Ok, had zijn dag dus gewoon niet. Jammer. Misschien was het ook wel te voorspelbaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:02 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Maar ook voor die valpartij (na 54 km pas blijkbaar) lag hij al ontzettend achter.
Het vreemde blijft dat hij in het eerste stuk dus bijna al die tijd heeft verloren, terwijl dat zo goed als helemaal rechtdoor is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:07 schreef xienix84 het volgende:
Millar in de regen maar op 1'13, 3e tijd, erg netjes.
Volgens mij had Wiggins pas later regen, terwijl Millar in de volledige rit regen heeft gehad. Denk ik hoor, heb niks gezien. Op eurosport nu begonnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het vreemde blijft dat hij in het eerste stuk dus bijna al die tijd heeft verloren, terwijl dat zo goed als helemaal rechtdoor is.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:11 schreef itsme het volgende:
[..]
WTF is er nu op de NOS. Ik ben aan het opnemen en check en hoor gelul over een schilderij![]()
![]()
Dat zal ook een interne strijd worden tussen hen, minder voor de overwinning. Millar zei al dat het ontzettend gevaarlijk was. Zero Risk zei hij. En net Steven de Jongh, dat de afdalingen ook erg gevaarlijk zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:14 schreef Ereinion het volgende:
Het is vooral te hopen dat geen van de klassementsmannen valt, het zou lullig zijn als er een paar favorieten afvallen door een valpartij.
Je ondervindt er altijd hinder van, simpel. Ik moet het nog zien dat iemand onder de tijd van Wiggins komt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:16 schreef Eduard37 het volgende:
Vraag is wie is de Jos Verstappen in het wielrennen..................
Sommige renners zullen het prima kunnen anderen zullen er veel moeite mee hebben.
Dit moet zo ongeveer het slechtste scenario voor Rasmussen zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:16 schreef Eduard37 het volgende:
Sommige renners zullen het prima kunnen anderen zullen er veel moeite mee hebben.
Ja geloof ik ook. Als het blijft rekenen geloof ik niet dat de tijd van Wiggens verbetert zal worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je ondervindt er altijd hinder van, simpel. Ik moet het nog zien dat iemand onder de tijd van Wiggins komt.
Misschien met wat modderstromen dat ex-MTB'er Rasmussen toch een goede tijd kan zetten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:16 schreef Eduard37 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |