quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En een hele Sebasser met lollertractorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Hij herkent zich zelf nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Sebasser? Een hele Sebasser?
Ik zie geen sebas hoor?
Chipszak is niet sebasser, je bent in de warrigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:05 schreef maok het volgende:
[..]
Hij herkent zich zelf nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat hoeft ook niet. Als je t maar wel geloofd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Dat geleauven we lekker nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
beter een kutschoen dan een schoen op jequote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een blaar op mijn teen gekregen.
Mijn schoen zat kut.
Dat is wel erg vroeg Tangaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:40 schreef Tangarine het volgende:
ik ga ff verder lezen in hp, en dan vroeg naar bed...
trusten allemaal!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha, never mind.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er komen allemaal mensen 'hoi' zeggen vanuit één andere zonnige streek, dus vergeef meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cotton eyed joequote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Tis Coton Eyes Joe trouwens. Ik heb teveel gedronkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu luister ik naar Burnin' love van Critical Massom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nostalgieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-edit-
godver: cotton eyed joe dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DAAAAAAAAAAAAAAG TANGA!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Music sounds better with youquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ja! Ik heb een TV! Laat ik hem eens aan doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie zegt dat ik blij wasquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Wat kijk je blij op de foto's, CZ.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik blij wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Euh, dnak je voor het compliment?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Music sounds better with youom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop