Tweede de Mul?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:44 schreef Damzkieee het volgende:
Rommedahl: hard lopen en niemand uitspelen
Ja.quote:
Ik ken wat Marokkaantjes uit m'n buurt die ook snel en dreigend zijn..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:43 schreef BigFire het volgende:
[..]
precies, dreiging en snel. hopelijk heeft ie een goeie voorzet... dan hebben we een prima buitenspeler binnen![]()
Via een omweg kan je wel op de site komen, maar het zal er wel zo opkomen te staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
ajax.nl is uit de lucht.
Misschien al overbelast door de vele dreigmailtjes?
Ik weet het niet met Suarez. Een in potentie briljante voetballer, maar wat mij betreft mag hij best nog een jaartje rijpen in Groningen. Doe mij maar een Albert Luque.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou Suarez moet maar komen dan, een aankoop waar ik vooraf sowieso vertrouwen in heb.
Hoe lang is die in dienst?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:47 schreef cultheld het volgende:
Waar blijven die geweldige vondsten van Hans van der Zee nou?
Volgens mij is hij nog gewoon in dienst van PSVquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:47 schreef cultheld het volgende:
Waar blijven die geweldige vondsten van Hans van der Zee nou?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ken wat Marokkaantjes uit m'n buurt die ook snel en dreigend zijn..
Als die nou een goeie voorzet hebben, die ook maar contracteren dan..
Volg je het voetbal al langer dan een jaar? Ja? Waarom vraag je je dan af of ie een voorzet heeft, die heeft ie niet namelijk.. Hij komt zn man met de bal niet eens voorbij.
Ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:47 schreef fanta_fanta_light het volgende:
Iemand morgen nog naar de Eagles?![]()
misschien moet jij lezen: nooit. zelfs niet in een samenvatting of compilatie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lezen schele, ik zei in een samenvatting.
wow, van held tot loser in één dag..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:45 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Van Geel mag wmb ontslagen worden. Wanbeleid.
Zelfs de PSV;ers zeggen dat ie 1 leuk seizoen had en daarna nooit meer iets goed gedaan heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:47 schreef Adothehague het volgende:
Hebben jullie niet gezien hoe goed Rommendahl het bij PSV heeft gedaan dan? Ik denk dat hij als hij eenmaal zijn touch met Huntelaar heeft gevonden dodelijke voorzetten kan gaan geven, en ook Huntelaar veel in stelling kan brengen.
Dan hebje mazzel gehad.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb 'm echt wel vaker in actie gezien dan in één samenvatting hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |