Hoe laat is dat vuurwerk? Middernacht precies?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:08 schreef Crazy-M het volgende:
En vandaag het vuurwerk,
helaas weer afgelopen de kermis
Hoe zit het nu met die ring, vanuit interpolis naar station, is alleen 1 baan voor bussen en taxi's of ook personenauto's?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
door die domme shittyring en alle andere wegomleggingen is het ook gewoon echt kut!
23:00quote:Op zondag 29 juli 2007 15:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hoe laat is dat vuurwerk? Middernacht precies?
Het vuurwerk was iets eerder blijkbaarquote:Op zondag 29 juli 2007 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
Inderdaad om 23:00
Vorig jaar moest ik werken
Zoveel? Kermis was erg goed georganiseerd dit jaar en alle pleinen waren erg tof. Laatste jaren gaat de kermis erg vooruit in kwaliteit en kwantiteit. Veel ruimte waardoor het niet zo druk leek.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:52 schreef Crazy-M het volgende:
ja was om 22:30 ik was er al
was echt mooi vuurwerk.
heb ook mooie fotos kunnen maken
zal morgen wel paar laten zien.
btw, dit was de drukste kermis ooit, met 1,2 miljoen bezoekers
en zit er vandaag volgens mij nog niet bij ...
Ik stond dus mooi om 23u op de bovenste etage van me werk, te wachten op al dat moois dat zou komen..quote:
ik heb nog meer fotosquote:
Als je in de buurt van het centrum gaat wonen kies je ook vrijwillig voor de mogelijke overlast van evenementen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:07 schreef mousemicky het volgende:
Zoo, kermis weg. Eindelijk weer rustig in de tuin zitten en slapen, zonder takkeherrie op de achtergrond. De wind stond de hele week 'goed'. Ik kon dus heerlijk meegenieten van al het geluid wat van de Besterd of het NS Plein kwam
Leuk als je er vrijwillig voor kiest over de kermis te lopen, maar minder als je gewoon lekker thuis wilt zijn...
Geluid beweegt hoor, dus dat is idd niet ver genoeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:25 schreef mousemicky het volgende:
Ik woon bijna aan de Ringbaan Oost lulhannes! Hoe ver weg moet ik gaan wonen om geen last te hebben?
En t is trouwens ook heel vervelend om door die teringzooi heen te moeten fietsen naar t station elke dag. Was de spoorlaan maar gewoon open gehouden, net als vroeger...
Heb jij wel eens 10 dagen lang van smiddags 1 uur tot snachts 1 uur in de herrie gezeten, terwijl je de volgende ochtend gewoon weer vroeg op moet om te werken? (ja, je hoorthet gewoon door de dubbele beglazing heen hoor)...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:12 schreef Pinball het volgende:
De tering!
Juliie hebben ook niet echt kruiken nodig om te zeiken is het wel? Wat een stel azijnpissers zeg, heb je een kei leuk evenement wat je dorp ook nog eens goed op de kaart zet, gaan ze een beetje huilen over de herrie. Boehoe fucking hoe, ga lekker in Moergestel wonen ofzo, of in de Reeshof.![]()
Geen enkel probleem. Hier worden 16 evenementen per jaar gehouden voor de deur waar meer dan genoeg mensen op af komen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:03 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Heb jij wel eens 10 dagen lang van smiddags 1 uur tot snachts 1 uur in de herrie gezeten, terwijl je de volgende ochtend gewoon weer vroeg op moet om te werken? (ja, je hoorthet gewoon door de dubbele beglazing heen hoor)...
Zo nee: dan weet je dus niet waar je over praat!
Zo ja: vond je dat dan echt zo leuk? Ik kies er liever voor om naar de kermis te gaan in plaats van dat het me opgedrongen wordt.
Ja, ik woon zelf aan de Schoolstraat. Dus behalve de herrie had ik ook nog enorme parkeeroverlast.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:03 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Heb jij wel eens 10 dagen lang van smiddags 1 uur tot snachts 1 uur in de herrie gezeten, terwijl je de volgende ochtend gewoon weer vroeg op moet om te werken? (ja, je hoorthet gewoon door de dubbele beglazing heen hoor)...
Zo nee: dan weet je dus niet waar je over praat!
Zo ja: vond je dat dan echt zo leuk? Ik kies er liever voor om naar de kermis te gaan in plaats van dat het me opgedrongen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |