abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juli 2007 @ 15:10:10 #101
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_51934348
quote:
Op zondag 29 juli 2007 15:08 schreef Crazy-M het volgende:
En vandaag het vuurwerk,
helaas weer afgelopen de kermis
Hoe laat is dat vuurwerk? Middernacht precies?
  zondag 29 juli 2007 @ 15:24:25 #102
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_51934794
quote:
Op zondag 29 juli 2007 13:49 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

door die domme shittyring en alle andere wegomleggingen is het ook gewoon echt kut!
Hoe zit het nu met die ring, vanuit interpolis naar station, is alleen 1 baan voor bussen en taxi's of ook personenauto's?
Of moet je met je luxe wagen nu via kattenrug helemaal omrijden?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_51936234
quote:
Op zondag 29 juli 2007 15:10 schreef BrauN het volgende:

[..]

Hoe laat is dat vuurwerk? Middernacht precies?
23:00
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_51936716
Inderdaad om 23:00
Vorig jaar moest ik werken
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_51936773
gelukkig niet om 02 uur

Ik wil verdomme eens goed slapen, voor het eerst in 10 dagen. Kut pauperkroegen hier.
pi_51946780
quote:
Op zondag 29 juli 2007 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
Inderdaad om 23:00
Vorig jaar moest ik werken
Het vuurwerk was iets eerder blijkbaar
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_51947841
ja was om 22:30 ik was er al

was echt mooi vuurwerk.
heb ook mooie fotos kunnen maken
zal morgen wel paar laten zien.

btw, dit was de drukste kermis ooit, met 1,2 miljoen bezoekers
en zit er vandaag volgens mij nog niet bij ...
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_51947929
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:52 schreef Crazy-M het volgende:

was echt mooi vuurwerk.
heb ook mooie fotos kunnen maken
zal morgen wel paar laten zien.

btw, dit was de drukste kermis ooit, met 1,2 miljoen bezoekers
en zit er vandaag volgens mij nog niet bij ...
Zoveel? Kermis was erg goed georganiseerd dit jaar en alle pleinen waren erg tof. Laatste jaren gaat de kermis erg vooruit in kwaliteit en kwantiteit. Veel ruimte waardoor het niet zo druk leek.
  maandag 30 juli 2007 @ 08:08:25 #109
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_51951795
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:52 schreef Crazy-M het volgende:
Ik stond dus mooi om 23u op de bovenste etage van me werk, te wachten op al dat moois dat zou komen..

Te laat dus
*** Nul Dertien ***
  maandag 30 juli 2007 @ 11:19:58 #110
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_51954715
Eindelijk opgetieft met die kermis, mooi!
pi_51954818
Ik heb van het vuurwerk meerdere fotos gemaakt maar toch vind ik deze het mooiste:

Ik luister NL-Talig
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:50:47 #112
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_51994874
Wrijf het er maar in..

*** Nul Dertien ***
pi_52001316
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:50 schreef theKiD het volgende:
Wrijf het er maar in..

ik heb nog meer fotos
Ik luister NL-Talig
  woensdag 1 augustus 2007 @ 14:07:25 #114
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_52017338
Zoo, kermis weg . Eindelijk weer rustig in de tuin zitten en slapen, zonder takkeherrie op de achtergrond. De wind stond de hele week 'goed'. Ik kon dus heerlijk meegenieten van al het geluid wat van de Besterd of het NS Plein kwam Leuk als je er vrijwillig voor kiest over de kermis te lopen, maar minder als je gewoon lekker thuis wilt zijn...
pi_52017497
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:07 schreef mousemicky het volgende:
Zoo, kermis weg . Eindelijk weer rustig in de tuin zitten en slapen, zonder takkeherrie op de achtergrond. De wind stond de hele week 'goed'. Ik kon dus heerlijk meegenieten van al het geluid wat van de Besterd of het NS Plein kwam Leuk als je er vrijwillig voor kiest over de kermis te lopen, maar minder als je gewoon lekker thuis wilt zijn...
Als je in de buurt van het centrum gaat wonen kies je ook vrijwillig voor de mogelijke overlast van evenementen.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 14:25:32 #116
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_52017754
Ik woon bijna aan de Ringbaan Oost lulhannes! Hoe ver weg moet ik gaan wonen om geen last te hebben?

En t is trouwens ook heel vervelend om door die teringzooi heen te moeten fietsen naar t station elke dag. Was de spoorlaan maar gewoon open gehouden, net als vroeger...
pi_52018498
Ik had er geen last van hoor
zelfs geen last van de muziek ofzo
Ik luister NL-Talig
pi_52019022
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:25 schreef mousemicky het volgende:
Ik woon bijna aan de Ringbaan Oost lulhannes! Hoe ver weg moet ik gaan wonen om geen last te hebben?

En t is trouwens ook heel vervelend om door die teringzooi heen te moeten fietsen naar t station elke dag. Was de spoorlaan maar gewoon open gehouden, net als vroeger...
Geluid beweegt hoor, dus dat is idd niet ver genoeg.
pi_52019177
Ringbaan oost ligt ook weer niet zover van de kermis af hoor :s
en zeker gedeelte tussen het spoor en molenstraat
Ik luister NL-Talig
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:12:07 #120
242 Pinball
Electric Monk
pi_52023234
De tering!
Juliie hebben ook niet echt kruiken nodig om te zeiken is het wel? Wat een stel azijnpissers zeg, heb je een kei leuk evenement wat je dorp ook nog eens goed op de kaart zet, gaan ze een beetje huilen over de herrie. Boehoe fucking hoe, ga lekker in Moergestel wonen ofzo, of in de Reeshof.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:03:47 #121
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_52025690
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:12 schreef Pinball het volgende:
De tering!
Juliie hebben ook niet echt kruiken nodig om te zeiken is het wel? Wat een stel azijnpissers zeg, heb je een kei leuk evenement wat je dorp ook nog eens goed op de kaart zet, gaan ze een beetje huilen over de herrie. Boehoe fucking hoe, ga lekker in Moergestel wonen ofzo, of in de Reeshof.
Heb jij wel eens 10 dagen lang van smiddags 1 uur tot snachts 1 uur in de herrie gezeten, terwijl je de volgende ochtend gewoon weer vroeg op moet om te werken? (ja, je hoorthet gewoon door de dubbele beglazing heen hoor)...

Zo nee: dan weet je dus niet waar je over praat!

Zo ja: vond je dat dan echt zo leuk? Ik kies er liever voor om naar de kermis te gaan in plaats van dat het me opgedrongen wordt.
pi_52026569
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:03 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Heb jij wel eens 10 dagen lang van smiddags 1 uur tot snachts 1 uur in de herrie gezeten, terwijl je de volgende ochtend gewoon weer vroeg op moet om te werken? (ja, je hoorthet gewoon door de dubbele beglazing heen hoor)...

Zo ja: vond je dat dan echt zo leuk? Ik kies er liever voor om naar de kermis te gaan in plaats van dat het me opgedrongen wordt.
Geen enkel probleem. Hier worden 16 evenementen per jaar gehouden voor de deur waar meer dan genoeg mensen op af komen...
pi_52027352
en waar is hier existenz?

maar al zou ik er wonen zou ik er ook geen last van hebben
alleen maar makkelijk
Ik luister NL-Talig
pi_52028319
Een optie om de herrie te omzeilen is deelnemen aan de herrie, zoals ik deed.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:54:41 #125
242 Pinball
Electric Monk
pi_52032747
quote:

[..]

Ja, ik woon zelf aan de Schoolstraat. Dus behalve de herrie had ik ook nog enorme parkeeroverlast.
Ja, ik moest ook gewoon werken. Wekker om half 7.
Ja, ik denk dat ik wel weet waar ik het over heb.

Ik ben er van overtuigd dat je instelling meer invloed heeft op je overlastbeleving dan het effectieve aantal decibellen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_52036114
quote:

[..]

jah heb het meegmaakt, heb op de heuvel gewoond... kermis was er al voor jij er kwam wonen samen met nog 100 dingen per jaar waar je "last" van kan hebben... ergo moet je niet in het centrum gaan wonen, gemeente houdt echt wel rekening met de omwonende en ik vind het geen probleem, je weet het, zeg ook tegen mensen die blij roepen dat ze in het centrum gaan wonen dat ze er dan wel rekening mee moeten gaan houden!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 07:06:34 #127
242 Pinball
Electric Monk
pi_52036120
Precies.
pi_52054472
Op naar het volgende evenement dus
pi_52054490
Welk evenement is dat eigenlijk?

En ik verveel me
pi_52054530
Augustus
Muzenconcerten - 1, 8 en 15 augustus
City Sounds Festival AFGELAST
Boeken rond het Paleis - 26 augustus

September
Brabants Dagblad Tilburg Ten Miles - 2 september
The Groove Tube - 14 en 15 september
Tilburg Culinair / Tilburg wijnstad - 27 t/m 30 september

Oktober
Festival Traces - 12 t/m 21 oktober

November
Internationale Warandeloop - 10 en 11 november

Valt wat tegen .
pi_52054943
Ehm 19 augustus is het ook T-Parade, ik kan het weten, want ik moet eraan meehelpen...

tenminste als ik wordt ingedeeld. Moeten we langs de route gaan staan
Ik luister NL-Talig
pi_52054999
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
Ehm 19 augustus is het ook T-Parade, ik kan het weten, want ik moet eraan meehelpen...

tenminste als ik wordt ingedeeld. Moeten we langs de route gaan staan
Oh waar?
pi_52055005
Wat is de T-Parade
pi_52055080
T-parade is als het goed is in het centrum.

wacht zal er ff de info bij zoeken, maar ik dacht een soort optocht met verschillende culturen ofzo :s

weet niet precies, maar ik zal ff kijken of ik info heb
Ik luister NL-Talig
pi_52055144
dit dus:
quote:
De T-Parade is in zicht. Dit is op zondag 19 augustus 2007.
Zoals afgesproken in de groepsraad gaan wij met onze scoutinggroep hierbij helpen.

De T-Parade is een evenement vóór en dóór alle Tilburgers, waarbij de deelnemers de kans krijgen om tijdens de T-Parade de kracht te tonen van hun eigen cultuur. Het streven is om alle inwoners uit Tilburg deel laten nemen aan de T-Parade. In een feestelijke setting leren mensen elkaar en elkaars cultuur kennen.

De T-Parade uitgelicht
De T-Parade bestaat uit verschillende onderdelen, de Parade, het Zomerfeest en de Fiesta. Deelnemers kunnen de kracht van hun cultuur tonen door als individu, loopgroep of door middel van het bouwen van een praalwagen te participeren in de swingende Parade door het hart van de stad. De Parade mondt uit in een Zomerfeest op diverse locaties in het centrum van de stad.
Ik luister NL-Talig
pi_52055289
Aha, misschien maar es kijken.
pi_52062210
Ik zeg: mijn housewarming word ook een evenement
*** Nul Dertien ***
pi_52062407
quote:
Op zondag 29 juli 2007 13:51 schreef Pinball het volgende:

[..]

[..]
Pics zijn schijnbaar verwijderd?
pi_52062786
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:37 schreef theKiD het volgende:
Ik zeg: mijn housewarming word ook een evenement
Dus wij zijn uitgenodigd?
pi_52079643
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:42 schreef Crazy-M het volgende:
dit dus:
[..]
gelukkig ben ik dan op vakantie
het klinkt nogal net niet
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52084482
Ja dat klinkt nogal karig.
pi_52086937
ach ja... we zien wel wat er mee gebeurt
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 10:30:10 #143
8390 idsme
of toch nie?
pi_52093326
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:22 schreef existenz het volgende:
Op naar het volgende evenement dus
Festival: ZXZW 2007

16 september 2007 (zo) - 23 september 2007 (zo)
Tilburg, Nederland

Groots, cultuur popfestival dat plaats vindt over twee dagen op twaalf verschillende plekken in het centrum van Tilburg. Opkomend talent uit binnen- en buitenland krijgen een kans zich te bewijzen.
pi_52094056
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 01:19 schreef existenz het volgende:

[..]

Dus wij zijn uitgenodigd?
Als jullie op de herrie afkomen en aanbellen laat ik jullie wel binnen hoor
*** Nul Dertien ***
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:04:06 #145
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_52146665
City Sounds ALWEER afgelast?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_52147782
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:04 schreef reem het volgende:
City Sounds ALWEER afgelast?
Nog steeds
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:10:39 #147
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_52148721
Wanneer was de laatste open-air editie? bedoel ik meer
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_52149468
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:10 schreef reem het volgende:
Wanneer was de laatste open-air editie? bedoel ik meer
die is er maar 1x geweest en toen heette het Dance Hill, maar die naam mocht niet meer omdat het toen tegelijk met Dance Valley werd georganiseerd en het moest ook naar binnen in de 013
pi_52149602
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:33 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

die is er maar 1x geweest en toen heette het Dance Hill, maar die naam mocht niet meer omdat het toen tegelijk met Dance Valley werd georganiseerd en het moest ook naar binnen in de 013
Erg jammer, want buiten was het erg tof. Met zijn allen op de (korte) heuvel
pi_52151601
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:33 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Ehm je zit er naast...

1ste jaar: op heuvel: Dancehill
2e jaar: op heuvel: City sounds
3e jaar: 013 citysounds
4e jaar: muzentuin citysounds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')