blaaquote:
Op bed. Die kijkt blij, maar was het ook niet echt geloof ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik niet.
Maar de meeste mensen lachen als ze op de foto komen. Sebas bijv. Waar is Sebas eik.
Knockin' van Double Vision nu.
ik word er helemaal swingerig van.
Die ligt op bedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik niet.
Maar de meeste mensen lachen als ze op de foto komen. Sebas bijv. Waar is Sebas eik.
Knockin' van Double Vision nu.
ik word er helemaal swingerig van.
Ik proef enige sarcasme?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:58 schreef freecell het volgende:
Gelukkig doen jullie niet wazig, dat scheelt
kut voor hemquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die ligt op bed![]()
Die kreeg het plots heel koud omdat hij een verkeerde combinatie van dingen had ingenomen.
.
Ja eigenlijk welquote:
Johquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik proef enige sarcasme?.
Ik weet trouwens dat jij het was in Slank de zomer in.
* freecell roept tegen sebasser: Minder zooi in jezelf stoppen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die ligt op bed![]()
Die kreeg het plots heel koud omdat hij een verkeerde combinatie van dingen had ingenomen.
.
als in: iedereen wist het allang?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als in: iedereen wist het allang?. Dat vind ik nou niet leuk om te horen.
Het was geen drugs hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:05 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell roept tegen sebasser: Minder zooi in jezelf stoppen.
Maar zo leert hij het wel afwishfull thinking
Sebasser, ChipsZak. en ik hebben een beetje een vreemde driehoeksverhouding. Vandaag naar de kinderboerderij geweest, om wat hobbels die we van de week op ons pad tegen kwamen kijken of we die weg konden strijken. in plaats daarvan hebben we de hobbels opgehoogd, en wat kuilen tussen die hobbels gegraven. Figuurlijk dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:58 schreef freecell het volgende:
Gelukkig doen jullie niet wazig, dat scheelt
Ok, klinkt niet heel erg geslaagd dus. En hoe ga je het nu oplossen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sebasser, ChipsZak. en ik hebben een beetje een vreemde driehoeksverhouding. Vandaag naar de kinderboerderij geweest, om wat hobbels die we van de week op ons pad tegen kwamen kijken of we die weg konden strijken. in plaats daarvan hebben we de hobbels opgehoogd, en wat kuilen tussen die hobbels gegraven. Figuurlijk dus.
Ik kan behalve medicijnen en drugs werkelijk niets verzinnen wat in combinatie met alcohol koude gevoelens kan geven.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het was geen drugs hoor(Oké. Wel alcohol(bier) + nog iets.(geen drank))
Maar verder houd ik mn mond..
lol.
Ga er maar van uit dat er heel wat af word gemailed en geMSNned...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok, klinkt niet heel erg geslaagd dus. En hoe ga je het nu oplossen?
En letterlijk kuilen graven in de kinderboerderij is ook niet handig trouwens.
Nadeel is dat je de lichaamstaal mistquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat er heel wat af word gemailed en geMSNned...
Ja, daarom had ik vandaag dus geïnitieerd. Maja.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Nadeel is dat je de lichaamstaal mist
Je slaat de spijker op zn kop. (Medicijnen)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan behalve medicijnen en drugs werkelijk niets verzinnen wat in combinatie met alcohol koude gevoelens kan geven.
(behalve gaan zwemmen in de winter met je kleren aan oid)
Kan je dan niet beter in 3 groepjes van 2 overleggen en dan weer met zn drieën? Computers communiceren vrij kut.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik vandaag dus geïnitieerd. Maja.
3 groepjes van 2?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter in 3 groepjes van 2 overleggen en dan weer met zn drieën? Computers communiceren vrij kut.
Och, dat is dan niet moeilijk te raden hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zn kop. (Medicijnen)
Sebas vergeeft me vast wel dat ik zon flapuit ben![]()
Hoop ik. plz sebas
![]()
Over de soort medicijnen echter, hou ik wel degelijk mijn kop![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, dat is dan niet moeilijk te raden hoor
Maar ik zal braaf zijn en niet hardop raden.
Mja. Misschien wel. Maar we zijn alle drie nogal binnenvetters. Alle drie dicht klappen IRL. Zo bleek vandaag.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter in 3 groepjes van 2 overleggen en dan weer met zn drieën? Computers communiceren vrij kut.
Handig weerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja. Misschien wel. Maar we zijn alle drie nogal binnenvetters. Alle drie dicht klappen IRL. Zo bleek vandaag.
Sorryquote:
Oxazepam!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zn kop. (Medicijnen)
Sebas vergeeft me vast wel dat ik zon flapuit ben![]()
Hoop ik. plz sebas
![]()
Over de soort medicijnen echter, hou ik wel degelijk mijn kop![]()
Ah mooi *phew* .quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oxazepam!
Dat weet freecell volgens mij wel, en de rest van FOK! vast ook wel als ze mijn history nakijken, ooit een topic van geopend.
Ik ben al gestopt met blowen hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:05 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell roept tegen sebasser: Minder zooi in jezelf stoppen.
Maar zo leert hij het wel afwishfull thinking
Je deed wel heel erg je best ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ah mooi *phew* .
Want nou. Je weet maar nooit eh.
.
Nu vind ik dat je eigs wel een beetje trots op me moet zijn dat ik zo liefdevol alles probeerde verborgen te houden voor het geval dat.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt met blowen hoor.
Allang.
Al wel 2 hele dagen nu. [afbeelding]
Inclusief luiers verschonen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:48 schreef Grulez het volgende:
Nu bij mn neefje van bijna 1 aan het oppassen
Koffie?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:49 schreef Paulusssttt het volgende:
Zo bijgelezen, hersteld van het skate.. (gave tocht, maar 3x doodgegaan..)..
En nu.. KOFFIE>>>>!!!!!
Uhuh.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
.
Ik ben trots op je hoor![]()
Btw; zie jeIk ben heul niet de enige die het roept hoor
. Dit is mooi een bewijs dat getuigt tégen Hoen met zn stelling dat ik jou dwing te stoppen
![]()
Niet lastig te raden?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, dat is dan niet moeilijk te raden hoor
Maar ik zal braaf zijn en niet hardop raden.
"Mogelijkheden:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet lastig te raden?
Ik heb het nou al gepost, maar.
zeg eens?
Wat had je gedacht?
Nou, je kan ook gewoon op de tocht gaan zitten ofzo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan behalve medicijnen en drugs werkelijk niets verzinnen wat in combinatie met alcohol koude gevoelens kan geven.
(behalve gaan zwemmen in de winter met je kleren aan oid)
Precies mijn rijtje van de benzo's die ik ooit heb gehad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Mogelijkheden:
1. Slaapmedicatie (een bezodiazepine, dus iets wat eindeigd op "pam" , zoals themazepam, diazepam of oxazepam, er zijn nog veel meer benzo's maar ze doen allemaal hetzelfde)
2. Ritalin, ik hoop van niet, want ritalin is eigenlijk gewoon hetzelfde als Speed en fucking slecht
3. Bepaalde pijnstillers doen het ook.
Ik ga voor het eerste"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |