Eerst mij toetsvaardigheidsbewijs halen, dan kom ik in mijn Toerekje naar je toe. Btw, wat dokt het?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer ik een directie-secretaresse nodig heb en moet kiezen tussen Tas en BQ, nou dan weet ik het inmiddels 100% zeker.![]()
Jakkes, het idee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
Bonbons vullen met ganzelever en bosvruchten, noemt de meneer.
Niet helemaal mijn idee van bonbons.
Geinspireerd door de verhalen van Naatje?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
Bonbons vullen met ganzelever en bosvruchten, noemt de meneer.
Dat kind klept uit haar nek van gekkigheid. Voor mij blijven bosvruchten gewoon: bosvruchten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Geinspireerd door de verhalen van Naatje?
Ik heb in mijn leven veel vrouwen leren kennen, maar nooit zo'n geschiftequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kind klept uit haar nek van gekkigheid. Voor mij blijven bosvruchten gewoon: bosvruchten.
Ganzelever moet verboden wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ganzelever is heel fout en dan nog in combinatie met chocola, de rilling lopen over mn lijf.
Zo'n geschifte in zo'n schijnbaar normale verpakking.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven veel vrouwen leren kennen, maar nooit zo'n geschifte![]()
![]()
![]()
wat er echt gebeurd.::quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
Och was ik maar
Bij moeders thuisgebleheven
[afbeelding]
Hoe komt ie in godsnaam aan die wallen onder z'n ogenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
Och was ik maar
Bij moeders thuisgebleheven
[afbeelding]
Nada vanmiddag: Ik tease hem 5 dagen lang, tot net voor het hoogtepunt, dan komt hij de 6e dag heel snel klaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kind klept uit haar nek van gekkigheid. Voor mij blijven bosvruchten gewoon: bosvruchten.
Dat dachten 'de buren' ook, vandaar dat ze erin zitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven veel vrouwen leren kennen, maar nooit zo'n geschifte![]()
![]()
![]()
Je bent net op tijd voor de "vul-de-mand-voor-baby-Dennis-actie"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:00 schreef Dennisfan het volgende:
Haalloooo allemaal!!! eindelijk het is zover, een weekje vakantie, kan ik dag en nacht van DGK genieten, en jullie van mij!!!! is dat geen grote vreugde ??
Verander eerst je gebruikersnaam evenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:00 schreef Dennisfan het volgende:
Haalloooo allemaal!!! eindelijk het is zover, een weekje vakantie, kan ik dag en nacht van DGK genieten, en jullie van mij!!!! is dat geen grote vreugde ??
Die is inderdaad enorm gegrooid de afgelopen maanden, zelfs Sylvia's onderkin is niets vergeleken bij de van Amanda. Eigenlijk is het hele gezicht van Amanda erg dik geworden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |