Heb ook Cancellara in de rondemaster van vandaag. Het is natuurlijk voor de fun. Heb sowieso geen kans meer op 1e te worden. Jij nog wel?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:03 schreef FredWielergek het volgende:
potver: canacellara ga harder fietsen! ik heb op jou gerekend in de rondemaster
Ik denk dat bijna idereen Cancellara wel meeheeft genomen. Hopen op Ivan dan maar!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:17 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Heb ook Cancellara in de rondemaster van vandaag. Het is natuurlijk voor de fun. Heb sowieso geen kans meer op 1e te worden. Jij nog wel?
nou ja, ik stond gisteren 52ste, niet gek dusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:17 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Heb ook Cancellara in de rondemaster van vandaag. Het is natuurlijk voor de fun. Heb sowieso geen kans meer op 1e te worden. Jij nog wel?
Ah ok. Ben benieuwd naar zijn verklaring.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:14 schreef wimderon het volgende:
Ach, Cancellara laat het waarschijnlijk gewoon lopen toen hij doorkreeg dat hij niet kon winnen vandaag.
WK was iets meer dan 50 km over een ietwat geaccidenteerd parcours
potver: fiets wat harder millar! heb je ook in de rondemaster!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:18 schreef Byzantynixschii het volgende:
Millar op 1:45 van Wiggins na 18 KM.
Ik denk dat 99% van de mensen die een team hebben opgesteld (en dan tel ik de teams die al lang niet veranderd zijn niet mee) Cancellera hebben..dus qua Rondemaster verlies je nauwelijks..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:21 schreef Lann555 het volgende:
Ik heb even de teams van de top 10 gechecked en iedereen heeft Cancellara (behalve de #1 die geen team heeft). Zo dom ben ik dus ook nog weer niet
Hij komt inderdaad van de individuele achtervolging...dat is drie kilometer. Je zag dit jaar in de proloog al dat 8 km haast al teveel was voor hem. De belangrijkste reden dat hij nog vooraan staat is de regen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:20 schreef xienix84 het volgende:
Naja, Wiggins komt natuurlijk van de baan en is qua tijdrijden zeker geen slechte. Alleen al die ontsnapping die hij toen had was prachtig, de manier van zitten op de fiets, het constante. Die tijd zal ook wel even blijven staan.
Aha...dan had ik t foutquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij komt inderdaad van de individuele achtervolging...dat is drie kilometer. Je zag dit jaar in de proloog al dat 8 km haast al teveel was voor hem. De belangrijkste reden dat hij nog vooraan staat is de regen.
Ik had ook geen seconde aan Wiggins gedacht, vanwege de lengte en het glooiende parcourquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij komt inderdaad van de individuele achtervolging...dat is drie kilometer. Je zag dit jaar in de proloog al dat 8 km haast al teveel was voor hem. De belangrijkste reden dat hij nog vooraan staat is de regen.
Ik wil daarom eigenlijk gewoon de beelden zienquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:26 schreef Ereinion het volgende:
Wiggins is zeker een stylist, maar in de lange tijdritten hoord hij niet bij de top.
Maar als je ziet dat Millar in de eerste 20 kilometer maar 20 seconden pakt op Bram de Groot, zegt dat genoeg over het weer
shit valpartijen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:35 schreef FredWielergek het volgende:
Fabian Cancellara is onderweg gevallen. De wereldkampioen tijdrijden komt nu binnen op 6'31" van voorlopige leider Bradley Wiggins.
De regen is ook de hoofdreden blijkbaar niet. Cancellara is gewoon gevallen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:37 schreef Burghardt het volgende:
Balan lukt het schijnbaar wel in de regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |