieve houding nou door kracht of door nuchterheid komt...

misschien is die nuchterheid juist wel je kracht !?
pi_52195414
Marit inderdaad het is fijn te lezen dat je gevoel to Ilse niet veranderd en dat ze nog steeds je mooiste meisje is en regen ja dat nemen we hier maar voor lief zullen we maar zeggen vandaar dat je standaard een hoes meegeleverd krijgt bij een kinderwagen. Dus goed van je dat je lekker naar buiten gaat en van haar geniet. En het is fijn dat je je ook kan vinden in de fysio en af en toe een halve Ox...pam (zoiets toch?). Hoe is het met jou en je lief trekken jullie het samen ook nog wel goed?

Marit zo had ik het nog niet bekeken eigenlijk dat de nuchterheid ook een kracht kan zijn...
pi_52196220

de meeste weten nu wel dat mijn werkgever me liever kwijt dan rijk is. Ik heb vandaag mijn nieuwe arbeidsovereenkomst gekregen waarin staat dat ik op de woensdag en donderdag moet komen werken. Er is ergens in februari of maart een mondeling afspraak gemaakt dat ik op woensdag en vrijdag zou komen werken. Hiervoor hebben alle meiden op kantoor een ( ik ook ) een nieuw werkrooster ontvangen, waarin staat dat ik woensdag en vrijdag werk.
Nu ontkent mijn werkgever dit in alle geuren en kleuren. Ik word geacht die dagen te komen werken zoals beschreven in mijn arbeidsovereenkomst, doe ik dat niet dan word ik ontslagen!?
Nu zit ik in een lastig pakket, omdat er een aantal mensen ontslagen zijn omdat er een grote klant is weggevallen. Hij kan dus aangeven dat ik teveel ben of niet?

Tijdens mijn zwangerschap heb ik alles gemeld bij de vk en ha omdat ik er gewoon helemaal doorheen zat! Ik wilde met goede moed weer beginnen, maar nu denk ik erover om me ziek te melden!
Ik ben gewoon erg in ze teleurgesteld. Ik moet gaan beginnen met werken en ze beginnen alweer met dreigementen...... wat te doen?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:46:35 #246
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52196359
Marit, goed om te lezen dat je wat meer grip aan het krijgen bent.

Mibos, als jij daar kracht uit put, dan is dat dus zo.

Beaker, wat een rot situatie. Heb je rechtsbijstand. Want als je een ontslagprocedure ingaat dan is dat misschien wel handig. En overelg met je lief of jullie het kunnen veroorloven om met minder geld te doen. (Je krijgt in elk geval na ontslag 70% van je laatst verdiende loon...maar check even bij WGR). En in overleg met he HA kun je je ook ziek melden. Uiteindelijk zal je dan ook bij een bedrijfsarts moeten komen, maar dan heb je wel even wat extra tijd.

Hier heb ik mezelf weer flink aan het denken gezet. En ik heb geconcludeerd dat ik nu even in een stroomversnelling zit. Qua drukte door de verjaardag van Fleur en het naar school gaan, maar ook qua emoties. Fleur wordt zo groot en dat besef komt best hard aan. Tuurlijk ben ik daar blij om, maar het feit dat ze over 5 dagen naar de basisschool gaat doet me meer dan ik dacht.
En naast dit alles speelt vermoeidheid een enorme rol. Maud is nog steeds nachts wakker om te drinken en dat in combi met 4 tot 5 dagen per week werken, is zwaar. Dus heb ik mezelf beloofd dat ik beter op mezelf ga letten en voldoende rust neem en ga leren om de boel de boel te laten zijn.

[ Bericht 21% gewijzigd door chacama op 08-08-2007 13:52:54 ]
pi_52197490
Beaker je hebt toch samen met je collega's dan bewijs dat hij het zo heeft geroosterd woensdag en vrijdag? Zo ja hup alles beetpakken en naar de rechtsbijstand en ik zou me denk ik ook ziekmelden en dan wel op de manier hoe Chaca het omschrijft via de huisarts. Die baas van jou spoort echt helemaal niet hoor als ik het even netjes mag zeggen.

Chaca inderdaad probeer de boel de boel te laten en ik weet niet hoe laat Maud 's nachts eten krijgt maar ik deed het zo (toen ik nog bv gaf) ze kreeg haar laatste voeding om 20.00 ongeveer en dan als wij naar bed gingen dan maakte ik Kaith wakker om nog even te laten drinken en dat deed ze en dan ging ze door tot 8.00 in de morgen. Moet ik zeggen dat wij geen hele vroege slapers zijn dus dat scheelt misschien ook. Haar late avondbv was dan rond 0.00 - 0.30.

En Fleur wordt gewoon een grote meid.
pi_52197537
Moonah hoe is het met jou gegaan?
pi_52197610
We hebben geen rechtsbijstand, maar ben wel lid van de bond die zeggen dat ik in een lastig pakket zit omdat het zogenaamd niet goed zou gaan met het bedrijf .....
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_52198182
Sjeez wat een klojo die baas van jou, Beaker!
Idd wat Mibos zegt, kun je niet met je collega;s iets fixen? Omdat die er ook van weten, plus dat rooster, heb je dat zwart op wit?
En wb die 70%, ik zou nog wel even nachecken, want als je zelf ontslag neemt krijg je het niet, alleen als je wordt ontslagen... (en ik weet niet of die klojo van een baas van je er nog zo een kont aan weet te lullen dat je niks krijgt...werkweigering ofzo)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')