Precies.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
idd, we moeten wel kunnen vergelijken natuurlijk!
Ze is aan het eten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:36 schreef RickoKun het volgende:
Nou, hoe lang duurt het nog!? Ik zit hier al een hele poos zo met mijn zwans klaar!
Oh okay, van de zijkant dan zo hé?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Bahak !
En nee, dat doe ik niet
Met topje komt nog wel
quote:
Met Jean Paul, of hoe heten die gangsterrappers?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
.
Naja zeg.
Ik voel me totaal in zoeen 50 cent clip.
Jeanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Met Jean Paul, of hoe heten die gangsterrappers?
en en en en The Game, en ene ach, meer namen ken ik niet.
Zit dat niet eerrrrruuuggg strak zo'n corset!? Overigensch niks mis met strakheid hoor!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
OMG
Het is mooi
Hij gaat ook zo goed passen onder mijn moetnogbesteldwordenmaargebeurtbinnekort-corset
Het wordt idd nogal strak aangetrokken, maar het is zoooooo mooiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zit dat niet eerrrrruuuggg strak zo'n corset!? Overigensch niks mis met strakheid hoor!![]()
doet mijn warme douche jou aan jouw aardbeiengeval (flansquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
OH!
Doet me denken.
Ik heb nog een aardbeienflans in de koelkast![]()
Die ga ik es pakken.![]()
Da's een Indiaas persoon, althans, dat moet hij voorstellen. Een scene van Dr. Bombay - Calcutta clip, erg grappig om eens te bekijken trouwensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef S-Two het volgende:
Ik vraag me nog steeds af van wie die Arabische avatar linksonder in de OP is?
Ik weet gewoon over wie je het hebt, en die meid ziet er goed uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent ook niet een beetje nieuwsgierig he?:') Maar die komt dus voor op mn war of the worlds MUSICAL dvd. Ze kan ook pauk en xylofoon btw
Dat zat ik mij ookal tijden af te vragen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:20 schreef freecell het volgende:
Enlighten me:
De nieuwe, platvloerse header, je weet wel, dat ding waardoor iedereen het idee heeft op een datingsite te zitten voor potten, dat ding waarmee FOK! weer eens laat zien dat het kan reclame maken met het goedkoopste middel, namelijk seks. Die header dus.
Van wie is nu die rare neus? Van de linker of de rechter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |