Fijn he alles op het laatste moment inpakkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:23 schreef warrel het volgende:
M'n tieten borstjeshoef ik niet in te pakken hoor, die gaan zo al mee.
Maar ik heb net de treinkaartjes gekochtDat is al heel wat. Ik ga nu voorzichtig m'n tas tevoorschijn halen
![]()
Tsja, ik weet het. Maar ik heb écht alles van de reis geregeld.. Alleen zusjelief had bedacht dat we er heen gingenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Fijn he alles op het laatste moment inpakken![]()
scheermesjes hoeven niet want je had je scheerstok bij je vriend laten liggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:31 schreef warrel het volgende:
Nuttige dingen moeten ook mee
Paspoort, reservering, geld, scheermesjes, boeken en prints over Antwerpen en Harry Potter voor in de treinen extra schoenen en sokken en een broek en een rok en euhm..
Had dat eerder gezegdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:07 schreef warrel het volgende:
Geen inpakzin
Heb ook alle Antwerpendingen ook zo moeten regelen.. Waarom komt er dan niet iemand anders mijn tas inpakken!? En ik ben een shirtje kwijt, en heb m'n scheermesstokje weer bij vriendlief laten liggen..
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:58 schreef Bravebart het volgende:
Heldin![]()
Ik heb geen eigenbedachte woordenNaja ik kan ze me niet herinneren
Alleen KVP
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:08 schreef warrel het volgende:
[..]
Even antilek plastic zakjes halen. En toennet vergeten langs de glasbak te gaan en de vuilnisbakMoet 't morgenochtend..
Ik durf nu niet meer over straat. Straks kom ik een Dvunz tegenquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:10 schreef dvunz het volgende:
zijn ze nu gesloten dan ?
Veel plezier Nienkequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:53 schreef warrel het volgende:
Nou, ik denk dat ik er klaar voor ben. morgen nog wat spulletjes opbergen hier en het weer nog een keertje checken. En daar ga ik dan.
Nu nog even Harry Potter lezen en dan over Jochem![]()
en Jude Law
![]()
dromen, hihi
![]()
Ik ga jullie natuurlijk heel erg missen, maar ik kom thuis met uitgebreid verslag
En op de terugweg even langs ouderlijk huis, voor m'n verse pinpasje
Pff, ik heb er zin in, hopelijk heb ik alles goed geregeld en gaat alles gewoon lekker goed!
Slaap zacht allemaal
Hoi aanstaande Duftquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:53 schreef Koewam het volgende:
OMIJNGOD, ben al 3 instemming afgelopen en ben het steeds niet geworden... bij twee instemmingen was ik 2e...
De laatste was keigezellig, o god I love Delft!AANSTAANDE DORPSGENOTEN!
Jah dat wilde hij vast horenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi aanstaande Duft![]()
Naja ik ken mensen die pas na 17 instemmingen het werden![]()
[/opbeurende mood]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah dat wilde hij vast horen![]()
@ Koewam: succes er verder nog meeWat dat betreft is Delft hopeloos om in te komen, of je nu student bent of niet
Ghehequote:Op woensdag 25 juli 2007 17:10 schreef Koewam het volgende:
Komt wel goed hoorHeb namelijk een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie persoonlijk heid
![]()
als je geluk hebt wel anders eerderquote:
wel van die flosfouwweinigstof onderbroeke mee hequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:40 schreef warrel het volgende:
Jep. En ik vergeet bijna m'n onderbroeken
Klinkt niet bestquote:
quote:vr, 27-07 za, 28-07 zo, 29-07
minimum
temperatuur 17°C 16°C 14°C
maximum
temperatuur 21°C 20°C 18°C
Ik krijg net door van Ienepien, het was september 1982, waarvoor mijn excuses.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef Bravebart het volgende:
Hihi, de eerste Delft meet, in 1983
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |