Ja, jammer dat dat niets met de werkelijkheid te maken heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef Ace1 het volgende:
[..]
AH korvel was wel de beste AH van TIlburg en omstreken![]()
je bedoeld: "jammer dat dat niets met mijn mening te maken heeft"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:25 schreef Herodus het volgende:
[..]
Ja, jammer dat dat niets met de werkelijkheid te maken heeft.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je bedoeld: "jammer dat dat niets met mijn mening te maken heeft"
idd de paradox heeft echt jazz avondjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:19 schreef crossover het volgende:
Gister uit geweest daar, wat een mainstraim kutkroegen zegGewoon NIKS in het centrum waar ze een beetje fatsoenlijke muziek draaien
(rock/lounge/jazz) Cul de Sac ging nog net.
Iemand tips om de volgende keer stappen tot een groter succes te maken? Paradox werd me al aangeraden..
Waar zit die Paradox ergens?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:19 schreef crossover het volgende:
Gister uit geweest daar, wat een mainstraim kutkroegen zegGewoon NIKS in het centrum waar ze een beetje fatsoenlijke muziek draaien
Iemand tips om de volgende keer stappen tot een groter succes te maken? Paradox werd me al aangeraden..
Tegen de spoorlaan aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar zit die Paradox ergens?
Das ok een rede dat ik niet vaak hier in Tilburg ga stappen en liever thuis een pint pak. Persoonlijk zijn Cul du Sac, Buitenbeentje, Little Devil en Extase wel leuke kroegen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:19 schreef crossover het volgende:
Je word gezochtquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm vandaag al 2 keer politie in de straat. Vanmorgen de technische recherche, en toenet kwamen ze aan de overkant brieven in de bus doen
Hier niks in de bus :s
Daar is geen technische recherche voor nodigquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
mja ik dook vanmorgen gelijk achter de bank ;p
maar ja, zal wel zijn ingebroken ofzo :s
Dat trekt idd wel de aandacht vd technische recherche...quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
UPDATE
Was dus wel een inbraak.
Inbrekers zijn over de schutting geklomen, hebben vervolgens stenen uit de muur gehaald.
sjezus zeg jij moet ook overal een handje in hebben he?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
UPDATE
Kenmerken fiets:
Batavus Entrada, chamagne zwart, 7 versnellingen, frame nummer: BA 7147476
Dus indien je deze gegevens op internet vind... laat het even weten kan ik buurt bewoners weer ff inlichten
zat te doen met het werk enzoquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sjezus zeg jij moet ook overal een handje in hebben he?
heb je verder niks te doen of geen contacten of zo?
Hij is de jonge versie van die oma's die alles van de straat weten omdat ze de hele dag achter de geraniums zitten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sjezus zeg jij moet ook overal een handje in hebben he?
heb je verder niks te doen of geen contacten of zo?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Hij is de jonge versie van die oma's die alles van de straat weten omdat ze de hele dag achter de geraniums zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |