Nou ik weet het wel zeker dat ik er dan ben, je weet toch ik kom altijd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
of je er echt zal zijn en of ik dan wakker ben
ik twijfel aan allesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou ik weet het wel zeker dat ik er dan ben, je weet toch ik kom altijd.![]()
Hoezo twijfel je daaraan eigenlijk?
zelfde hiertquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:10 schreef crossover het volgende:
Het brood is ook al op hier, nog maar 1 sneetje
goedemorgen! superslow tot nu toe vandaagquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:43 schreef cablegunmaster het volgende:
morgen:Plangzame chat btw:P
gisteren heerlijk versgebakken brood gehaald, dus heb nog genoegquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:54 schreef OA het volgende:
Ik ben trouwens al uitgeboodschapt, gedoucht, gegeten engekoffied
Nee, ik neem er toch nog maar eentje!c_/
Hier is niet zo ver van jouw 'hier', dus ik heb hetzelfde weer!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:57 schreef BrandX het volgende:
tis hier trouwens tegen alle weersverwachtingen in, prachtig weer! een enkel wolkje, vooral heel veel zon, alleen waait het redelijk,
maar verder: super! Hopelijk blijft het zo het weekend! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:56 schreef OA het volgende:
IK heb gisteren 3 op afstand bedienbare schakelaars gekocht, maar de afstandsbediening doet het niet...:(
Maar ik had de batterij al laten vallen... dat is zoeen plat ding, als je dat aan de boven en onderkant aanraakt is ie leeg... ws had ik dat gedaan, dus heb ik een nieuwe batterij gehaald...:P
Doet ie het nog niet...:r
En een andere bediening werkt wel...:{
Dus ik moet ff terug naar karwei...:{w
Ja, idd..quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, idd..[afbeelding]
Vooral als je je bedenkt dat het voor spotjes in mijn inloopkast is, waarvan de transformator al tig keer is kapot geweest (fabricagefout ofzo...:')) en dat ding het nu eindelijk doet.
Omdat alles nogal vaag en lastig zit aangsloten/opgehangen kan ik niet echt een schakelaar maken, dus zo'n op afstand bedienbaar ding is een uitkomst![afbeelding]
Ja, moet ie het wel doen...}:|
Deel eens ff ietsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
goedemorgen! superslow tot nu toe vandaag
[..]
gisteren heerlijk versgebakken brood gehaald, dus heb nog genoeg
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:36 schreef BrandX het volgende:
*slingerd vier sneetjes van heel donkerbruin brood, met heerlijke kaas met uberdunne plakjes komkommer en tomaat richting CGM
Ja, helaas wel...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat schijnt wel voorwaarde te zijn.
ff de radio killen, en ella snel erbij![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, helaas wel...
Gelukkig deed de mevrouw niet moeilijk, dus ik heb nu een werkende bediening! [afbeelding]
Ella, eh, eh, eh bedoel je....Heb je 538 aanstaan?
Dark roast hierzoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:45 schreef OA het volgende:
Zo. Nu staat er een dampende bak hazelnoot senseo van de appie voor m'n neus!![]()
Straks maar ff alles installeren.quote:
Ik hoorde het nl ook op 538 rond die tijd...quote:en nee, caz!
quote:[..]
Dark roast hierzo![]()
tja, ik snap er geen hol van. iedereen die ik spreek/ken vindt het een vreseljk kutnummer, maar toch is het een 'hit' die persee elk uur moet langskomenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
Straks maar ff alles installeren.![]()
Die smilie is vanwege het feit dat ik een enorme handige klusser ben...![]()
[..]
Ik hoorde het nl ook op 538 rond die tijd...
[..]
![]()
joquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Terugvindpost
Dark Roastquote:
Ik kan niet meer wachtenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
zeker welik krijg steeds meer kriebels. mag van mij wel weer beginnen
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik kan niet meer wachtenO+
Gaat een mooi seizoen worden:)
voetbal neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
zeker welO+ik krijg steeds meer kriebels. mag van mij wel weer beginnen:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |