Naja, ik denk dat de hoofdreden van t vallen is dat de weg glad is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
De regen is ook de hoofdreden blijkbaar niet. Cancellara is gewoon gevallen.
Dat zullen we dus even moeten afwachten. In dit verhaal staat er nochthans niets over:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:39 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Naja, ik denk dat de hoofdreden van t vallen is dat de weg glad is.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:39 schreef flyck het volgende:
waarom beginnen ze met een TT altijd laterhadden al 9minuten beeld gehad anders :/
nee denk na de 1e tussenpunt, want toen kwam wer verval in zijn tijdenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:42 schreef Burghardt het volgende:
Dus de val was na de finish?
Nee, kort ervoor, lees ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:42 schreef Burghardt het volgende:
Dus de val was na de finish?
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:39 schreef TheArt het volgende:
Cancellara has the 29th best time
Dit is nog maar de voorbeschouwing..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:46 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Damn
Ik moet een stereo tv kopen, dan kan ik kiezen als ik het goed begrijp?
weer dat gedoe over Rasmussen op Eurosport
Dat is knap. Misschien valt het nog wel mee. Alle negen goed voorspellen is ook moeilijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:19 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
nou ja, ik stond gisteren 52ste, niet gek dus
ja Dat weet ik maar ik prefereer de Engelse commentatoren bij de meeste sporten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is nog maar de voorbeschouwing..
Die Belg ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is drama-commentaar op Eurosport, die man weet niet eens dat Vansevenant als eerste moest starten enzo. Hij kan beter bij het snooker blijven.
Maar ook voor die valpartij (na 54 km pas blijkbaar) lag hij al ontzettend achter.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:00 schreef Eduard37 het volgende:
13.52 Val Cancellara
De eindtijd van Cancellara, hij kwam 6.31 later binnen dan Wiggins, is te verklaren. Tijdens de tijdrit kwam de CSC-renner ten val. "Het was domme pech. Zijn voorwiel raakte in een slip en hij kon daar niets aan doen", zei Kim Anderson van Team CSC. "Het is een les voor iedere renner vandaag: je moet erg voorzichtig zijn."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |