Nada vanmiddag: Ik tease hem 5 dagen lang, tot net voor het hoogtepunt, dan komt hij de 6e dag heel snel klaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kind klept uit haar nek van gekkigheid. Voor mij blijven bosvruchten gewoon: bosvruchten.
Dat dachten 'de buren' ook, vandaar dat ze erin zitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven veel vrouwen leren kennen, maar nooit zo'n geschifte![]()
![]()
![]()
Je bent net op tijd voor de "vul-de-mand-voor-baby-Dennis-actie"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:00 schreef Dennisfan het volgende:
Haalloooo allemaal!!! eindelijk het is zover, een weekje vakantie, kan ik dag en nacht van DGK genieten, en jullie van mij!!!! is dat geen grote vreugde ??
Verander eerst je gebruikersnaam evenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:00 schreef Dennisfan het volgende:
Haalloooo allemaal!!! eindelijk het is zover, een weekje vakantie, kan ik dag en nacht van DGK genieten, en jullie van mij!!!! is dat geen grote vreugde ??
Die is inderdaad enorm gegrooid de afgelopen maanden, zelfs Sylvia's onderkin is niets vergeleken bij de van Amanda. Eigenlijk is het hele gezicht van Amanda erg dik geworden...quote:
Dat hebben we vandaag kunnen horen: Nadia vertelde dat ze hem tease't, dat wil zeggen, beetje plagen, beetje trekken, tijdje rust, beetje... en zo verder. Hij maakt lange, lange nachten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Hoe komt ie in godsnaam aan die wallen onder z'n ogen![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je bent net op tijd voor de "vul-de-mand-voor-baby-Dennis-actie"
Lees je deze COS even goed door?
![]()
Wat FdW zei: geschift.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nada vanmiddag: Ik tease hem 5 dagen lang, tot net voor het hoogtepunt, dan komt hij de 6e dag heel snel klaar.![]()
och...........quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:00 schreef Dennisfan het volgende:
Hij ziet er inderdaad aardig verrot uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hebben we vandaag kunnen horen: Nadia vertelde dat ze hem tease't, dat wil zeggen, beetje plagen, beetje trekken, tijdje rust, beetje... en zo verder. Hij maakt lange, lange nachten.
Beetje sneu, als je je vakantie gaat verspillen aan DGK!! Ga lekker weg joh, trek erop uit, pak de fiets, neem de benenwagen en wandel wat in het rond.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:00 schreef Dennisfan het volgende:
Ik vraag me echt af waar jij woont: het heeft hier geonweerd, hard gewaaid, geregend... en nu stortregent het al meer dan een uur.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Beetje sneu, als je je vakantie gaat verspillen aan DGK!! Ga lekker weg joh, trek erop uit, pak de fiets, neem de benenwagen en wandel wat in het rond.![]()
Het begint hier nu te regenen. Ik woon in 010.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar jij woont: het heeft hier geonweerd, hard gewaaid, geregend... en nu stortregent het al meer dan een uur.
Een beetje fan gaat bij het hek van de Kooi staan met een spandoek.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:00 schreef Dennisfan het volgende:
het regend hier net ik woon in 071quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Het begint hier nu te regenen. Ik woon in 010.![]()
Nou, berg je dan maar. 050 kan het wetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Het begint hier nu te regenen. Ik woon in 010.![]()
Dat soort dingen moet je pas geloven als ze met een koffer het hek door looptquote:
Aktiveer svp je mailbox,quote:
In 030 viel het mee, alleen wat regen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, berg je dan maar. 050 kan het weten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |